چگونه پزشکی قبول شویم؟

دکتر رونقی

برای قبول شدن در رشته پزشکی، به اولین چیزی که نیاز دارید، داشتن یک برنامه ریزی کنکور با هدف و منسجم است. البته برنامه ریزی برای پزشکی قبول شدن، یک شرط لازم بوده و کافی نیست. چرا که داشتن بهترین برنامه بدون آنکه اجرا به طور دقیق اجرا شود، قطعا سودی به همراه نخواهد داشت. پس اگر شما هم جزء آن دسته از دانش آموزانی هستید که به دنبال یک پاسخ جامع و کامل در خصوص سوال چگونه پزشکی قبول شویم هستید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

چگونه در کنکور تجربی موفق شویم؟

قبل از آنکه به فکر قبول شدن در رشته پزشکی باشید، باید به این فکر کنید که چگونه میتوان در کنکور تجربی موفق شد. پزشکی یکی از بهترین رشته های گروه تجربی است اما قطعا تنها انتخابشان نیست. یکی از اشتباهاتی که بسیاری از داوطلبین گروه پزشکی مرتکب میشوند این است که تنها به قبولی در رشته پزشکی فکر کرده و دیگر گزینه ها را مد نظر قرار نمیدهند. به همین خاطر توصیه میکنیم که برای انتخاب رشته کنکور حتما به یک مشاوره با مهارت و باتجربه در این زمینه مراجعه کنید.

اما بپردازیم به اینکه چگونه در کنکور تجربی موفق شویم:

داشتن اراده و انگیزه

مشابه با بسیاری از جنبه های زندگی، برای موفقیت در کنکور تجربی به اولین چیزی که نیاز دارید، اراده و انگیزه است. متاسفانه در برخی موارد، علی رغم تلاش خانواده و هزینه زیادی که برای خرید منابع کنکور و مشاوره کنکور تجربی دانش آموز می شود، نتیجه نهایی مطلوب نخواهد بود. چرا که از همان ابتدا دانش آموز اصطلاحا دل به کار نداده و به اندازه کافی تلاش نکرده است. بنابراین اگر قصد قبول شدن در رشته پزشکی دارید، ابتدا انگیزه خود را برای قبولی در کنکور مشخص کرده و همواره با خودتان مرور کنید که برای رسیدن به هدفتان، نباید دست از تلاش بردارید. حتی به شما توصیه میکنیم که روی یک برگه، بزرگ بنویسید که هیچ خوبی در جهان هستی، راحت و رایگان در اخیتارتان قرار داده نمیشود.

مراجعه به مشاور کنکور تجربی

مسلما برای رسیدن به هدف عالی که برای خود تعیین کرده اید، به یک فرد راهنما نیاز دارید. قطعا کسی میتواند مشاور خوبی برای شما باشد که خود تجربه درخشانی در زمینه درس و تحصیل داشته است. بنابراین در صورتی که قصد دارید برای برنامه ریزی به مشاور کنکور تجربی مراجعه کنید، قبل از هر چیز سابقه وی را بررسی کنید. نزد کسی بروید که بتواند با تجربه های موفقی که داشته، مسیر پیش رویتان را تا حد زیادی روشن کند.

برنامه ریزی برای کنکور تجربی

اگر به یک مشاور مجرب مراجعه کنید، دیگر نگرانی برای برنامه ریزی وجود نخواهد داشت. برنامه ای که برای کنکور تدوین و تنظیم می شود، باید کاملا متناسب با شرایط دانش آموز باشد. انعطاف پذیری یکی از مهمترین ویژگی های برنامه کنکور است. بسیاری از دانش آموزان به اشتباه تصور می کنند که برنامه سخت و فشرده کلید طلایی برای موفقیتشان در کنکور است. در حالی که این تصور کاملا غلط بوده و در صورتی که برنامه درست مطابق با شرایط تحصیلی و اخلاقی دانش آموزش تنظیم نشود، نه تنها به موفقیت وی کمک نکرده بلکه به احتمال زیاد او را از مسیر درست خارج خواهد کرد.

اگر مشاور به اندازه کافی تجربه داشته باشد، ابتدا سطح دانش آموز را سنجیده و سپس برنامه وی را به صورت مرحله به مرحله تنظیم میکند. برنامه ریزی در ابتدا به صورت هفتگی و سپس ماهیانه انجام می شود. علاوه بر این، برنامه باید کاملا انعطاف پذیر باشد. یعنی اگر یک روز به درستی اجرا نشد، امکان جبران در روزهای آتی وجود داشته باشد.

پایبند بودن به برنامه کنکور

همانطور که پیشتر گفته شد، اگر بهترین مشاوره و برنامه را داشته باشید اما به آن پایبند نباشید، قطعا از آن نتیجه مثبت نخواهید گرفت. بنابراین همیشه سعی کنید که برنامه را درست مطابق با همان که تنظیم شده است، اجرا کنید. در صورتی که به هر دلیل موفق به رعایت آن نشدید، حتما در روزهای آینده جبران کنید.

تهیه بهترین منابع کنکور

منابع مختلفی برای کنکور تجربی وجود دارد. اما بدون شک همه آنها برای شما مناسب نخواهند بود. کتابی را انتخاب کنید که با سطح فعلی شما همخوانی داشته و تا حد زیادی استانداردهای سوالات کنکور را رعایت کرده است. به خاطر داشته باشید احتمال اینکه کتاب های سخت و پیچیده شما را بیشتر گمراه و خسته کنند، وجود دارد. پس با مشاور خود مشورت کرده و برای هر درسی بهترین کتاب را انتخاب کنید.

مطالعه درست و تست زنی

روش مطالعه برای کنکور متفاوت از آزمون های مدرسه است. بسیاری از دانش آموزان  با مهارت های تندخوانی و جمع بندی در کنکور تجربی آشنایی ندارند. در نتیجه احتمالا زمان از دست داده و دروسی که قبلا مطالعه کرده اند را هم فراموش کنند. مشاور کلیه تکنیک های مطالعه درست را به شما آموزش داده و آمادگی برای شرکت در کنکور را در شما تقویت میکند.

قبول شدن در رشته پزشکی  - برنامه ریزی برای پزشکی قبول شدن

چگونه پزشک شویم؟

برای قبول شدن در رشته پزشکی باید علاوه بر رعایت موارد گفته شده در قسمت قبل، باید نکاتی که در ادامه بیان میکنیم را هم مد نظر داشته باشید:

کسب اطلاعات کامل در مورد رشته پزشکی

قبل از آنکه برای برنامه ریزی برای پزشکی قبول شدن اقدام کنید، بهتر است که اطلاعات خود را در رابطه با این رشته به روز کرده و کاملا آگاهانه تصمیم بگیرید. بسیاری از دانش آموزان از دوران کودکی خود، رویای پزشک شدن را با خود می پروانند. شاید به دلیل اصرار خانواده و شاید به دلیل مقبولیت اجتماعی. اطمینان حاصل کنید که از پیچ و خم رشته پزشکی مطلع بوده و میدانید چه مسیر سختی برای چند سال طولانی پیش رویتان است.

بر اساس آمار موجود، تنها حدود ۲ درصد از افرادی که از دوران کودکی رویای قبول شدن در رشته پزشکی را داشته اند، به رویای خود رسیده اند!

تقویت در ریاضی تجربی

برخلاف تصور بسیاری از دانش آموزان، برای قبول شدن در رشته پزشکی تنها درصد بالای دروس زیست و شیمی ملاک اصلی نیست. بسیاری از دانش آموزانی که در کنکور تجربی شرکت کرده و موفق می شوند، درصد بالایی در درس ریاضی تجربی داشته اند. درست برعکس بسیاری از دانش آموزان تجربی که احتمالا به دلیل بی علاقگی و ترس بی مورد از این درس، سمت آن نمیروند. پس اگر میخواهید از رقبای خود پیشی بگیرید، از نقطه ضعفشان استفاده کرده و توجه ویژه ای به درس ریاضی داشته باشید.

مرور کنکورهای گذشته

قسمت اعظمی از سوالات کنکور هر سال تکرار شده و مشابه با سوالات کنکورهای گذشته است. حتما حتما حتما این تست ها را مرور کرده و تسلط کافی روی آنها پیدا کنید.

چگونه با دیپلم انسانی پزشکی قبول شویم؟

در حال حاضر شرایط برای شرکت در کنکور تجربی برای تمام افراد مهیا شده است. تنها شرط لازم برای شرکت در این کنکور، پشت سر گذاشتن سال چهارم یا پیش دانشگاهی است. البته بهتر است که سال پیش دانشگاهی، تجربی باشد.

برای کنکور پزشکی چه کتابهایی بخوانیم؟

حتما شنیده اید که برای قبولی در کنکور، نیازی نیست چندین کتاب را مطالعه کنید. بلکه بهتر است چند مورد را به بهترین شکل ممکن بخوانید. اولین مرجعی که برای قبول شدن در رشته پزشکی باید روی آن تسلط کامل داشته باشید، کتاب مدرسه است. بسیاری از دانش آموزان تعجب کرده و تصور میکنند برای موفقیت صد در صد در کنکور، باید حتما از جدیدترین کتاب های موجود در بازار استفاده کنند. در حالی که اگر روی کتب مدرسه تسلط کافی نداشته باشند، قطعا از کتاب های متعددی که خریداری میکنند، نتیجه نمیگیرند. بنابراین توصیه ما، مطالعه کتب زیر با در نظر داشتن ضرایب هر کدام در کنکور است:

برای کنکور پزشکی چه کتابهایی بخوانیم؟

برای کنکور پزشکی چه کتابهایی بخوانیم؟

سوالات متدوال

455 دیدگاه برای “چگونه پزشکی قبول شویم؟
  1. ???? گفت:

    سلام\nمیشه برای زیست پیش بین کتاب های زیست 1پیش تخته سیاه و زیست 1پیش الگو و بین زیست 2پیش خیلی سبز و بین زیست 2پیش الگو باید کدومو بخرم ؟؟؟/

  2. ???? گفت:

    سلام…\nمن ۱۵ سال دارم و در راهنمایی فرزانگان درس میخونم.عاشق رشته پزشکی هستم و میخوام این چهار سال که تا کنکور وقت دارم رو مرتب درس بخونم.راستش تا حالا سابقه نداشته من ت

  3. ????? گفت:

    سلام خسته نباشید من کارشناسی اقتصاد خوندم رشته انسانی هستم علاقه خیلی زیادی به پ

  4. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله مطمعنا میتونید ما با شرایط شما دانش آموزان زیادی دازیم. یه برنامه خوب در کنار منابع خوب و تلاش خوب! پینشهاد من به شماست.

  5. ???? گفت:

    سلام آقای دکتر من 31 سالمه و ارشد حسابداری دارم اما هیچ تمایلی به رشته خودم نداشتم با این وجود فارغ التحصیل شدم .از ابتدا عاشق پزشکی بودم ولی به اصرار خونواده و با توجه به وضعیت جسمی و روحی که داشتم نشد که بشه ولی الان همچنان میل و رغبت بالایی دارم امکان

  6. ???? گفت:

    راستی آقای دکتر بدون پول میشه دکتر شد؟میشه برنامه ریزی داشت؟

  7. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله مطمعنا اگه شما یه انگیزه قوی و برنامه درست و پشتکار داشته باشید میتونید موفق بشید. دانش اموزی بو

  8. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله بستگی به خودتون داره که چه عملکردی داشته باشید.

  9. ???? گفت:

    سلام.وقت بخیر
    من 94کنکور دادم و شیش ماه اول توفانی بودم و ب تراز6000قلمچی هم رسیدم ولی بعدش خسته شدم و 5ماه بهمن و اسفند فروردین واردیبهشت رو درس نخوندم
    رتبه ی امسالم 15هزار منطقه3شد.میخام دوباره شرو کنم
    ولی همش استرس دارم ک مثه پارسال نشه…پشتکارم عالیه …فقط نمیدونم باید چکار کنم و یه جورایی سردرگم هستم اک میشه کمکم کنید ممنون میشم

  10. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خوشحال میشیم بهتون کمک کنیم.\nبین ساعت 4 تا 8 به شماره موجود در سایت پیامک بدید تا بهتون یک وقت مشاوره تلفنی بدیم.

  11. Sana گفت:

    سلام من رتبه امسالم خیلی بد شد.موندم واسه سال بعد.سردرگمم نمیدونم چجوری بخونم.خواهشا کمکم کنید.دیگه بریدم.

  12. REZA گفت:

    سلام دکتر اعصایم خیلی خوووووورده تو کنکور باید پول داشت پوووووووول…کنکور=پول…دارم دیونه میشم چون پول ندارم ااااااااه…توایران زندگی یعنی؟؟
    پوووووووووووووووووووووووووووووووول…استعداد پررر.دانش پرررر.

  13. ???? ???? ????? گفت:

    سلام به شماره موجود در سایت پیامک بزنید تا بهتون وقت مشاوره بدیم.

  14. ????? گفت:

    من یه مشکل اساسی پیداکردم من بارتبه ای که داشتم پزشکی گنابادو نزدم ولی میاوردمالان باحرفایی که از اطرافیان میشنوم دارم پشیمون میشم ولی چون میدونستم که تواناییشودارم تهران قبول شم اینکاروکردم خواهش میکنم یه چیزی بهم بگین از این عذاب وجدان دربیام شماتابحال کسیودیدیدکه مثه من قبول میشده ولی وایستاده برابهترین؟؟؟

  15. ???? گفت:

    من رشتم تجربيه 10 سال پیش دیپلم گرفتم ولی دوباره میخوام کنکور سال 95 رو شرکت کنم آیا ام

  16. ???? ???? ????? گفت:

    سلام با این توضیحی که شما دادید امکانش نیست! باید همه دروس خونده بشن! ولی اگه یه برنامه درستی داشته باشید و تلاش کافی هم بهش اضافه کنید شانس قبولی دارید ما مورد مشابه رو داشتیم.

  17. ????? گفت:

    من مردود شدم بازیرگروه یک 666منطقه3 ولی شهرای خرابونزده بودم براهمین جایی نیاوردم الان که میخوام شروع کنم یکم عذاب وجدان دارم به نظرتون بتونم سال دیگه بخونم ویه شهرخوب قبول شم؟؟؟میتونم یه رتبه ی زیر100بیارم؟؟

  18. ????? گفت:

    منظورم سراسریاس؟؟نه پردیس

  19. ???? ???? ????? گفت:

    سلا بله حتما میتونید اگه یک برنامه عالی و تلاشی درست داشته باشید.\nبه شماره موجود در سایت پیام بدید تا بیشتر کمکتون کنیم.

  20. ???? ???? ????? گفت:

    سلام در ابتدا کتاب ها و منابع کمک آموزشی رو تهیه کنید. تعیین هدف کنید و یک برنامه درست و دقیق بچینید و استارت بزنید با انرژی !!! امیدواریم موفق باشید

  21. ???? ???? ????? گفت:

    سلام باید شرایط رو به نفع خودتون برگردونید.\nمنتظر مساعد شدن محیط نباشید چون هیچوقت شرایط کاملا مساعد نمیشه!!! امیدتون رو از دست ندید و به تلاشتون ادامه بدید.\nموفق باشید.

  22. shima گفت:

    سلام. من امسال همراه با گذراندن پیش دانشگاهی تجربی می خوام که خودم و برای کنکور 95 هم آماده کنم. گاهی احساس می کنم وقتم خیلی کمه و اینکار خیلی سخته ولی باز با انرژی زیادی به خودم امیدواری میدم و میگم نه من حتما میتونم موفق بشم. برای پزشکی درس میخونم و در ضمن خانه دار هم هستم ولی نی نی ندارم. می خوام بدونم بهترین روش مطالعه و بهترین راه رسیدن به نتیجه ی مطلوبم چی هست که اونو دنبال کنم؟؟
    و همچنین بهترین منابعی که میتونم استفاده کنم چی هست؟؟
    سپاسگزار از راهنمایی شما.

  23. ???? ???? ????? گفت:

    سلام میتونید تو لیست مشاوره ما عضو بشید تا بهتون مشاوره و برنامه بدیم.\n نگران مدرسه نباشید ما هم در مدارس عادی درس خواندیم.

  24. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خیلی خوبه که آرزوهاتون رو فراموش نکردید.\nما دانش آموزان زیادی با شرایط شما داریم حتی دانش آموزانی که بچه یکساله دارند و حتی خیلی بالاتر:-)\nنحوه مطالعه دروس و منابع مورد نیاز رو میتونید از این لینک مطالعه کنید.\nhttps://doctorronaghi.ir/category/logheme-konkuri/

  25. ???? ???? ????? گفت:

    لطف دارید.

  26. ??? گفت:

    سلام خسته نباشید من امسال کنکور ریاضی دادم اما میخوام کنکور 95برا تجربی شرکت کنم خیلی دو دلم. اخه به رشته فیزیوتراپی و رادیولوژی علاقه دارم.لطفا راهنمایی کنید چجوری درس بخونم وباید چه کارایی انجام بدم پشته کارمم خوبه

  27. ??? گفت:

    سلام
    ميشه راجع به قبولي در رشته داروسازي توي دانشگاهاي تاپ هم حرف بزنيد و اطلاعات كافي رو بدين ؟.

    راستي من تازه كتاب خيلي سبز براي زيست ١ گرفتم ( 95_94 ) اما شنيدم كه ميگن كتاب زياد خوبي نيست و تستاش خيلي

    مبتديانه و اسونه و بدرد كنكور نميخوره ، راست ميگن؟؟ پس چه كتابي براي زيست خوبه؟؟ :-(((

  28. ???? ???? ????? گفت:

    سلام دوست من\nبهتون توصیه میکنیم که نحوه مطالعه دروس رو از سایتمون بخونید.\nحتما هم یک آزمون شرکت کنید.

  29. ????? گفت:

    سلام دکتر باتشکر از سایت خوبتون …من امسال درپایه سوم تجربی هستم وخیلی علاقه به رشته ی داروسازی دارم راستش میخوام

    امسال درکنکور ازمایشی شرکت کنم شنیدم که اگر قبول شدیم (رشته ای ک مدنظر هستش)میتونیم به دانشگاه دراون رشته بریم آیا

    درسته؟ اصلا دانش اموز سال سوم احتمال قبولی در کنکور ازمایشی در رشته داروسازی رو داره؟باتوجه ب این که پیش رو نخونده؟

  30. ????? گفت:

    سلام من پیش ریاضی هستم و تاکنکور وقت زیادی ندارم خیلی ب پزشکی علاقه دارم و ازاینکه رشته ریاضی روانتخاب کردم پشیمونم بنظرشما اگه زیست روبخونم وکنکورتجربی بدم امکان قبولیم هست؟

  31. ???? ???? ????? گفت:

    سلام اصلا امکان همچین چ

  32. nasrin گفت:

    سلام .مرسی که این سایتو راه اندازی کردید.من 10 سال قبل رشته پیراپزشکی خوندم ولی عاشق داروهستم میخام به امید خداامسال حتما قبول شم اما نمیدونم تصمیم درستیه یا نه و مهمتر اینکه سراسری قبول میشم یا نه. با توجه به اینکه شاغلم ممنون میشم راهنماییم کنید حداقل چندساعت بخونم و یه برنامه جامعو که قبولیمو تضمین کنه چطور میتونم بریزم.ضمن اینکه شماره یا ادرسی از سایتتون واسه مشاوره ندارم ممنون

  33. ???? ?? گفت:

    سلام بله خوشحال میشیم کمکتون کنیم.\nشماره ما پایین سایت نوشته شده!\nبه این شماره پیامک بزنید برای تعیین وقت مشاوره.\n09120190548

  34. ???? گفت:

    سلام آقای دکتر خسته نباشید..
    من سال چهارم ریاضیم تابستون امسال زیاد درس نخوندم یعنی میانگین حساب کنی شاید 5 ساعت میشد، من برای رشته های مهندسی خودمو آماده میکردم اما الآن علاقه شدیدی به پزشکی پیدا کردم، اصلاً دانشگاهش مهم نیست کجا باشه فقط میخوام قبول بشم،
    میدونم اگه امسال قبول نشم حتماً سال بعد قبول میشم اما اگه به نظر شما از الان روزی 10 ساعت مفید درس بخونم میتونم امسال قبول بشم؟
    ما یه نکته مثبت دیگه هم داریم اینکه سه شنبه و چهارشنبه چون کنکوری هستیم مدرسه تعطيله، چهار روز میتونیم درس بخونیم که میشه 40 ساعت..
    لطفا جواب بدین خیلی گیج شدم..

  35. ???? گفت:

    سلام دکتر خسته نباشید،میخوام با شما مشورت کنم حدود دوسال است کاردانی فناوری اطلاعات دارم متاسفانه علاقه خواصی هم به ادامه دادن این رشته ندارم.چون دوست دارم برای مردم کارکنم وقتم را بگذارم که حدود مدتی است به فکر پزشکی افتاده ام اما اما در درس های فیزیک ریاضی شیمی بسیار ضعیف هستم حالا نمیدانم چه باید کنم نمیدانم آیا پزشکی قبول میشوم یا نمیشوم متولد 72هستم.من حتی دوره پیش دانشگاهییم را نگذراندم علاقه شدیدی به دکتر عمومی و زنان زایمان دارم.سپاسگذارم از راهنماییتان.

  36. ???? ?? گفت:

    سلام ان شالله بزودی طرح ترمیم معدل اجرایی میشه و شما دوستانی که بنا به دلایلی نتونستید درس بخونید نمراتتون رو جبران کنید. این هدف برای شما دور از دسترس نیست ولی کار بسیار مشکلی هست که بستگی به روحیه شما داره که ایا توان تحمل این سختی رو دارید یا خیر!

  37. ???? گفت:

    ممنون بابت جوابتون
    می خواستم بدونم با همین معدل اگه از شما مشاوره بگیرم می تونم موفق شم در پزشکی اونم منطقه 3 /؟

  38. ????? گفت:

    سلام آقای دکتر
    من سال چهارم هستم و قصد دارم پزشکی قبول شم. میخواستم ببینم به نظر شما با توجه به این که ضریب زمین شناسی برای پزشکی صفره، با این حال باید برای این درس هم وقت بگذارم یا نه؟ چون برای داروسازی و رشته های دیگه خیلی تاثیر داره. اما هدف اصلی من پزشکیه… ممنون و خسته نباشید.

  39. ???? گفت:

    کتابهای خیلی سبز عیچ ارزشی جز دادن اطلاعات عمومی بیشتر نداره … الکی سطحش بالاس
    خط ب خطاشم خیلییییییییی ابتداییه…
    تخته سیاه توضیحات خوبی داره
    گاجم تستای خوب
    این دوتا واقعا مکمل
    تموم شد و رفت✋?

  40. ????? گفت:

    سلام
    خسته نباشد
    من توی خوندن ریاضی و فیزیک ی مشکلی داشتم بعد از اینکه ی بار تستای ی کتاب و میزنم همه یراه حل و حتی جواب اخرش تو ذهنم میمونه و وقتی میخوام دوباره مرور کنم نمیتونم حلش کنم چون وقتی نگاه سوال
    میکنم جوابش و یادم میاد به نظرتون باید چی کار کنم

  41. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای درس زیست شناسی خیلی سبز و نشرالگو جز بهترین ها هستند ولی بیشترین تاثیر برمیگرده به عملکرد خود دانش اموز

  42. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای کسب رتبه این درس تاثیر گذار هست ولی برای زیرگروه پزشکی ضریب صفر داره. میتونید زمانش رو به درس دیگه بدید.

  43. ???? ???? ????? گفت:

    سلام نظر شما محترم هستش و توصیه ما به دانش آموزامون این سه کتاب هست! خیلی سبز تانک تخت سیاه نشرالگو

  44. ???? ???? ????? گفت:

    سلام وقتی راه حل و جواب یادتون میاد که خیلی خوبه یعنی تسلط دارید! ولی اگه منظورتون اینکه تست هارو حفظ میکنید اینکار اشتباهی و باید سعی کنید تست هارو دقیق حل کنید حتی اگه راه حلش یادتون میاد چون این تست ها جنبه اموزش دارند.

  45. ?FaTima گفت:

    سلام..من دختر 18ساله هستم،يك سال پشت كنكور موندم،رشته تجربي..خارج كشور درس ميخوندم،معلما در سطح خيلي پاييني بودن،اما من زرگ بودم،تنها مشكلم كنكور هستش،از خانوادم خواهش كردم ك اجازه بدن يك سال ديگه شانسم رو امتحان كنم…سه چهار هفته اول خيلي تلاشم خوب بود،صبح بيدار ميشدم و طبق برنامه پيش ميرفتم و تنها هدفم پزشكي بود،اما الان،ديگه حس درس ندارم،حتي اون هدف پزشك شدن رو فراموش كردم :(((((( صبحا بيدار ميشم،اما الكي پشت ميز ميشينم ? لطفا كمكم كنيد،من نياز ب اميد و انگيزه دارم،فقط همين :((?

  46. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما در ابتدا باید اینده خودتون رو ترسیم کنید. و هدفتون رو مشخص کنید نه تنها برای کنکور بلکه برای ادامه تحصیل در رشته پزشکی. و بعدی یک برنامه درست داشته باشید که طبق ازمون ها پیشرفت کنید.

  47. ???? گفت:

    سلام..خسته نباشيد..من دانشجوي روانشناسي هستم اما از اول علاقه اي به اين رشته نداشتم امسال ميخوام كنكور تجربي بدم اما انساني بوده رشتم و واسه د

  48. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله ما مورد های مشابه زیادی داشتیم و دیدیم. اگر پای بند به هدفتون باشید و با یک برنامه درست پیش برید موفقیت دور از انتظار نیست.

  49. ???? 77 گفت:

    سلام آقای دکتر من درحال حاضر سوم تجربیم من متاسفانه تابستون سال دوم فقط یستو خوندم الان برای درسای دومم خیلی استرس دارم به نظرتون طی سال سوم درسای دوممو بخونم؟؟؟؟قلم چیم شرکت میکنم توروخدا جواب بدین

  50. ???? ???? ????? گفت:

    سلام سال سوم شما بسیار در کنکورتون تاثیر به هیچ وجه خودتون رو درگیر دوم نکنید و بیشتر به فکر معدل بالا باشید و در ک

  51. ???? گفت:

    سلام و خسته نباشید.سارا هستم 16 ساله دوم دبیرستانم.مدرسه تیزهوشان درس میخونم و تا سوم راهنمایی تو درسا بسیار قوی بودم ولی الان اصلا میل ب درس ندارم از طرفی کنکور هم نزدیکه آقای دکتر لطفا راهنماییم کنید

  52. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای کنکور هر ثانیه براتون ارزش داره نباید زمانی رو از دست بدید.در اولین فرصت باید شروع کنید

  53. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خوشحال میشیم بهتون کمک کنیم به شماره موجو

  54. ???? گفت:

    کدوم شماره آقای دکتر؟

  55. ????? گفت:

    سلام یه خواهشی ازتون دارم میشه کمکم کنید اخه من امسال کنکور تجربی دارمو اصلا ترازام توقلمچی خوب نیست اول اینکه درسای مدرسه واقعا زیاده ونمیشه به برنامه ی ازمون رسید دوم اینکه واقعا تو زیست مشکل دارم ونمیتونم تستاشو بزنم در صورتیکه تو مدرسه ازش 20 میگیرم چه کتاب تستی بخرم برا متنای زبان انگلیسی هم راهنماییم کنید خیلی گلید ممنون

  56. ???? ???? ????? گفت:

    09120190548

  57. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بهتون توصیه میکنم نحوه مطالعه دروس رو از سایت ما مطالعه کنید. نمره بالا گرفتن مساوی با در صد بالا نیست تست کاملا متفاوت هستش. حتما سعی کنید دروسی که مدرسه امتحان میگیره. براش تست بزنید و از این فرصت مطالعه به نفع خودتون استفاده کنید.

  58. ???? ???? ????? گفت:

    سلام از تابستون. بصورت کاملا جدی

  59. ???? گفت:

    با سلام من فوق دیپلم می خونم ولی میخوام برای کنکور 95 تلاش کنم وپزشکی قبول شوم از طرفی معکی قبول میشومدل دیپلم تجربی ام خیلی پایین است 12 حلا میخوام برای دی امتحان بدم ودیپلم مجدد بگیرم در رشته ی ریاضی تا مشکل معدلم برطرف شود به نظر شما اگر دیپلم مجدد بگیرم وبه تلاشم ادامه دهم درسال95 پزشکی دولتی قبول میشوم چون خیلی علاقه دارم
    لطفا جوابمو بدید با تشکر

  60. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما میتونید تو طرح ترمیم معدل شرکت کنید و دوباره دروسی رو که پایین شدید امتحان بدید.

  61. ???? گفت:

    با سلام وعرض خسته نباشبد باتوجه به این که شما گفتید در طرح ترمیم معدل شرکت کنم ایا این طرح حتما در کنکور 95 اجرایی می شود
    چون میترسم به امید اجرایی شدن این طرح امتحانات دیپلم مجدد دی شرکت نکنم واین طرح هم برای کنکور 95 اجرا نشود ومن خیلی ضرر کنم حال اگر طریقه ثبت نام طرح ترمیم معدل را می دانید توضیح دهید به نظر شما من چکار کنم؟ و اگر باهمین معدل ادامه دهم ایا به هدفم میرسم چون میدانید دیپلم مجدد ان هم دررشته ی دیگر (ریاضی)مشکلات خودش را دارد ممنون میشم توضیح دهید باتشکر

  62. ???? گفت:

    سلام من سال دوم تجربیم وخیلی برای کنکور واونم ازحالا استرس دارم برای ارتقای معدل و سطح علمیم نیلزمند کمک هستم.لطفا

  63. ???? ???? ????? گفت:

    سلام طبق گفته اخبار امسال اجرایی میشه.

  64. ???? ???? ????? گفت:

    سلام به شماره موجود در سایت پیام بزنید.

  65. ?? گفت:

    سلام ببخشید من امسال کنکور دارم تا حالا خیلی خوب نخوندم عاشق رشته تغذیه هستم اگه از الان خوب بخونم تغذیه دانشگاه تبریزو میارم؟؟ خیلی ناامید شدم فک میکنم دیگه وقت ندارم و نمیتونم قبول شم

  66. ???? گفت:

    سلام من دانشجوی انصرافی فیزیک هستم و فقط به امید پزشک شدن انصراف دادم و تا حالا هيچي نخوندم به نظر شما چیکار کنم هنوزم امیدی هست یا کلا بی خيالش بشم و برم انصرافم وپس بگیرم احساس می کنم خیلی خیلی بی لیاقتم خواهشا کمکم کنید ممنون

  67. ???? گفت:

    سلام خسته نباشین میخواستم بدونم برای قبولی رشته های پزشکی دندانپزشکی و داروسازی, چه رتبه ای و چه درصدا

  68. ???? ???? ????? گفت:

    سلام مطمعنا اگه از الان با جدیت بخونید قبولید.

  69. ???? ???? ????? گفت:

    سلام سعی کنید برای آرزوهاتون تلاش کنید . اگر هدفی دارید انقدر تلاش کنید تا بهش برسید اگه نشد انقدر تلاش کنید تا بشه! تصمیم گیری با خودتون هستش.

  70. ???? ???? ????? گفت:

    سلام اطلاعات مورد نیاز شما در سایت موجود.\nموفق باشید

  71. ???? گفت:

    سلام وقت به خیر.من یه سوالی داشتم،میخواستم بدونم ایا رتبه های تک رقمی کنکور تجربی میتونن همزمان

  72. ???? گفت:

    سلام آقای دکترخسته نباشین.من امسال پشت کنکورم پارسال بدلیل مشکلاتی نتونستم واسه کنکورم مطالعه ای داشته باشم همینم باعث شد رتبه ام خیلی بدبشه..امسال شروع کردم حاضرم همه کاری کنم تارشته ی موردعلاقه ام قبول بشم (پزشکی ).توروخدا کمکم کنید بقول شما آرزویی که خدا تودرونم گذاشته رتبه2رقمی آوردنه ولی یکم واسم خنده داره بنظرتون تواین فرصت کم میشه؟؟من تویه کتاب خونه وی آی پی شهرمون درس میخونم خواهش میکنم کمکم کنید??

  73. ???? ?? گفت:

    سلام خیر امکانش نیست

  74. ???? ?? گفت:

    سلام خوشحال میشیم کمکتون کنیم ب

  75. ?? گفت:

    اقای دکتر اگه از کتابایی که واسه هر درس پیشنهاد کردید فقط یکیشو بخریم مثلا واسه زیست فقط خیلی سبز میشه موفق شد یا باید حتما همش تهیه بشه

  76. ????? گفت:

    سلام من دانش اموز سال سوم دبیرستان هستم من حس میکنم که تا ان حدی زرنگ نیستم که بتونم پزشکیو بیارم به نظرتون اگه سخت براکنکور بخونم میتونم پزشکی بیارم از همین حالا قلم چی برم یا از تابستون شروع کنم

  77. ???? گفت:

    با سلام
    من از رشته عکاسی دانشگاه تهران انصراف دادم و از اول مهر شروع به خوندن کردم . با تحقیق زیاد بهترین منابع رو انتخاب کردم و تمام وقت میخونم ولی تمرکز ندارم. تا اول مهر سیگار میکشیدم به مدت 4 سال ولی از اول مهر ترک کردم. آیا دلیل تمرکز نداشتن من ترک سیگاره؟ چیکار کنم تا تمرکزم برگرده؟

  78. Akbari گفت:

    سلام.من دانشجو شبانه سال سوم رشته زیست جانوری هستم.
    راستش من وقتی سال چهارم بودم بنظر خودم کم کاری کردم و خوب نتونستم نتیجه بگیرم وقتی جواب کنکور اومد تصمیم گرفتم همه انتخاب رشته ام رو شهر های نزدیک و شبانه بزنم تا هم دانشگاه برم و یکسال عقب نمونم و هم بتونم دوباره برای کنکور بخونم،ولی متاسفانه نتونستم و معدل دو ترم اولم هم خراب کردم.الان که سال سوم هستم اصلا حس خوبی ندارم وحال روحی ام خوب نیست چون همه دوستای نزدیکم پزشکی میخونن و از طرفی من رشته ام رو دوست ندارم البته نمیشه گفت اصلا اصلادوست ندارم مثلا عاشق درس های مثل فیزولوژی و بافت شناسی و ایمنی هستم ولی از بقیه درس ها مثل رشد ونمو گیاه متنفرم.الانم احساس افسردگی دارم و سر دوراهی موندم از طرفی اساتید دانشگاهم بهم میگن مقطع ارشدبرو هماتولوژی یا ایمنی بخون ووقتت رو برای کنکور دوباره حروم نکن و ازطرفی دلم میخواد انصراف بدم و برم دوباره برای پزشکی بخونم ولی میترسم چون از کنکور خاطره خوشی ندارم و ریاضی و فیزیکم هم تعریف چندانی نداره،و همه همکلاسی دانشگاهم بهم میگن ریسک میکنی چون همشون دوسال نشستن و تازه بعد دو سال زیست جانوری قبول شدن.
    نمیدونم دیگه هم کلافه ام وهم افسرده
    قبول شدن تو رشته هماتولوژی هم کار آسانی نیست چون فقط هرسال چهل نفر پذیرش داره وسه هزار نفر شرکت کننده درضمن من چیزی درباره رشته هماتولوژی دقیق نمیدونم،ممنون میشم کمکم کنید و راهنمایم کنید که چه تصمیمی بگیرم درست تر وصحیح تره؟! ویا اینکه دو ترم مرخصی بگیرم وباتوجه به اینکه طی این دوسال خیلی چیزا رو فراموش کردم دوباره بخونم برای پزشکی؟! وشانسی دارم.ویا نه از همین ترم شروع کنم برای قبولی ارشد در رشته هماتولوژی؟؟؟؟!!
    شرمنده که زیاد شد.یک دنیا پوزش.?

  79. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله یکی کافیه

  80. ???? ???? ????? گفت:

    سلام موفقیت 1 % استعداد هستش و 99% پشتکار و تلاش هستش.

  81. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بی ربط نیست ولی تمرکز با تمرین و مطالعه منظم بدست میادّ

  82. Akbari گفت:

    سپاس گزارم بابت وقتی که گذاشتید.
    و خواستم بدونم ش نظر ما دربارهی رشته ی هماتولوژچیه؟رشته خوبی هست؟آینده کاریش چطوره ؟phdداره یانه؟؟؟وارزش اینو داره که برایش وقت و هزینه صرف کنم.

  83. ???? گفت:

    با عرض سلام وخسته نباشید. من دانش آموز سال سوم دبیرستانم … معدل سال سوم حدود 25 درصد کنکور هست . من هم سعی میکنم معدل امثالم بالای 19.50 بیاد.الحمدالله در مدرسه هم وضعم خوبه و جزء 3 دانش آموز برتر مدرسه مونم . در آزمون های سنجش هم شرکت میکنم و نتیجه خوبی بدست اوردم و از تابستان امثال شروع به خوندن کردم ودر هر سه ازمون تابستانه سنجش در شهرمان نفر اول ودرازمون های ابان هم نفر 13 و 9 شدم البته مثل تابستان وقت ندارم برای ازمون بخونم . از شما سوالم اینه وقت زیادم رو واسه کنکور و جمع بندی سال های قبل بزارم یا برای خرداد امثال؟؟؟؟ در ضمن از کتاب مهر و ماه تست های زیست رو میزنم و از کتاب میکرو طبقه بندی گاج تست های ریاضی رو میزنم …………لطفا راهنمایم کنین تا به پزشکی که هدف منه برسم . در ضمن میزان مطالعه در روز هم 7.30 ساعت هست .با تشکر

  84. ????? گفت:

    سلام میدونین چرا من این حرفارو میگم چون ما تومنطقه ی محروم زندگی میکنیم و دبیرامون مثل تهران وبقیه ی شهرها خوب درس نمیدن وتست هم بامون کار نمیکنن

  85. ???? ???? ????? گفت:

    رشته خوب و سختی هستش و قبول شدنش هم سخت!

  86. ???? ?? گفت:

    سلام سرگذشت رستگار رحمانی رو مطالعه کنید.

  87. R گفت:

    سلام پبرای اینکه شانس بیشتری برای قبولی توی رشته های علوم پزشکی رو داشته باشیم میشه رشته ی دبیرستانیمون ریاضی باشه و زیست رو خودمون بخونیم اینطوری میتونیم ریاضی رو با درصد بالایی بزنیم به نظر شما تاثیری داره؟

  88. ???? ???? ????? گفت:

    سلام نخیر این روش رو توصیه نمی کنیم.

  89. ??????? گفت:

    سلام جناب آقای دکتر
    بنده 40 ساله ام رشته تحیصلی دیپلمم علوم انسانی و لیسانسم برنامه ریزی اجتماعی است و به شدت علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته پزشکی هستم . آیا من می تونم در این رشته شرکت کنم و موفق بشم و اگر جواب مثبت است چطور آمادگی برای کنکور پیدا کنم . با سپاس از راهنمایی تون

  90. nedaa گفت:

    سلام
    من امسال سال چهارمم من تا الان درس خوندم برا کنکور ولی واقعیتش خیلی ا درس خوندم راضی نیستم ب نظر شما اگ الان از اول شروع کنم میرسم درسای پایه و پیش و تموم کنم و رتبیه خوبی بیارم امسال ؟؟؟

  91. ???? گفت:

    سلام.من اصلادرس نمیخونم ویاازسرخوش شانسی و یابدشانسی همه ی نمراتم بالاست حوصله ی برنامه ریزی ام ندارم و میدونم این کار برای اینده ام خطرناکه چیکارکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  92. ????? گفت:

    سلام من لیسانس فناوری اطلاعات دارم ولی اصلا به این رشته علاقه ای ندارم و مجبور شدم تو این رشته ادامه تحصیل بدم و دیپلمم هم رشته کامپیوتر است . خیلی دلم میخواد پزشکی بخونم آیا با این دیپلم میتونم تو آزمون سراسری پزشکی شرکت کنم یا باید دیپلم تجربی داشته باشم خواهش میکنم جوابمو بدین.

  93. ???? گفت:

    سلام استاد من پشت کنکور تجربی هستم…رتبه ی سال قبلم بد بود..من میخوام امسال پزشکی شیراز

  94. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله مشکلی برای شرکت در کنکور ندارید ولی مسیر سختی پیش روی شماست باید حدود دو سالی برای کنکور تلاش کنید تا بتونید خودتون رو به سطح بچهای دیگه برسونید ولی موفقیت اصلا دور از انتظار نیست.

  95. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای دانلود قرار داده شده.

  96. ???? ???? ????? گفت:

    سلام همونطور که خودتون ذکر کردید باید در ابتدا تعیین هدف کنید. بعد برنامه ریزی و اجرای برنامه

  97. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما باید حتما مقطع پیش دانشگاهی رو برای شرکت در رشته تجربی بگذرونید.

  98. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خوشحال میشیم کمکتون کنیم به شماره موجود در سایت پیام بزنید.

  99. ????? گفت:

    سلام.من سال دوم رشته ی تجربیم و هیچوقت عادت به درس خوندن نداشتم و با این شیوه معدل سال اولم17/95شد.وتاحالا تو هیچ ازمونی شرکت نکردم.دوس دارم پزشکی یا داروسازی قبول شم.میترسم قبول نشم.میشه راهنمایی کنید

  100. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما زمان بسیار مناسبی برای موفقیت در کنکور دارید.اگه از الان با یک برنامه درست درس بخونید می تونید نتیجه عالی کسب کنید.

  101. m.dr گفت:

    سلام من سال اول رتبم خیلی بد شد . البته بیشتر تقصیر معدلم بود . خیلی خیلی بد شدم . شصت هزار منطقه 2 . ولی امسال خیلی تلاش میکنم و توی کلاسای امادگی کنکور جز بچه های شناخته شده از لحاظ درسی هستم . ولی هیلی نگرانم . ایا امیدی هست ؟

  102. ???? ???? ????? گفت:

    سلام مطمعنا اگه تلاش و برنامه درستی داشته باشید موفقیت برای شما دور از انتظار نیست. ما هم برای شما آرزوی بهترین هارو داریم.

  103. ???? ??????? گفت:

    اینجانب : امیر پایکاری –دانشجوی : کارشناسی ناپیوسته : عمران در دانشگاه آزاد اسلامی تهران جنوب از اردیبهشت سال 94 با این سیستم زندگی تمام مشکلات لاینحل زندگی خود را برطرف کرده ام واحساسم به دنیا کاملا عوض شده چیز جالبی که در نماز متوجه شدم این است که حالت قرارگرفتن جنین در بدن مادر دقیقا مانند سجده انسان در نماز است ودر دین نباید افراط و تفریط شود وپی آمد آن را نمیگویم زیرا سبب میشود که مو منین دیگر همدیگررا قبول نداشته باشند که این باعث تفرقه بین مسلمانان دنیا میشود
    کنکوریهای عزیز شاید بسیار دیده باشید افرادی را که بسیار مطالعه های طاقت فرسا برای کنکور انجام دادند ولی نتیجه مطلوب متناسب با آن را نگرفتند.((حالا میخواهم راز را به شما عزیزان بگویم کنکور یک چیز واقعا خدایی است وقبولی در آن نتیجه ای جز رسیدن به پست و مقام آموزشی و مدیریتی نخواهد داشت که این افراد را میبینیم که بدون فخر ورزیدن ونازیدن به قدرت مادی و یا معنوی دارای روحی قوی بوده و کارهای زیاد پشت نیمکت آنان را خسته و ضعیف روحی نمیکند اگر خوب دقت کنید میبینید هیچ حس علاقه و یا تنفر به مطالعه نداشته و وآنان را خسته از مطالعه نمیکند ودر جایگاه بی تحرکی آنان را محتاج به ورزش نمیبینیم اگر شما این طور زندگی کنید که الان میگویم اقتدار روحی یک پست و مقام بالا دست را پیدا کرده و در زندگی به تفریحات دنیوی و یا بازیهای رایانه ای کاملا بی نیاز شده واین تفریحات را فقط برای دل انسانهای زیر سن تکلیف انجام میدهید که این طوری دیگر افراط وتفریط در زندگی خود نخواهید کرد بهترین روش به این گونه است :(هنگام اذان صبح که از خواب بلند میشویم قبل از به جا آوردن نماز صبح واجب ابتدا دو رکعت نماز برای سلامتی آقا امام زمان وشادی روح چهارده معصوم و صدو بیست وچهار هزار پیغمبر به جا آورده وسپس نماز واجب صبح را میخوانیم نکته بسیار مهم این است که در نمازهایمان کوچکترین خودپرستی وفخر ورزیدن نداشته و بدون کوچکترین تفکر به چیزی ویا کسی حس خود را به سمت پروردگار خود میبریم و اگر این کار را انجام دهیم می بینیم که تپش قلبمان بالا رفته وفعل و انفعالات شیمیایی و سوخت وساز بدنمان را بالا برده و باعث میشود که غذا رسانی در کمترین مدت به کلیه اندامها برسد و بدن انسان دچار کوفتگی و یا احساس نیاز به ورزش را نداشته باشد و این گونه بتوانیم بیشتر فعالیت علمی کنیم واین معجزه آیات پروردگار وعبادت صحیح است ومن هم از راز این حالت کاملا شیمیایی بی اطلاع هستم وبه معجزه بیشتر هماندی دارد وبعد از هر اذان و تمام شدن نمازمان یک صفحه قرآن را مانند کتابهای درسی بخوانیم وهم فکر روی آیه ها کرده وهمزمان حفظ کنیم این کار باعث میشود که شما کتابهای درسی خود را با سرعت بالاتری خوانده وحفظ مطالب مهم آنرا کنیم و دیگر حس علاقه ویا تنفر به کتابهای درسی رانداشته باشیم ومطالعه دروس خود را تا اذان ظهر انجام میدهیم وهمین طور دو مرتبه نماز دو رکعتی برای معصومین و پیامبران را به جا آورده وسپس نماز واجب را میخوانیم ودوباره کتاب بزرگ قرآن را با فکر .اندیشه و تجسم کلام به کلام آن و سعی در حفظ آیاتش در حد توان کرده طوری که زبان عربی قرآن مانند زبان مادریمان شود مثلا وقتی میگوییم که به معنای به جای این که با کلمه زمین کره زمین رامجسم کنیم باکلمه الارض کره زمین را مجسم کنیم وباعث میشود معجزه آیات قرآن در ذهن انسان اثر کرده وبعد از مدت کوتاهی بسیار سریع درس را بخوانیم وخوب مطالب را به حافظه بلند مدت بفرستیم ودر شب هنگامی که نماز شب وارد میشود نماز شبمان را هم به نیت سلامتی آقا امام زمان وشادی روح چهارده معصوم (علیهم السلام ) وصدو بیست وچهار هزار پیغمبر(ص) به جا آورده و سپس دوباره یک صفحه قرآن را با سرعت بسیار پایین مطالعه کرده و سعی در حفظ و فهم آیات کرده و سپس استراحت می کنیم ونزدیک کنکور کوچکترین استرسی نداشته ومیتوانیم بهترین کنکور را بدهیم التماس دعا از تمام شما بزرگواران و دوستان زحمتکش

  104. adel گفت:

    سلام.من دیپلم علوم انسانی دارم ولی علاقه زیادی به رشته پزشکی دا

  105. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ما دانش اموز مشابه شما زیاد داریم. در ابتدا باید کتاب هارو تهیه کنید و بدونید این یک پروسه دوساله هستش برای شما.

  106. ???? گفت:

    سلام ببخشید من 14 سال دارم
    و میخواهم پزشک شوم
    وخیلی دوست داشتم از الان برای رسیدن یه هدفم مطالعه رو شروع کنم
    لطفا به من کتاب هایی رو معرفی کنید که در مورد پزشکی و درسطح من باشه

    بعد یه سوال دیگه به نظر شما از الان مطالعه رو شروع کنم یا هنوز زوده ؟؟؟
    باتشکر

  107. ???? گفت:

    سلام آقای دکتر.من خیلی نا امیدم همش تصمیم میگیرم خوب بخونم ولی موقع عملش سست میشم.درسم تو مدرسه خوبه ولی تو قلم چی ترازم خوب نیست.الانم سوم تجربیم مدرسه نمونه میرم همش فکر میکنم اونایی که میرن فرزانگان فقط رتبشون دو یا سه رقمی میشه لطفا کمکم کنید.

  108. ???? گفت:

    یکی از دوستام در روز 11 ساعت درس میخونه اونوقت من به 5 ساعتم نمیرسه خیلی خستم دیگه نمیدونم چیکار کنم…

  109. ????????? گفت:

    سلام من 19 سالمه وقبلا در رشته کامپیوتر(شاخه کارودانش)تحصیل میکردم الان هم مشمول سربازی ام و با هزار زور و زحمت معافیت تحصیلی گرفتم و رشته ام را به تجربی تغییر داده ام و حالا در یک مدرسه بزرگسالان مشغول خواندن پیش تجربی هستم و بسیار زیاد درس میخوانم وعلاقه شدیدی به دندانپزشکی دارم ولی از کنکور میترسم چون همه بهم میگی تو با این وضعیتت رتبه 10000هم نمیاری
    و من الان دل سرد شدم ازتون میخوام منو راهنمایی کنین چون دارم افسردگی میگیرم تو خدا منو راهنمایی کنین التماستون میکنم بهم بگین که آیا من میتونم به هدفم گه دندانپزشکی است برسم یا نه ؟چون من دیگه امیدی ندارم و دارم ناراحتی اعصاب میگیرم

  110. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ما حتی از اول دبیرستان هم دانش اموز داریم که با برنامه برای کسب رتبه برتر برای کنکور تلاش میکنه. شما هم میتونید تو طرح رتبه پروری ما شرکت کنید. به شماره موجود در سایت پیام بدید.

  111. ???? ???? ????? گفت:

    سلام این فکرهای منفی رو از خودتون دور کنید همه کسایی که در کنکور نتیجه میگیرند که تیزهوشانی نیستن و اکثرا مزد زحمتشون رو میگیرند. نا امید نباشید و با برنامه تلاش کنید.

  112. ???? ?? گفت:

    سلام دوست من کنکور چیزی جز تلاش هدفمند برنامه ریزی دقیق و تفکر مثبت نیست.\nپس با انرژی مسیرتون رو ادامه بدید.

  113. ????? گفت:

    سلام آقاى دكتر من چهارم تجربى هستم خيلى به پزشكى علاقه دارم و خيلى هم باهوشم نمرات مدرسه هم هميشه خوب ميشه ولى تراز قلمچيم خيلى پايينه و نميتونم درست برنامه ريزى كنم بنظرتون من چيكار كنم كه پزشكى شهيد بهشتى قبول بشم؟

  114. ???? ???? ????? گفت:

    سلام به شماره موجود در سایت پیام بدید تا بیشتر کمکتون کنیم.

  115. ???? ???? ????? گفت:

    سلام موفقیت در کنکور رو تلاش شما میسازه نه معلم های شما. من هم فیزیک رو خودم خوندم و با حل تست های زیاد در این درس به تسلط رسیدم پس نا امید نشید.

  116. sarina گفت:

    سلام من سال دوم دبیرستان تجربی هستم و معدلم ۱۷/۴۲ هست و میخام ک به بالای ۱۹/۵۰ برسونمش و دانشگاه شهید بهشتی تهران قبول بشم ولی برنامه ریزی درست ندارم..میشه لطفا راهنمایی کنید
    و اینکه چطور میتونم رتبه ی خیلی خوب تو کنکور بگیرم تا ب هدفم(داروسازی)برسم؟

  117. ?? ??? ?? ?????? گفت:

    سلام من دانش اموز دختری هستم در پایه دوم تجربی …
    در اصفهان و منطقه دو هستم و در مدرسه ی غیر دولتی درس می خونم معدلم خوبه هنوز که ترم اول تموم نشده ولی پارسال معدل ترم اولم شد 19.94
    ولی خودم اصلا راضی نبودم چون می تونستم 20 رو بگیرم ولی بی دقتی هام نذاشت امسال
    احساس می کنم چون ترم دوم پارسال نتیجه ی مطلوب رو نگرفتم انگیزه و تلاشم کم شده
    ولی خب حقیقتش این هست که درس های دوم نسبت به سوم واقعا سنگین تره و متوسط درسخوندن من در هفته حدود 24 تا 30 ساعت بود البته من علاوه بر مدرسه کلاس موسیقی و زبان هم می رم ولی خب خیلی دوست داشتم میانگین مطالعم رو بالاتر ببرم تست بیشتری بزنم دقتم رو بیشتر کنم
    مثلا توی امتحانات عربی زبان خحارجه و شیمی خیلی بی دقتی دارم با وجود اینکه جواب سئوال رو بلدم غلط جواب می دم …
    ازتون می خوام یه حرفی بهم بگین ک

  118. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خوشحال میشیم کمکتون کنیم ما دانش آموزان زیادی هم سن شما داریم.\nبه شماره موجود در سایت پیام بدید.

  119. ????? گفت:

    سلام معدل امتحانات نهایی من ۱۶.۸۷ بود بنظرتون تلاش کنم میتونم پزشکی قبول شم؟

  120. ???? ???? ????? گفت:

    سلام معدل فقط 25 درصد از کنکور شماست 75 درصد هنوز دست شماست. در ضمن معدل شما تاثیر منفی نداره تقریبا خنثی حساب میشه

  121. ????? گفت:

    سلام.خسته نباشید.من 30 سالمه .12 سال پیش دیپلم ریاضی گرفتم.توی دانشگاه هم کامپیوتر خوندم ولی انگار علاقه نداشتم چون نه یاد میگرفتم و نه سعی میکردم یاد بگیرم.دلم میخواد یه رشته ای رو شروع کنم بخونم که بهش علاقه داشته باشم ولی دقیقا نمیدونم دنبال چی برم.از شما راهنمایی میخوام.بعضی وقت ها احساس میکنم به پزشکی علاقه دارم چون خیلی دنبال علایم بیماری ها و روش های درمانشون هستم.وقتی یکی میگه فلان بیماری رو دارم سریع میرم تو اینترنت دنبال علائمش و روش درمانش رو میخونم.در مقابل از خون میترسم و وقتی از جراحی و این جور چیزا پیشم حرف بزنن یا یه مریض بدحال ببینم فشارم میوفته.به نظر شما من میتونم رشته تجربی رو شروع کنم و کنکور تجربی بدم؟لطفا منو راهنمایی کنید.

  122. ???? گفت:

    سلام
    من عاشق رشته ی پزشکیم تورو خدا بگین چکاااااار کنم :\(

  123. ???? گفت:

    با سلام
    من دوم دبیرستان رشته تجربی هستم من با اینکه وقت زیادی برای درس خوندن میزارم ولی نمیتونم همه درس هارو بخونم یعنی تعادل نمیتونم ایجاد کنم میشه کمکم کنید
    باتشکر

  124. farinaz گفت:

    با سلام .من 25 سالمه مهندسی برق خوندم و میخوام پزشکی قبول شم فقط نمیدونم چجوری بخونم؟اصلا امسال امکانش هست ؟تنها چیزی که انگیزمو زیاد کرده شیمیه که همه چیش یادمه و عمومیا.میشه یه برنامه جامع واسم ارایه بدید؟

  125. ???? ???? ????? گفت:

    سلام میتونید شرکت کنید ولی اینو بدونید پزشکی خیلی فرا تر از بررسی اعلام و سرچ در اینترنت هستش و رشته بسیار سخت و حساس و پر استرس هستش. باید در تصمیم گیریتون بسیار دقت کنید.

  126. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای عشقتون برنامه ریزی کنید و با تمام وجود براش تلاش کنید خدا هیچ عشقی رو بیخود در دلی قرار نمیده.

  127. ???? ???? ????? گفت:

    سلام میتونید در طرح رتبه پروری ما شرکت

  128. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله خواهش میکنم. به شماره موجود در سایت پیام بدید.

  129. ?? گفت:

    من پشت کنکوری هستم تا الان خیلی خوب نخوندم سال پیش و سوم و خوب خوندم و با استرس زیاد کنکورن خراب شد تا الان خیلی سمت درس نرفتم کاملا نا امیز و کلافه ام هنوزم میتونم رتبه ی زیر ۳۰۰بشم؟

  130. maryam گفت:

    سلام آقای دکتر من دانش آموز سوم تجربی منطقه 3 هستم علاقه ی شدیدی به رشته ی پزشکی دارم و با اراده ی قوی برا رسیدن به هدفم و پزشکی صرفا برام ی آرزو نیست بلکه برا رسیدن بهش از هیچ تلاشی دریغ ندارم البته قصد خودستایی ندارم فقط چندتا سوال دارم که میخوام با توجه به این ویژگی ها بهم پاسخ بدید.اول اینکه من خوندن مبتکران رو برای شیمی و خیلی سبز رو برای زیست (با توجه به اینکه درصد زیستم در آزمون های گزینه دو 70-80درصد هست)از امسال شروع کردم ولی درسنامه هاشم میخونم آیا شما خوندن درسنامه رو برای هر درسی توصیه میکنید؟ و کلاس رفتن و جزوه خوندن بیشتر کمک میکنه یا کتاب کمک درسی و تست زدن زیا

  131. ????? گفت:

    سلام.
    اینجانب ازمون سال 86 را در رشته مامایی با توجه به علاقه ای که داشتم انتخاب کردم و در نهایت قبول شدم اکنون کارشناس ماما هستم و کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی که در هر دو مقطع معدلم بالای 19 هست . اکنون قصد خواندن رشته پزشکی دانشگه آزاد را دارم لطفا جهت مشاوره با من تماس بگیرید یا در ایمیلم شماره ای را جهت ارتباط و برقراری مشاوره برایم ارسال نمایید.
    با تشکر جلیل آبادی.

  132. Amin گفت:

    سلام جناب دكتر. من ديپلم انساني دارم با معدل پايين. و ليسانس روانشناسي. ميخام براي پزشكي بخونم و كنكور تجربي بدم. معدل انساني بر كنكور تجر

  133. ???? ???? ????? گفت:

    سلام متاسفم برای رتبه زیر 300 وقت کن هستش.

  134. ???? ???? ????? گفت:

    سلام به شماره موجود در سایت پیام بدید لطفا

  135. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما چه سالی دیپلم گرفتید?

  136. ??? گفت:

    سلام خسته نباشین…من الان کلاس نهم هستم و میخوام رشته تجربی قبول شم
    میخوام از الان یجورایی برای کنکور اماده شم توانایی درک مطالب سنگین رو هم دارم میخواستم بدونم این کارم درسته که میخوام جلو جلو خودم رو اماده کنم؟اگه کارم درسته چه کتابهایی باید بخونم؟
    لطفا راهنمایی کنید ممنون

  137. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بسیار خوشحالیم که از الان به فکر هستید با یک برنامه درست و تعیین هدف میتونید برای رتبه تاپ شدن امید داشته باشید. حتما دروس اختصاصی رو در اولویت قرار بدید.

  138. ??? گفت:

    خیلی ممنونم که جوابم رو دادین
    راستی برای اینکه بخوام جراح قلب بشم میدونم باید سال های زیادی رو درس بخونم و کار کنم عیبی نداره من همه این ها رو قبول کردم…
    به نظر شما باید دقیقا چی بخونم یعنی باید در کدوم یک از رشته های تجربی شرکت کنم که در اخرش جراح قلب بشم

  139. Amin گفت:

    سال 89 ديپلمم رو گرفتم

  140. ???? گفت:

    من فارغ التخصیل روزانه ام, میخوام سال 96 تجربی شرکت کنم. زیست صفر صفرم. چطوری بخونم؟ واسه پزشکی اگه درصد بقیه دروسم مثلن 60 بشه زیستو باید چند بزنم؟

  141. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ابتدا باید پزشکی قبول بشید و بعد از اتمام دروس پزشکی ازمون تخصص بدید و تخصص جراحی رو بگذرونید و بعدش فوق تخصص جراحی قلب

  142. ???? ???? ????? گفت:

    سلام زیست جز دروس اصلی باید درصد خوبی کسب کنید. درباره نحوه مطالعه میتونید از سایت مقالات رو مطالعه کنید.

  143. ?????? گفت:

    سلام اقای دکتر
    من فارغ التحصیل ممتاز کارشناسی ارشد ریاضی هستم ولی همیشه ارزوم پزشکی بوده
    تصمیم گرفتم کنکور شرکت کنم
    اما همه جز ایه ی یاس هیچی نمبگن
    میشه یه شماره ی مستقیم به ایمیلم ارسال کنید باهاتون تماس بگیرم
    سایتتون و کانال تلگرامتون پر از انگیزه و انرژی مثبته
    ممنونم از لطفتون

  144. ??? ??? گفت:

    سلام. من 27 سال دارم. سالها پیش خارج از ایران داروسازی میخوندم اما متاسفانه مجبور شدم برگردم ایران و نتونستم تموم کنم. حالا میخوام پزشکی بخونم چون عاشقانه دوستش دارم. از هیچ تلاشی هم دریغ نمیکنم. اما متاسفانه چون تحصیلات متوسطه رو خارج از ایران بودم عمومی هام خیلی ضعیفه. چی پیشنهاد میکنید؟
    تشکر

  145. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خواهش میکنم شماره ما در سایت موجود هستش.

  146. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله شما هم میتونید در طرح ترمیم معدل شرکت کنید.

  147. ???? ???? ????? گفت:

    سلام میتونید کتاب های کمک آموزشی رو که در سایت معرفی کردیم رو تهیه کنید. اگر مشکلتون رفع نشد کلاس های تقویتی شرکت کنید.

  148. ??? گفت:

    مرسی دکتر که راهنمایی کردین….
    ارزوی موفقیت برای هر روز شما

  149. ?? ? گفت:

    سلام من امسال پیش دانشگاهی هستم می خواستم واسه درس فیزیک بهم یه کتاب تست با درسنامه خوب معرفی کنید چون توی این درس مشکل دارم و نمی تونم خوب تست بزنم ؟
    درهفته چند ساعت فیزیک بخونم؟

  150. ???? گفت:

    سلام اقای دکتر .
    من الان سال دوم دبیرستان هستم، معدل نوبت اولمم 19.78 شده. من می خوام که رتبه تک رقمی شم ، به نظرتون روز های مدرسه و روز های تعطیل چند ساعت درس بخونم موفق می شم ؟؟

  151. ?????? گفت:

    سلام آقای رونقی ضمن خسته نباشید به شما یه سوال حیاتی داشتم.
    آقای دکتر من امسال کنکور میدمو معدل دیپلمم ۱۴.۳۰ شد و معدل پیش دانشگاهی ۱۴.۵۰ میخوان گزینه اول پزشکی نشد فیزیوتراپی بخونم هزینه دانشگاه هم اصلا مهم نیست.منطقه ۳ هستم.جدا از رتبه کنکور میتونم قبول بشم؟

  152. ????? گفت:

    سلام اقای دکتر. من لیسانس گرافیک دارم و پیش هنر خوندم. 26سالمه . ولی علاقه زیادی به پزشکی دارم. برای گام اول باید چکار کنم؟ خوندن پیش تجربی الزامیه؟

  153. arash گفت:

    سلام و خسته نباشید سایتتون عااالیه خدا خیرتون بده
    خب برم سر اصلل مطلب من دیپلم حسابداری فنی و حرفه ای دارم و در کنکور هم رتبه خوبی اوردم و بهترین دانشگاه هم قبول شدم اما زیاد علاقه انچنانی ندارم به رشته ام ندارم و مجبور به انصراف شدم علاقه وافوری به رشته ی تجربی دارم و مطمئنم که موفق میشم فقط من از کجا باید شروع کنم؟؟ چون هیچ اشنایی با زیست دوم و سوم و پیش ندارم چه کتاب های اموزشی خوبه؟ و یه سوالم دارم اینکه من مشمول سربازی هستم یا نه ؟؟ این موضوع خیلی من رو نگران کرده چون دوست دارم ادامه تحصیل بدم در حال حاضر ممنون میشم کمکم کنید با تشکر

  154. ???? ???? ????? گفت:

    سلام کتاب فیزیک نشر الگو

  155. ???? گفت:

    سلام.من فارغ التحصیلکارشناسی ارشد کشاورزیم.خودم کارمند قلمچی هستم بعد از10 سال مجددا میخوام کنکور بدم و در رشته دارو درس بخونم.خواهش میکنم حدود درصدهایی که برای هر درس باید کسب کنم بهم بگید

  156. Marzieh گفت:

    سلام 🙂 آقاى دكتر،من سوم رياضى هستم و ميخوام دندانپزشكى بخونم در آينده،بنظرتون رشتمو عوض كنم يا پيش دانشگاهى رو هم رياضى بمونم و كنكور تجربى بدم ؟؟؟ در عين حال زيستو تازه شروع كردم،بنظرتون كاره درستيه؟چون همه ميگن نرم تجربى 🙁 نميدونم چيكار كنم…

  157. sogol گفت:

    سلام استاد خسته نباشید استاد من درسم متوسطه تا الانم زیاد نخوندم تست نزدم از الان شروع کنم دیر نیست؟ بعنی میشه پزشکی قبول شد ؟

  158. ??????? ???? گفت:

    سلام من سال سوم هستم میخوام بدونم در طول عید چقدر درس بخونیم کافیه وهمین طور تست

  159. ?? گفت:

    سلام جناب دکتر من کاردانی حسابداری دارم ودیپلمم معماریه وبه پزشکی خیلی علاقه دارم من اازدرس های تخصصی تجربی سردرنمیارم لطفا راهنماییم کنید.

  160. ???? گفت:

    سلام…من یه پشت کنکوری هستم…با تراز 5900والبته درصده9و18ریاضی و فیزیک که خیلی بده…میدونم…میخواستم بدونم ایا ممکن هست تو این فرصت باقی مونده منم پزشکی شیراز قبول شم؟اخه به شدت نا امید شدم…البته ناامیدی گناهه…منظورم دلسرد شدن و احساس پوچی هستش…اگر میشه یکم راهنماییم کنید لطفا.ممنون

  161. ?? گفت:

    سلام اقای دکتر.ممنون میشم پاسخگو باشید.من کارشناسی معماری دارم.وپیش دانشگاهی هنر وکاردانی گرافیک میتونم با مدرک کاردانیم در کنکور پزشکی شرکت کنم؟ به نظر شما موفق میشم ؟وخیلی علاقه دارم به پزشکی

  162. ???? گفت:

    سلام خسته نباشین ببخشید با میانگین درصد ۵۵ برا منطقه ۳ چه رتبه ای میشه اورد ؟ شیمی ۵۰. زیست ۶۸. فیزیک و ریاضی ۳۰. اادبیات ۵۰. عربی ۵۲.معارف. ۷۷. زبان ۸۸

  163. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله برای شرکت در کنکور مشکلی ندارید.\nبرای موفقیت در این رشته و شرایط شما به 16 ماه مطالعه مداوم دارید.

  164. ???? ???? ????? گفت:

    سلام میتونید سر فصل هایی که براتون راحتر هست رو انتخاب کنید و درصدهای این دو درس رو افزایش بدید. مطمعنا هیچ تلاشی بی پاسخ نمیمونه!

  165. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما باید از الان با برنامه ریزی دقیق برای کنکور تلاش کنید. اگر تلاشتون درست باشه با همین امکانات میتونید رتبه بسیار عالی رو کسب کنید پس نا امید نباشید و دست از تلاش برندارید

  166. ???? ???? ????? گفت:

    سلا میتونید نحوه مطالعه دروس رو از سایت مطالعه بفرماید شما با 16 ماه مطالعه مداوم میتونید در این رشته قبول بشید.

  167. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای موفقیت دیر نیست شما تمام تلاشتون رو انجام بدید مطمعنا چیزی رو از دست نمی دید

  168. ???? ?? گفت:

    سلام حتما تغییر رشته بدید. برای موفقیت بهتر در جو همین رشته قرار بگیرید

  169. ???? ???? ????? گفت:

    سلام باید عمومی هارو در حد 50 بزنید و اختصاصی ها ریاضی و فیزیک در حد 40 زیست و شیمی بالای 60

  170. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ممنون از لطفتون \nبرای مشمولیتون میتونید از پلیس + 10 پرس و جو کنید. لیست تمامی منابع در سایت قرار داده شده. برای موفقیتون باید 16 ماه مداوم درس بخونید

  171. ???? ???? ????? گفت:

    سلام نیاز نیست شما چون پیشخو دانشگاهی رو گذروندید. منابع رو تهیه کنید و با یک برنامه درست شروع کنید به درس خوندن.

  172. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله میتونید

  173. ???? ???? ????? گفت:

    سلام اگر قصد دارید رتبه تک رقمی بشید باید روزای مدرسه 8 ساعت و روزای تعطیل حداقل 10 ساعت بخونید حتما آزمون هم شرکت کنید

  174. ????? گفت:

    سلام . ببخشید سوال اولم اینکه از کارشناسی وارد رشته پزشکی میشن یا از دکتری؟ دومیش اینکه کم کم بخوام دانشکا شبانه قبول شم پزشکی رتبم باید زیر چقدر باشهو سومین سوالم اینکه ؟ پیام نور برای رشته پزشکی کنکور داره و اینکه سطحش چجوریه اموزشاشون خوبه یا … ممنون میشم جوابمو بدید

  175. aaz گفت:

    سلام
    من دانشجویی رشته گیاه پزشکی شیراز هستم، میخوام امسال کنکور شر

  176. zahra گفت:

    سلام دکتر.وقت بخیر.دکتر من یه ماه دیگه نهایی دارم .میخوام واسه کنکورمم پزشکی قبول شم.اما یه مشکل خیلی بزرگ دارم،برنامه ریزی ندارم و وقتم بیهوده تلف میشه.از وقتی اومدم سال سوم گوشیمو گذاشتم کنار و فقط تعطیلات استفاده میکنم تا حواسم بیشتر متمرکز هدف و درسم باشه اما با این حساب بازم وقتم تلف میشه و نمیتونم درس بخونم.اصلا هم تفریح الکیو اضافی ندارم.تلویزیون هم نمیبینم که مثلا وقتم تلف نشه.اما صبا شب میشه شبا صب میشه من هنوزم عاطل و باطلم.دنبال یه مشاوره و برنامه ریز خوبم.نا امید شدم اینقد به دره بسته خوردم.با چند جا صحبت کردم اما درست راهنماییم نکردن.من باید پزشکی تهران قبول شم اما سردرگمم.خواهش میکنم راهنماییم کنین

  177. ????? گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    من پیش ریاضیم و معدل سال سومم 15 شده
    من صحبتم روی معدلمه
    با این معدل با توجه به اینکه کنکورم عالی بدم
    میتونم دندونپزشکی قبول شم?

  178. ???? گفت:

    سلام
    من 15 سالمه و علاقه زیادی به پزشکی و دارو سازی دارم …حتی حاضرم برای تحصیل در این رشته به شهر های دور هم برم …اما چندتا سوال ازتون داشتم ….یکی اینکه برای قبولی تو این رشته هادر کدوم درس ها باید قوی باشیم؟ روزی چند ساعت درس خوندن نیاز داره ؟ و اینکه تو این سن چه درس ها و چه کتابهایی بیشتر مطالعه کنم که نقش مفیدی در قبولیم داشته باشه ؟
    هکچنین من در مدرسه عادی درس میخونم و معدلم 20 است
    ممنون میشم به سوالاتم جواب بدین…

  179. ???? گفت:

    سلام من الان سال هفتمم چند سال دیگه بخونم دندون پزکی قبول میشم

  180. ????? گفت:

    سلام
    من مهندس کامپیوتر هستم و میخوام برای کنکور 96 شرکت کنم برای رشته پزشکی و حتما میخوام قبول بشم
    لطفا راهنمایی کنین که زیست رو چجوری و کی شروع کنم؟اول کتاب زیست رو بخونم یا کمک آموزشی؟
    ممنون

  181. ???? گفت:

    سلام.من دوم تجربی هستم و در شهرستان درس میخونم.مدرسه ی من عادی هست و سطح تدریسش به

  182. Peyman گفت:

    سلام آقای دکتر،من سال دوم تجربی هستم و خیلی به رشته پزشکی علاقه مندم،فقط به دلایلی که پیش اومد امسال رو خیلی خیلی کم کاری کردم تو درسم،به نظرتون وقت جبران دارم؟ من هم پزشکی میتونم قبول بشم؟

  183. zahra.s گفت:

    سلام.خسته نباشین.من سال سوم تجربیم و فقط سال سوم رو در سطح نهایی خوب خوندم.میخوام توتبریز دارو قبول شم.باید از تابستون امسال روزی چند ساعت مطالعه داشته باشم؟

  184. ?? گفت:

    سلام من کاردانی پیوسته رشته کامپیوتر از دانشگاه آزاد و لیسانس ناپیوسته از دانشگاه علمی کاربردی دارم و دیپلمم هم کامپیوتر هست میخواستم بدونم برای شرکت در کنکور سراسری علوم تجربی باید مدرک پیش دانشگاهی علوم تجربی داشته باشم یا مدرک کاردانی پیوسته که از دانشگاه آزاد دارم کافی است. شما رو بخدا منو از سردرگمی نجات بدین ممنون میشم

  185. Sirv گفت:

    سلام اقاي دكتر من امسال كنكوري هستم من تا ٢ ازمون ازمايشي قبلي ترازم ٧٨٠٠ بود و تخمين رتبه من پزشكي تهران …. ولي الان به طور باونكردني سقوط به تراز ٦٠٩٠ و حتي ٥٩٠٠ واقعا نميدونم چيكار كنم

  186. ???? ???? ????? گفت:

    سلام باید حتما آزمونتون رو بررسی کنید.\nمطمعنا شما در فصول اخیر ضعف داشتید و یا مرورتون به اندازه ازمون های قبلی نبوده

  187. ???? ???? ????? گفت:

    سلام حداقل روزانه 8 ساعت

  188. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله مطمعنا وقت جبران هست و شما میتونید در کنار یک برنامه عالی رتبه خیلی خوبی هم کسب کنید

  189. ???? ???? ????? گفت:

    سلام مطمعنا وقتی علاقه دارید ارزشش رو داره.

  190. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما نیاز به معلم های تاپ ندارید فقط به کتاب های کمک آموزشی همراه با یک برنامه درست و تلاش عالی دارید.

  191. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما باید ایام مدرسه روزانه بین 6 تا 8 ساعت درس بخونید\nدروس زیست و شیمی بیشترین تاثیر رو در قبولی این رشته ها دارند

  192. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بهتون توصیه میکنم آزمون ثبت نام کنید و با یک مشاور کار کنید تا درس خوندنتون رو زیر نظر بگیره

  193. ???? ???? ????? گفت:

    سلام گزینه دومی که ذکر کردید رو تایید میکنیم

  194. ???? ?? گفت:

    سلام تلگرام بزنید

  195. ???? ???? ????? گفت:

    سلام مسیر سختی رو پیش رو دارید حداقل باید 12 تا16 ماه جدی درس بخونید

  196. ???? ???? ????? گفت:

    سلام از هیچکدوم. پزشکی شبانه نداره. پیام نور پزشکی نداره

  197. ???? گفت:

    سلام من کاردانی فنی هستم و میخوام تغیر رشته بدم و پزشکی بخونم ایا با برنامه ریزی صحیح میتونم خودمو تو یک سال برسونم

  198. ???? گفت:

    خداقوت…دکتر به نظر شما تکنسین اتاق عمل بهتره یا رشته پرستاری؟ با احتساب بر اینکه 26 سالمه ولیسانس معماری دارم ولی میخوام دوباره یکی از این رشته ها رو بخونم…

  199. ?? گفت:

    سلام اقای دکتر من دیپلمم برق فنی حرفه ای و کاردانی ناپیوسته از علمی کاربردی دارم برای شرکت در کنکور پزشکی باید پیش بخونم یا دیپلم تجربی بگیرم ممنون میشم راهنمایی کنید

  200. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله تلاش و پشتکار و برنامه ریزی صحیح میتونید به هدفتون برسید ما دانش آموزایی داشتیم که با معدل خیلی پایین تر از شما تونستن تو رشته های تاپ تجربی قبول بشن…

  201. ???? گفت:

    سلام.شما در مشهد فعالیت دارید؟من در چه آزمون آزمایشی شرکت کنم؟ورودی سال سوم هستم

  202. ???? ???? ????? گفت:

    سلام\nآزمون های کانون مرور درس بیشتری دارند . میتونید از مشاوره غیر حضوری ما استفاده کنید ما در مشهد دانش آموز های زیادی داریم \nبرای ارتباط با ما و گرفتن مشاوره به آیدی زیر تلگرام کنید @DrRonaghy\nتماس تلفنی دپارتمان مشاوره و برنامه ریزی دکتر رونقی\nwww.doctorronaghi.ir\nاینستاگرام\nMoshaver_bartar_konkur\nواحد ثبت نام\n09120190548

  203. mojtaba zarifi گفت:

    با عرض سلام خدمت شما . آقای دکتر بنده مهندسی مکانیک خوندم و الان تصمیم دارم انشالله کنکور پزشکی شرکت کنم . اگر ممکنه کتاب های خوب رو که باید برای کنکور خونده بشن تا روزانه قبول شد رو در هر درس بفرمایید .
    با کمال تشکر

  204. Sara.nikzad گفت:

    سلام وخسته نباشید.من سال سومم.به نظرتون اگر من انشاالله از همین تابستون شروع کنم و یک سال هم پشت کنکور بمونم و تمام تلاشم رو بکنم (باتوجه به این که معدل متوسط دارم که اونم بیشتر به خاطر کم کاری خودمه در حال

  205. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ما دانش آموزانی داشتیم که معدلشون خیلی پایین بوده ولی تونستن با برنامه ریزی درست و تلاش واراده قوی تو ی سال پزشکی قبول بشن همه چیز بسگی به شما داره که تا چه حد برای رسیدن به هدفتون میجنگید

  206. ???? ???? ????? گفت:

    سلام تو سایت قسمت بهترین منابع کنکور مراجعه کنید.\nاینم لینک مربوطه\nhttps://doctorronaghi.ir/category/nokat/منابع-کنکور/

  207. ???? ???? ????? گفت:

    سلام هر دو رشته بازار کار و سختی کار مخصوص به خودشونو دارن بستگی به علاقتون داره، در سایت ما هردو رشته معرفی شدن مطالعه بفرمایید

  208. ???? ???? ????? گفت:

    سلام همه چیز بستگی به تلاش شما داره، ما دانش آموز با شرایط مشابه شما داریم که تونستن نتیجه بگیرن

  209. farshad گفت:

    سلام من یک برنامه ریزی برای کنکور رشته پزشکی میخواستم من سال دوم دبیرستان و تمام کردک و معدلم 15.88 شده میخواهم پزشکی قبول شم میشه کمکم کنید چیر کنم؟؟؟

  210. Amir گفت:

    سلام آقای دکتر
    من امسال سال دوم هستم و درسم هم خوبه و دارم سعیمو برای پزشکی میکنم اما بزرگترین ترس و مشکل من اینه که در مدارس عادی درس میخونم و میترسم که نکنه قبول نشم
    نظر شما چیه؟
    لطفا کمی راهنماییم کنید
    مرسی

  211. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام خیلی ها بودن که تو مدارس عادی درس خوندن و تونستن بهترین رتبه ها رو کسب کنن و همچنین برعکس خیلیا هم بودن که تو مدارس نمونه دولتی درس خوندن و متاسفانه رتبه خوبی کسب نکردن…رمز موفقیت شما تلاش و پشتکار منابع خوب و برنامه ریزی درست باید باشه همه چیز به اراده و تلاش شما بستگی داره…

  212. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم به شماره ما پیامک یا تلگرام بدید برای عضویت در گروه مشاوره راهنماییتون کنیم\nآیدی تلگرام\n@DrRonaghy

  213. ???? گفت:

    سلام من الان دارم میرم کلاس نهم ومیخام در دبیرستان های خواص قبول بشم والبته به پزشکی خیلی خیلی الاقه دارم میشه یک برنامه ریزیه خوب پیشنهاد کنین

  214. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم به شماره ما پیامک یا تلگرام بدید برای عضویت در گروه مشاوره راهنماییتون کنیم\nآیدی تلگرام\n@DrRonaghi

  215. ???? گفت:

    سلام…. دکتررونقی میشه شمارتونو بدین

  216. REZA گفت:

    سلام اقاي دكتر من همونطور كه گفتم ورودي دهم هستم يعني ميشه گفت سال نود و هشت كنكور ميدم اما ديشب همينطور تو نت ميچرخيدم كه چشمم به يه موضوع خورد واردش كه شدم ديدم نوشته رييس سنجش و اموزش كشور گفته كه در كنكور نود و هشت تمام سوابق هر سه ساله متوسطه اعمال ميشه و هشتاد و پنج درصد

  217. Nazanin گفت:

    سلام و خسته نباشد دکتر رونقی.
    من امسال میرم سوم و رشتم ریاضیه و پدر و مادرم راضی به تغییر رشته ی من واسه تجربی نیستند و احتمال قبولی من را در پ

  218. ???? گفت:

    سلام ببخشید از کی باید تست های کنکور رو زد که پزشکی دانشگاه تهران قبول شد
    ه

  219. ????? گفت:

    خسته نباشید.دانشجوی کاردانی حسابداری هستم ومیخوام پزشکی بخونم چطور باید کنکور بدم چیکارکنم راهنمایی کنیدممنون

  220. ???? گفت:

    سلام من کاردانی رشته گرافیک دارم وسربازی هم رفتم .به پزشکی علاقه خاصی دارم .میتونم بدون تغییر رشته کنکور تجربی بدم و پزشکی قبول شم

  221. Nk گفت:

    با سلام.سوالی داشتم از خدمتتون.همونطور که میدونید معدل در کنکور اثر داره..ایا کسی که قبل از سال 84فارغ التحصیل شده و علاقه مند در شرکت در آزمون سراسری و قبولی در رشته پزشکی رو داره, بخاطر عدم تاثیر معدلش, خیلی ضرر میکنه؟(تاثیر معدل فقط برای ۸۴به بعد هست)

  222. mohammad Razavi گفت:

    سلام دکتر من ۵ ترم تحصیلی رو در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و در رشته علوم پزشکی با موفقیت پاس کردم اما الان یک موقعیتی برام فراهم شده که برم ایالات متحده و نمراتم طوری هست که بتونم پذیرش بگیرم و از اول شروع کنم به نظر شما میتوانم برم یا در ایران ادامه تحصیل بدهم و فارغ التحصیل بشوم ؟

  223. ???? ???? ????? گفت:

    سلام تصمیم گیری با خودتون اگر انجا شرایط زندگی و ادامه تحصیل دارید میتونید برید.

  224. ???? ???? ????? گفت:

    سلام نخير درصدش مستقيم تاثير ميگذاره تو كنكور

  225. ???? ???? ????? گفت:

    سلام براي شركت در كنكور نياز به مدرك پيش دانشگاهي داريد

  226. ???? ???? ????? گفت:

    سلام لطف كنيد به شماره موجود در سايت پيام بديد

  227. ???? ???? ????? گفت:

    سلام طبيعتا هر چه زودتر شروع كنيد بهتر\nدانش اموزان نمونه ما از ارل دبيرستان شروع ميكنند

  228. ???? ???? ????? گفت:

    سلام سعي كنيد طبق استعداد و علاقتون تصميم بگيريد ما دانش اموزان زيادي داريم كه بعد از دانشگاه دوباره براي شركتزدر كنكور براي مشاوره ثبت نام ميكنند

  229. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بايد ديد اين قوانين اجرايي ميشه يا نه \nبه هر حال هميشه چيز هاي خوب به سختي بدست مياد پس خودتون رو اماده كنيد

  230. ?? گفت:

    سلام من ۱۵ سالمه واز وقتی که یادم میاد وبچه بودم عاشقانه پزشکی رو دوست داشتم جوری که واسم وصفش سخته تا حالا هر سال معدلم ممتاز شده ولی همش میترسم که در کنکور سراری موفق نباشم و خیلی فکرم رو به خودش مشغول کرده من عاشقانه این شغل رو دوست دارم لطفا راهنماییم کنین که چطور از الان شروع کنم که کنکور بارتبه بالا قبول بشم خیلی خیلی دوست دارم جراحه ارتوپد بشم وهر جور که شده میخوام تلاشم رو بکنم لطفا راهنماییم کنین

  231. ????? گفت:

    دکتر جوابم رو لطفا بدید من واقعا به راهنمایی کسانی مثل شما راهشون رو رفتن احتیاج دارم

  232. ????? گفت:

    من خودم حافظ کل قرآنم درسته که حفظ قرآن باعث یادگیری بهتر درس میشه وحافظه را قوی میکنه ولی درست نیس یه سال قبل کنکور این قدر خودمون رو با این کارا سرگرم کنیم چون کنکوره نه مسابقات قرآن

  233. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما تايم بسيار خوبي براي موفقيت داريد\nاگر از الان با برنامه و جديدت درس بخونيد مطمعنا ميتونيد به بهترين دستاورد برسيد

  234. ????? گفت:

    آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!

  235. ????? گفت:

    دکتر جواب نمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  236. ?? ?????? گفت:

    سلام وقت بخیر
    اقای دکتر من اگه ازامروز شروع کنم و برنامه ریزی کنم مرتب پشت سرهم بخونم میتونم دررشته پزشکی ویاپیراپزشکی قبول بشم…
    مشکل من اینه که اولش باانرژی کامل و خوشحالی و علاقه میرم سراغ کتاب ولی بعضی وقت ها بی حال میشم و خسته …
    چیکارکنم؟
    یاهمش میترسم که مبادا قبول نشم وخوب نتونم بدم؟
    کنکورسخته؟اگه نشم چی؟وااای….
    کلی استرس دارم
    معدلمم19شدم وواقعا هدف دارم میخوام برسم بهش خواهش میکنم کمکم کنید…
    واینکه من یکم برامون سخته وهزینه میخواد که جزو مشاوره ی شمابشم…نمتونیم

  237. ???????? گفت:

    جناب آقای دکتر حسین رونقی عزیز با سلام و عرض ادب و احترام بنده امسال کنکور دادم و کنکورم بسیار عالی بود و مطمئن هستم که در رشته پزشکی پذیرفته می شوم ولی یک مشکل دارم و آن این است که با خون و صحنه های خشن پزشکی فعلا مشکل دارم عده ای می گویند به مرور زمان عادت می کنی و ترس ازخون و افت فشار بر طرف می شود ولی عده ای هم می گویند با این وضعیت شکست تو در این رشته حتمی است حال مانده ام بعد از اعلام نتایج چه کنم به رشته های دندان و داروسازی هم هیچ علاقه ای ندارم از شما خواهشمندم منت سر حقیر گذاشته و بنده را در این زمینه راهنمایی نمایید و از اینکه وقت گران بهای خود را صرف حقیر می کنید یک دنیا سپاسگزارم

  238. ???? ???? ????? گفت:

    سلام در ابتدا بهتون تبريك ميگم \nنگران نباشيد دكتر جان اين موضوع براتون عادي ميشه. شما در اينده بايد شرايط حساس زيادي رو در اورژانس ها تجربه كنيد و مطمعنا از شما يك انسان قوي خواهد ساخت

  239. ???? ? گفت:

    سلام من 43سالمه دوران زندگی رو با خوب یا بدش تا اینجا رسوندم پدر جد من شکسته بند وقصاب بودن وحرفه طب قدیم شکستگی رو میدونستن ومنم کم وبیش یه جیزایی رو بلدم ولی دوست دارم برم به حرفه ی پزشکی وخیلی به طب سنتی وداروهای گیاهی علاقه زیادی دارم آیا میتونم دوباره بااین سن وسال و4فرزند درس بخونم ورشته پزشکی قبول بشم درضمن از لحاظ مالی دستم به دهنم میرسه صاحب کاروخونه وزندگی هم هستم ومشکل مالی آنچنانی ندارم لطفا راهنمایی ام کنیدممنون

  240. ????? گفت:

    سلام
    معدل نهایی سوم من 16.80 است تازی از سربازی برگشم بنظرت

  241. ???? گفت:

    با سلام و عض ادب خدمت دکتر ونقی

    من در سال 92 درسال دوم تجربی ب دلایلی ترک تحصیل کدمو درس نخوندم.درسمم متوسط بود ولی مجبو به تک تحصیل بودم.بعدم ب خدمت مقدس سربازی ب مدت تقریبا دوسال رفتم.اما الان ک تازه خدمتم تموم شده ب شدت دوست دارم درسمو ادامه بدم و تو رشته هایه پزشکی و مرتبط تحصیل کنم.اما الان نمیدونم از کجا شروع کنم چون نزدیک چهار سال از درس دور بودم تقریبا هیچی یادم نیست اما به شدت علاقه دارم ک ادام بدم.لطفا کمکم کنید.با تشکر

  242. fai گفت:

    سلام من 15 سالمه امسال میرم اول راهنمایی تصمیم دارم حتما پزشکی قبول بشم اونم با رتبه ی خیلی خوب توی دانشگاه های عالی ولی نمیدونم واقعا باید چی کار کنم هنوز به صورت جدی درس نخوندم راستش ولی فعلا که کارنامه م تا الان همیشه 20 بوده میشه یه راهنمایی بکنید از کجا باید شروع کنم

  243. fai گفت:

    سلام من ۱۵ سالمه امسال اول دبیرستانم تصمیم دارم حتما پزشکی قبول بشم اونم با رتبه ی خیلی خوب توی دانشگاه های عالی ولی نمیدونم واقعا باید چی کار کنم هنوز به صورت جدی درس نخوندم راستش ولی فعلا که کارنامه م تا الان همیشه ۲۰ بوده میشه یه راهنمایی بکنید از کجا باید شروع کنم

  244. ??? گفت:

    سلام من 15 سال دارم و ورودی دهم هستم در مدرسه نمونه دولتی
    به پزشکی علاقه دارم و میخواستم بدونم برای قبولی دراین رشته باید رو چه درسایی تمرکز کنم؟

  245. ????? گفت:

    سلام من دانش اموز چهارم انسانی هستم وهمین الانشم دارم توی کلاس کنکور انسانی شرکت میکنم ولی هیچ علاقه ای هیچ علاقه ای به این رشته ندارم وع

  246. Mh گفت:

    سلام آقای دکتر من ۱۶سالمه و دانش آموز سال دوم تجربی دبیرستان هستم که به سوم می روم می خواستم بدونم اگه بخوام از الان برای خواندن کنکور شروع کنم دیر شده یا نه ‌؟لطفا کمکم کنید

  247. ? گفت:

    با سلام خدمت شما دکتر رونقی عزیز.اول از همه ممنون که انقد وقت میذارید.راستش من خیلی نا امیدم.دیپلم ریاضی دارم و امسال کنکور تجربی شرکت کردم.معدل پایینی داشتم تو ترمیم معدل خرداد شرکت کردم ولی چون سر دومین امتحان مجلس تصویب کرد که تاثیر معدل مثبت شده متاسفانه امتحانارو ول کردمو چسبیدم به کنکوری خوندن که از شانس بد نرسیدم همه رو جمع و جور کنمو کنکورم خراب شد.حالا با توجه به اینکه تاثیر معدل برا دیپلمه های ریاضی که کنکور تجربی بدن 18 درصده اگه برا 96 تاثیر قطعی بشه با این نمرات شانس قبولی تو پزشکی دولتی منطقه سه رو دارم؟
    عربی 18/25 ادبیات 17 زبان 16/25 زبان فارسی 11 دینی 17/5 شیمی 14 ریاضی 7 فیزیک9.خیلی ممنون میشم جواب بدین.

  248. ???? گفت:

    سلام دکتر من امسال کنکور ۹۵ شرکت کردم ولی خیلی بی انگیزه بودم و رتبه ۲۶۰۰۰ اوردم الان خیلی انگیزم بیشتر شده ورشته مورد علاقمو پیدا کردم وفقط پزشکی میخوام به نظر شما با توجه به این رتبه ورتبه ای که پزشکی میخواد من اگه برنامه و تلاش زیاد داشته باشم میتونم موفق شم ؟ چون خیلی ها بهم میگن نهایتا هزارتا رتبه پیشرفت میکنی میشه کمکم کنید ممنون

  249. ???? گفت:

    منابع زیست و عربی را بفرمایید

  250. ????? گفت:

    با سلام جناب دکتر .
    من دانش اموز رشته تجربی هستم کنکور 95 رو دادم و رتبه ام بدک نشده اما اون چیزی که میخوام نیست رتبم شده 1801 از یه طرف مشاوره هایی که رفتم میگن میگن اگه میتونی بخون سال دیگه کنکور بده اما من میترسم نتونم برنامه ی خوبی برای سال دیگم بریزم و از الان بدتر شم البته من امسال تقریبا تلاش زیادی نکردم یه جورایی هم مطمئنم سال دیگه رتبه ی بهتری خواهم اورد .
    بعد سوالم اینه که با این رتبه میشه تو رشته ی تجربی یه رشته پردرامد به غیر از دارو و پزشکی و دندان رفت یا نه بشینم برای سال دیگه بخونم ممنون میشم راهنماییم کنید.

  251. ?????? گفت:

    من14سال دارم میخوام از الان برای کنکور بخونم ولی نمیدونم چطوری باید شروع کنم میشه راهنماییم کنید تا بهتر وبا برنامه بتونم درس بخونم تا بتونم در کنکور رتبه خیلی خوبی کسب کنم

  252. Ali گفت:

    سلام آقای دکتر من دارم میرم کلاس دهم و رشته تجربی انتخاب کرم علاقه هم دارم،آگه خدا بخواهد دندانپزشکی مواد بخونم ولی رفیقام صحبت کرد

  253. Ali گفت:

    اگه اشتباه تایپی هست شرمنده

  254. ?????? گفت:

    سلام اقای رونقی من متولد سال 73هستم فوق دیپلم صنایع غذایی دارم الان دوسال ازدواج کردم وترک تحصیل ولی ارزوی قلبی خودم وخانوادم فقط ادامه تحصیل منه من یک پسر 6ماهه دارم و میخوام واسه کنکور 96 شروع کنم به خوندن فقط میخوام بدونم واسه قبولی تو دانشگاه سراسری کرمان و فقط پزشکی باید چند ساعت در روز بخونم

  255. ?????? گفت:

    سلام من بنیامینم تازه می خواهم پیش بروم می خوام دکتر شوم یک برنامه ریزی خوبی می خوام

  256. ???? ???? ????? گفت:

    سلام لطف کنید تلگرام بزن

  257. ???? گفت:

    سلام دکتر.وقت به خیر.من امسال دانشجوی سال چهارم علوم ازمایشگاهی هستم.میخوام در کنکور 96 شرکت کنم و حتما پزشکی بیارم.به نظرتون موفق میشم.راهنمایی کنید.خیلی ممنون.

  258. ?????? گفت:

    با عرض سلام
    چطوری می تونم تو طرح رتبه پروری ثبت نام کنم؟

  259. ???? گفت:

    سلام خسته نباشید به خاطر همراهی های بسیارتان
    دکتر من سوم ریاضی رو تموم کردم و می روم پیش
    قصد دارم کنکور تجربی بدهم و هدفم فقط دندان است.
    توی تخمین رتبه کانون به یک مورد برخورد کردم اونم اینه که با درصد های 70 و 70 برای ریاضی و فیزیک و 50 برای شیمی و با درصد های مناسب عمومی بدون زیست!!! رتبه 700 نشون داد!!!
    این درسته؟ اگه این درسته من که ریاضی و فیزیک ام توپه بدون زیست کار میکنم و اونها رو به همراه شیمی میترکونم این جوری خیلی خیالم هم راحت تره و کلی جوش زیست خوندن و نرسیدن و تمام نکردن و… هزار یک جور دغدغه دیگه رو هم ندارم.

    کارم درسته؟ ایا با روش بالا موفق میشوم؟

  260. ???? گفت:

    سلام من میرم کلاس دهم وبه رشته پزشکی علاقه دارم تو سال هفتم نمراتم تعریف خوبی نداشتن تو سال هشتم تلاشمو بردم بالا نفر اول کلاس شدن تو نهم بازم به بی خیالی خودمو زدم ولی چون به علوم علاقه داشتم ۲۰ شدم ولی ریاضی خیلی بد خودم نخوندم حالا به نظر شما چطور برنامه ریزی کنم تا تو پزشکی قبول شم می ترسم تلاش کنم ولی قبول نشم تو رو خدا راهنماییم کنید

  261. ... گفت:

    سلام…دهم هستم و 15 سال دارم
    علاقه مند به داروسازی دارم
    استرس شدیدی برای کنکور دارم علاوه بر انرژی منفی هایی از جانب اطرافیان که به دلیل حضور در تجربی ، به جایی نخواهم رسید
    خواستم ازتون کمک بخوام که چه طور میتونم تمرکزمو حداقل بر روی قبولی بر رتبات برتر پزشکی تجربی کنکور بزارم
    اگر برای این سه سال احصیلی مانده به کنکور نظر و برنامه ای یا کتابی پیشنهاد دارید ممنون میشم بگید…خیلی لطف میکنید?

  262. asma گفت:

    سلام آقای دکتر.من سال سوم تجربی هستم ونمره ی دیپلمم پایینه.می خوام رشته ی پزشکی قبول شم.یه رقیب دارم که ازم جلو افتاده وخیلی ناامیدم کرده وباعث شده نتونم تلاش کنم.چی کار کنم؟لطفا خودتون به سوالم جواب بدین.ممنون

  263. ???? گفت:

    سلام. من پویا هستم . لیسانس شیلات و الان ترم سوم مقطع کارشناسی ارشد مدیریت مالی هستم ترم بعددفاع از پایان نامه دارم سنم 24 ساله و سربازی نرفتم در حال حاضر معافیت تحصیلی دارم . رشتم از قبل تجربی بوده علاقه شدیدی به رشته پزشکی داشتم و دارم ولی به دلایلی نتونستم به آرزوم برسم. حالا میخوام شروع کنم اما نمیدونم از کجا 8 سال هز دوره تحصیلات دبیرستانم میگذره و یکجورایی هیچی یادم نیست زبان انگلیسیم نسبتا خوبه . حالا اصلا نمیدونم کتاب چی بخرم کجا برم لطفا با توجه به شرایطم راهنماییم کنید سپاس گذارم.

  264. ??? گفت:

    میخوام پزشکی قبول بشم

  265. ????? گفت:

    سلام .از شرکت در ازمون میترسم درسته که نباید از کاهش تراز مایوس شد اما مشاورم گفته که تا برای ازمونی کاملا اماده نشدی شرکت نکن……… اما خودم میدونم که این روش اشتباه است ……… منبع تست زیست من تانک تست دکتر ارام فر است ….. لطفا ارزیابی اش کنید…….

  266. ???? گفت:

    سلام . من رشتم تجربی هستش و متاسفانه جزو نظام جدید هستم یعنی سال دهم هستم . به ما خبر رسیده که کتاب زیست ما فارسی را پاس بداریم شده یعنی کلمات بین المللی مثل سلول و… عوض شده و نمیدونم برای کنکور چه شکلی زیستم رو بفهمم و بخونم میشه راهنمایی کنید.

  267. maryam گفت:

    سلام آقای دکتر من امسال دوم ریاضی را خوندم و تغییر رشته دادم به تجربی و حاضرم این دو سال که به کنکور مونده هر سختی را برای آوردن دانشگاه های خوب دولتی بکشم لطفا کمکم کنید چطوری برنامه ریزی کنم؟

  268. ???? گفت:

    سلام.خسته نباشید
    یه سوال داشتم
    میخواستم بدونم ما دهمی ها کنکور میدیم یا با معدل قبول میشیم؟
    ممنون میشم اگه جواب بدید

  269. ???? گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید ما دهمی ها

  270. ?????? گفت:

    سلام من امسال پشت کنکوری هستم وهم کار میکنم (حسابداری) من میخوام راحت حرف بزنم ما توی خونه بچه کوچیک داریم ومن بچه ی بزرگ خانوادم خیلی دوست دارم ومی خواهم که یه رشته خوب حتما پزشکی هم نباشه رشته های پیرا پزشکی هم باشه قبول بشم امسال می خوام تمام سعی خودم رو بکنم با توکل به خدا

  271. ???? ???? ????? گفت:

    سلام اگه هدفتون براتون مهمه و حاضرید براش تلاش کنید مطمئنا موفق میشید خوشحال میشیم تو این راه بهتون کمک کنیم به شماره موجود در دسایت تلگرام بزنید

  272. Golsanoa گفت:

    سلام وقت بخیر علاقه ی خیلی زیادی ب رشته ی ریاضی داشتم ولی با این وجود رفتم تجربی والان دوس دارم دندون پزشکی قبول شم از سال اول دبیرستان تست میزدم وتوی ازمونای کانون شرکت می کردم ولی هیچ وقت پیشرفت خوبی نداشتم تو خونه هرقت تست میزنم وجواب اشتباه زدم شدیدا عصبی میشم و به خودم میگم قبول نمیشم میزان مطالعه ام تو روز۶ساعت هر وقت ک برای ی ازمون خوب بخون پس رفت میکنم
    نمی دونم چکار کنم لطفا کمکم کنید ک چطور موفق بشم

  273. ???? ???? ????? گفت:

    سلام باید با برنامه درست پیش برید تا پیشرفت کنید نسب به رشتتون علاق

  274. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام معدل نمراتتون پایینه اگر امکان جبران وجود داره اینکار رو بکنید ولی نا امید نشید مهم خود کنکور هست دانش آموزی داشتیم با معدل 19 تونست پزشکی قبول بشه همه چیز به تلاش و پشتکارتون بستگی داره اگه هدفتون براتون مهمه از همین امروز باید با قدرت شروع کنید البته با برنامه ریزی درست

  275. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم به شماره موجود در سایت پیامک بزنید

  276. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام خوشحال میشیم کمکتون کنیم به شماره موجود در سایت پیامک بزنید

  277. floyd گفت:

    سلام من امسال وارد پایه ی دهم میشم و رشته ی تجربی هم هستم همیشه علاقه ی زیادی به رشته ی پزشکی داشتم و هدفم اینه. میخوام از

  278. Ava گفت:

    سلام من سال دوم دبیرستانم یعنی امسال میرم دهم رشته تجربی رو انتخاب کردم چون به پزشکی علاقه زیادی دارم ولی ترس از سختی های مختلف این رشته و شاید یه کم ترس از انتخاب نادرست دودلم کرده بعضی وقتها فک میکنم من فقط جنبه ظاهری در نظر گرفتم.از طرفی نمراتم تویه ریاضی و فیزیک مخصوصا تویه زمین و شیمی و زیست عالی بوده و هست علاقه زیادی هم به زیست شناسی و مخصوصا بخش آناتومی دارم ولی گاهی اوقات اعتماد به نفسم از دس میدم و فکر میکنم از پس این رشته نمیام لطفا اگه میتونید راهنماییم کنید.ممنون

  279. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام برای رسیدن به موفقیت انگیزه و هدف در وهله اول سپس تلاش و پشتکار مهمه با توجه به اینکه شما در دروس اختصاصی قوی هستید با تلاش و پشتکار پیوسته و برنامه ریزی درست و هدفمند می توانید در رشته دلخواه خودتون قبول بشید

  280. ?????? گفت:

    سلام من عاشق پزشکی هستم و در مدرسه فرزانگان درس میخونم در دوره راهنماییی ترازم در قلم چی نزدیک هفت هزار و در اول دبیرستان میانگین ترازم شیش هزارو پونصد بود ولی در دوم دبیرستان ازمون های اول رو خوب دادم ولی بعدش پسرفت زیادی داشتم خیلی درس خوندنو دوس دارم ولی نمیدونم چ جور بخونم یعنی سردرگمم امسال سوم دبیرستان میروم مبشه خواهش کنم کمکم کنید خیلیم وقت کم میارم

  281. ???? گفت:

    سلام

  282. ??? گفت:

    سلام اقای دکتر یکی از دوستان ما برای پزشکی شبانه روز تلاش کرد حتی شرایطی پیش امدکه مجبور بود شبها در خانه تنها بماند و درس بخواند نزدیک به یک سال همینطور ادامه داد اما رتبش هزار و خورده ای بود و به پزشکی نرسید .
    پس ما چطور دیگه باید بخونیم که جواب بده؟

  283. s گفت:

    سلام.اگر تا به حال پایه ی برخی دروس رو ضعیفیم.و شل پیش رفتیم می تونیم معدل رو ارتقا دهیم و پزشکی قبول شویم

  284. ? گفت:

    سلام اقا یکی بگه من ق

  285. ????? گفت:

    سلام خسته نباشین 🙂
    من دانش آموز فارغ التحصیل رشته تجربی هستم امسال ک کنکور شرکت کردم رشته روانشناسی پیام نورتهران قبول شدم میشه بهم بگید اگه دانشجو بشم بازم میتونم برای کنکور بخونم یا خیر چون رشته تاپ تجربی یعنی پزشکی رو میخوام منظورم اینه ک وقت میکنم؟من واقعا توی شرایط بدی قرار گرفتم

  286. Zeynab گفت:

    سلام دكتر من من ٣سال پيش ديپلم گرفتم و ديگه درس نخوندم چون ازدواج كردم اما الان ميخام كنكور شركت كنم معدل كتبيم١٠بود تو درس عربى وفيزيك بنظر خودم يكم سختمه متوجه شدن امسال ميخام پزشكى قبول شم ميتونم؟باروزانه روزى١٠-١١ساعت درس خوندن ميتونم قبول شم؟

  287. ??? گفت:

    سلام دکتر من سوال کردم جواب ندادی.اگه امکان داره راهنمایی کنید اگر فقط به کتابهای درسی نگاه کنیم یعنی کتابهایی که. تو دبیرستان هست رو بخونیم میشه از دندان پزشکی پردیس قبول شود.نه پول کتاب دارم نه کلاس.فقط به کتابهای درسی دبیرستان نگاه کنیم میشه قبول شد؟؟ مرصی

  288. ????? گفت:

    باسلام. وقتتون بخیر. من کارشناسی جامعه شناسی دارم. خیلیم بهش علاقه دارم.اما چون نمیتونم برم خارج از کشور ادامه تحصیل بدم وشرایط واسم مهیا نیست، و ایران کلا در خدمت رشته پزشکیه و در ایران فقط تواین رشته است که میشه موفق شد، میخوام بخونم واسه پزشکی.علاقمم بد نیست. واسمم سخت نیست بخوام بگم انسانی بودم. تجربی رو راحتتر از انسانی میدونم. میخوام شروع کنم درس خوندن. فقط نمیدونم از کجا شروع کنم وازچه کسی کمک وراهنمایی بگیرم. میخوام لطفا راهنماییم کنید که چیکارکنم. شمارتون رو هم روسایت پیدا نکردم واسه مشاوره تماس بگیرم. متشکرم

  289. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام بستگی داره چقد هدفتون براتون مهم باشه و براش بجنگید زمان بسیار کمه و باید سخت تلاش کنید هیچ چیز غیر ممکن نیست خوشحال میشیم بتونیم بیشتر کمکتون کنیم برای گرفتن راهنمایی های بیشتر به شماره زیر تلگرام کنید\n09120190548

  290. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام شما برای قبولی نیاز به تسلط کافی رو مباحث مورد نظر دارید برای همین باید هر نوع تیپ سوالات رو حل کرده باشید تا بتوانید در کنکور در زمان کم به راحتی به سوالات پاسخ بدید کتاب درسی بیشتر برای درک مطالب هست ولی برای تسلط بیشتر و بالا رفتن قدرت تست زنی بهتره کتاب کمک آموزشی هم همراه کتاب درسی مطالعه بشه… بهترین منابع کمک آموزشی در سایت قرار داده شده.

  291. ???? ?? گفت:

    با سلام بله میونید در کنکور آینده شرکت کنید فقط در صورت قبلی باید از دانشگاه قبلی انصراف بدید و فرم انصراف رو به دانشگاه جدید تحویل بدید.در رابطه با سوال دومتون هم جون تازه کنکور دادید بیس علمی رو دارید و چون از درس فاصله نگرفتید، با اراده و پشتکار و انگیزه و البته برنامه منسجم میتونید به هدفتون برسید.

  292. ???? گفت:

    سلام من ١٦ سال دارم ميخوام كه دندان پزشكي قبول شم لطفا راهنمايي كنين كه چه كار هايي رو بايد انجام بدم كه اين رشته رو قبول شم
    اين كار براي من خيلي حياتي است هر كاري هم لازم باشه انجام ميدم

  293. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام شما فرصت خوبی دارید با ی برنامه منسجم و البته پشتکار و اراده شما میتونید تو این رشته قبول بشید خوشحال میشیم که بتونیم تو این مسیر کمکتون کنیم برای گرفتن راهنمایی های بیشتر به شماره زیر تلگرام کنید \n09120190548

  294. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام میتونید ولی برای قبولی تو کنکور فقط به معدل اکنفا نکنید باید مهارت تست زدن داشته باشید و تسلطتون تو مباحث بالا باشه که نیازمند پشتکار قوی و برنامه ریزی منسجم و دقیق هست

  295. ????? گفت:

    سلام جناب اقای دکتر رونقی
    من از کودکی واقعا عاشق رشته های پزشکی و دندانپزشکی هستم و هر روز به پزشکی فکر می کنم رشته پزشکی برای من مثل یک رویای خیلی بزرگه.سال اول دبیرستان درس نخوندم و معدلم خیلی کم
    شد.مجبور شدم رشته انسانی را بخونم.امسال دارم پیش دانشگاهی انسانی میخونم که اصلا علاقه ای
    به این رشته ندارم.من استعداد خیلی زیادی دارم.ایا راهی است که پزشکی یا دندانپزشکی بخونم.لطفا به من کمک کنید.چه کار باید بکنم؟

  296. ????? گفت:

    سلام
    اقای دکتر من باید از کجا شروع کنم.چه کتاب هایی را باید بخونم.؟ایا باید کلاس خاصی برم؟
    لطفا کمکم کنید….؟

  297. ???? ???? ????? گفت:

    سلام کنکور فقط درس خوندن نیست کنکور میدان حرفه ای هاست اینکه بتونی خودتو خوب مدیریت کنی و مهارت تست زنی داشته باشی برای قبولی و رسیدن به هدفتون باید درست تلاش کنید از جمله ابزار قبولی کنکور داشتن انگیزه تلاش و پشتکار داشتن منابع خوب نحوه مطالعه صحیح و مهمترین چیز برنامه هدفمند و منسجم که طبق برنامه بتونید مطالبی که خوندید رو به موقع مرور و تست کار کنید.

  298. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام \nلیست بهترین منابع رو در لینک زیر قرار دادم\n\nhttps://doctorronaghi.ir/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%a8%d8%b9-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1/

  299. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم به شماره زیر تلگرام بدید\n09120190548

  300. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام خوشحال میشیم بتونیم کمکتون کنیم به شماره زیر تلگرام بدید\n09120190548

  301. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام خوشحال میشیم بتونیم تو این مسیر کمکتون کنیم برای گرفتن راهنمایی های بیشتر به شماره زیر تلگرام بدید \n09120190548

  302. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام نیازی نیست مدرک کاردانی شما معادل پیش دانشگاهی محسوب میشه

  303. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام حجم پیام ها بالاست عذر خواهی میکنم ازینکه دیر پاسخ دادم\nکنکور هیچ وقت تو رشته های پرطرفدار حذف نمیشه…\nهنوز خبر قطعی از سنجش درباره تاثیر سوابق تحصیلی سال جدید منتشر نشده و همان تاثیر مثبت 25 درصد به قوت خودش باقی هست.

  304. ???? ?? گفت:

    با سلام\nکنکور هیچ وقت تو رشته های پرطرفدار حذف نمیشه…\nهنوز خبر قطعی از سنجش درباره تاثیر سوابق تحصیلی سال جدید منتشر نشده و همان تاثیر مثبت ۲۵ درصد به قوت خودش باقی هست.

  305. ??? گفت:

    سلام .من 19 سالمه .دوبار هم کنکور تجربی دادم.البته بنا به مشکلات و گرفتاری نخونده کنکور دادم.حالا تازه دارم شروع به خوندن میکنم.من منابع خوبی دارم .فکر میکنید تا کنکور شانسی برای رتبه برتر شدن دارم؟واینکه شما بین دندانپزشکی و پزشکی کدام رشته رو انتخاب میکنید از لحاظ آینده ی شغلی؟

  306. ????? گفت:

    با سلام
    بنده دارای مدرک لیسانس شیمی کاربردی هستم و 26 سال سن دارم می خوام واسه داروسازی اقدام کنم. همچنین عربیم و معدل نهاییم اصلاً خوب نیست به نظر شما تصمیمم درسته یا بیخیالش بشم.
    اگه جواب بدین ممنون میشم

  307. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام همه چیز بستگی به علاقتون و انگیزتون داره زمان خیلی با ارزشه اگه در کنار تحصیل میتونید از رشته قبلیتون درآمد زایی بکنید خوبه…

  308. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام بستگی به انگیزه و تلاشتون داره و اینکه چقدر با برنامه در س بخونید.در صورتی که تا قبل از شهریور فارغ التحصیل میشید میتونید در کنکور سراسری شرکت کنید.\nبخوشحال میشیم تو این مسیر کمکتون کنیم برای گرفان راهنمایی های بیشتر به شماره موجود در سایت تلگرام بزنید.

  309. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام همه چیز بستگی به علاقتون و پشتکارتون داره و اینکه چقدر برای رسدن به هدفتون با برنامه منسجم و دقیق ،بجنگید.\nتو رشته دندانپزشکی زودتر میشه به نتیجه رسید.\nبرای گرفات راهنمایی های بیشتر به شماره موجود در سایت تلگرام کنید.

  310. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام کتاب های چاپ جدید تهیه کنید.

  311. ??? گفت:

    سلام من از اول دبیرستان خیلی درس نمی خواندم ولی حالا که دوم هستم می خوام به شدت درس بخوانم بنظر شما حالا که پایه ی اول دبیرستان رو ضعیف هستم بازم می تونم پزشکی قبول بشم پایم واقعا ضعیفه ها

  312. ????? گفت:

    سلام. من لیسانس نرم افزار دارم ولی از اول هیچ علاقه ای به رشته ام نداشتم خیلی دوست دارم پزشک بشم ولی کلا نه میدونم چی بخونم چه جوری بخونم چی خوبه بخونم چه کتابهایی بهترن اول کدوم رو شروع کنم کلا هیچی نمیدونم. الان دو سال سر دو راهی موندم که آیا ارشد نرم افزار شرکت کنم بهتر یا برم پزشک بشم بهتر. واسه همین چون سر دوراهی موندم تو هیچکدوم موفق نیستم. نمیدونم آینده کدوم بهتر و با کدوم موفق ترم خودم خیلی به پزشکی علاقه دارم ولی نمیدونم الان دیر نیست آیا میتونم به اون چیزی که میخوام برسم ممنون میشم راهنمایی بکنید.

  313. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام همه چیز بستگی به تلاش و پشتکارتون و علاقتون داره اگه بازار کار براتون اهمیت داره تو رشته خودتون سریعتر میتونید به نتیجه برسید

  314. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام اگه هدفتون براتون مهمه و پشتکار لازم رو داشته باشید مطمعنن با یک برنامه منسجم و دقیق میتونید به هدفتون برسید خوشحال میشیم تو این مسیر کمکتون کنیم به شماره زیر تلگرام بدید\n09120190548

  315. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام بله میتونید شرکت کنید با این تفاوت که تاثیرسوابق تحصیلیتون در کنکور کاهش پیدا میکنه

  316. ???????? ???? گفت:

    سلام من محمد حسین هستم هفت ماه دیگه کنکور دارم آگه تلاش کنم میتوانم دندان پزشکی بیاره

  317. ?????? گفت:

    سلام.من کنکوری 96 هستم که تازه از کنکور 95 برگشتم.تابستون امسال خیلی به نتیجم امیدوار بودم ولی همه چیز برعکس انتظارم پیش رفت.با رتبه ی خیلی بد،به پیراپرشکی هم قانع شدم ولی نتبجه ی انتخاب رشتم فقط مردودی بود…در صورتی که رتبه های بیشتر من،رشته ی دلخواهمو اورده بودن…امسال فقط من و چندتا از دوستام پشت کنکوری شدیم و فقط منم که به سال دیگه امید دارم..چون پارسال همه ی توانمو نذاشتم…اگه موقعیت جور بشه،منم نتیجه ی عالی میکیرم ولی اگه به فکر اتفاق افتادن قضایای سال پیش بیوفتم،خیلی ناراحت میشم چون خیلی متعجب شدم و البته از پشت کنکور موندن و داشتن شانس دوباره خوشحال شدم…الان حس میکنم رو هوام…هر چند الان به هدف پزشکی هم فکر میکنم و از مهر هم خوب دارم درس میخونم ولی ته دلم میگم نمیشه…پارسالتو ببین…لطفا کمکم کنید تا اولا روحیه داشته باشم و هم فکر غیر ممکن نبودن پزشکی که واقعا دوستش دارم به ذهنم خطور نکنه…ممنون میشم…

  318. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام چون شما یک دور مطالب رو خوندید ازین حیث از بقیه جلوترید.اگه با برنامه بخونید و اشتباهات پارسال رو ریشه یابی کنید مطمعنن به هدفتون میرسید.روحیه قوی داشته باشید و برای رسیدن به هدفتون بجنگید

  319. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام بستگی به بیس علمیتون و میزان تلاش و برنامه ریزی درسیتون داره

  320. ???? ?? گفت:

    سلام شما باید فقط به جلو و هدفتون خیره بشید و سعی کنید هرروز بهتر از دیروز باشید با برنامه درس بخونید و نقاط ضعفتون رو برطرف کنید مطمعنن با داشتن پشتکار و انگیزه به هدفتون میرسید.

  321. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای آشنایی با نحوه ی برنامه ریزی لطفا به شماره زیر تلگرام بدید\n09120190548

  322. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خیلی نگاه آرمانی و کمال گرا نداشته باشید زیست از مهمترین و تاثیرگذارترین دروس تجربی هست و ضریب 12 رو به خودش اختصاص داده اینکه شما تو دروس ریاضی قوی هستید خیلی خوبه ولی مطمعنا بدون زیست خیلی سخت میشه نتیجه گرفت حذف کردن یک درس اشتباهه میتونید گزینشی بخونید ومباحث آسون زیست رو انتخاب کنید تا با درصدی متعادل ان شاا…بتونید به هدفتون برسید.

  323. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام لطفا به شماره زیر تلگرام بدید.\n09120190548

  324. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام طبق ضوابط مندرج در دفترچه سراسری گذراندن

  325. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام زمان خیلی خوبی دارید سعی کنید پایه درسیتون رو قوی کنیدبا برنامه و هدفمند جلو برید نحوه صحیح مطالعه رو رعایت کنید و…

  326. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ان شاا… که به هدفتون میرسید.\nبرنامه ریزی و ساعت مطالعه بستگی به بیس علمی شما داره و اینکه تو چه زمینه ای قوت و ضعف دارید.برای قبولی در این رشته رتبه زیر 800 منطقه3 لازمه \nهمه چیز بستگی به تلاش و پشتکار شما داره

  327. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام مهمترین چیز انگیزه هست شما اول باید بگردی جه چیزهایی مانع درس خوندن شما میشه و اونارو حذف کنی متمرکز بشی سر هدفت.\nمرحله دوم نحوه مطالعه صحیح و برنامه ریزی هست که اونم با توجه به بیس علمی شما تعیین میشه…\nهمه چیز بستگی به خودتون داره اگه بخواید خودتون میتونید زندگیتونو بسازید.

  328. ???? ???? ????? گفت:

    خیلی خوبه که از الان به فکر هدفت هستی مطمعنا با برنامه ریزی درست و پشتکار شما با توجه به زمان خوبی که

  329. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام نخوه ی مطالعه دروس ریاضی و فیزیک در سایت قرار داده شده برای این دروس باید از پایه شروع کنید.شما میتونید تنها با خوندن چند مبحث گزینش شده از ریاضی به درصد معقول 50 درصد برسید\nبرای گرفتن راهنمایی های بیشتر به شماره زیر تلگرام بدیدو\n09120190548

  330. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام به گذشته نگاه نکن از گذشته فقط عبرت بگیر و تجربه کسب کن شما یکسال مطالب رو خوندی و ازین جهت ازبقیه جلوتری اگه با برنامه ر

  331. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام تاثیر معدل بخشی از کنکور هستش و همه کنکور نیست سرنوشت شما سر جلسه کنکور مشخص میشه خیلی ها بودن با معدل بسیا پایین رتبه عالی کسب کردن و بالعکس…خودتون رو درگیر حاشیه نکنید و پر قدرت برای کنکور و هدفتون بخونید.

  332. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام فرصت مناسبی دارید.اگه هدفمند و با برنامه جلو برید و پشتکار لازم رو داشته باشید میتونید به هدفتون برسید.همه چیز بستگی به خودتون داره.

  333. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام بله میتونید. برای قبولی در رشته مورد علاقتون باید انگیزه و پشتکار لازم رو داشته باشید و هدفمند و با برنامه جلو برید .

  334. ???? ???? ????? گفت:

    سلام با توجه به اینکه رشته پزشکی در زیر گروه 1 گروه تجربی قرار داره درس های زیست و شیمی بالاترین ضرایب رو به خودشون اختصاص دادن درصد های لازم برای قبولی در این رشته باید متعادل باشه و نمیتوان فقط با تکیه بر این دو درس قبول شد.

  335. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام همه چیز بستگی به تلاش و پشتکارتون اره و اینکه هدفتون چقدر براتون مهمه اگه با برنامه و هدفمند جلو برید و برای رسیدن به هدفتون بجنگید مطمعنن میتونید موفق بشید

  336. doct گفت:

    با سلام و ارادت.من سال پیش ینی 95 کنکور ریاضی شرکت کردم و رتبم اصلا خوب نشد البته دانشگاه دولتی قبول میشدم ولی خب خوانوادم راضی به رفتنم به دانشگاه نبودن چون اصرار دارن که امسال کنکور تجربی شرکت کنم.از الان دارم روزی 8 الی 10 ساعت درس میخونم و زیست رو هم معلم خصوصی گرفتم و خودم هم میخونم و از نظر زیست مشکلی ندارم چون خوب متوجه میشم و از 20 تا تست که هر شب برای زیست میزنم تقریبا 18 تاش درست در میاد. هر کاری میکنم که ساعت مطالعمو به 12 ساعت برسونم نمیتونم.اخه یکی از دوستام که 95 پزشکی قبول شده بود بهم گفت که تا اخرای ماه آبان روزی 12 ساعت درس میخونده.ولی من هر کاری میکنم نمیشه همش وقت کم میارم…و خیلی هم بعضی وقتا میرم تو فکر که نکنه امسال پزشکی قبول نشم خیلی استرس میگیرم .لطفا کمکم کنین بهم بگین ایا موفق میشم؟؟؟چطوری ساعت مطالعمو افزایش بدم؟؟؟میانگین ترازم در آزمون های آزمایشی چقدر باید باشه تا پزشکی قبول شم؟؟تو رو خدا جواب بدین منتظرم…خیلی ازتون سپاسگزارم/

  337. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام در وهله اول کیفیت مطالعه مهمه بعد کمیت سعی کنید مفید درس بخونید و با برنامه جلو برید.شما باید خودتون رو در آزمون های آزمایشی محک بزنید و نقاط قوت و ضعفتون رو شناسایی کنید.و اشتباهاتتون رو در جلسه آزمون به حداقل برسونید.ساعت مطالعه رو نمیشه آسانسوری بالا برد چون خستگی به همراه میاره و شما رو زود از درس خوندن زده میکنه باید انرژیتون رو تا روز کنکور حفظ کنید.\nسعی کنید در ابتدا با توجه با تواناییت مطالعه کنید مثلا شما در حالت عادی روزی 8 ساعت میتونید بدون خستگی مطالعه کنید هفته بعد روزانه یک ربع به ساعت مطالعتون بیافزایید یعنی روزی 8 ساعتو ربع\nهفته دوم مجددا یک ربع افزایش بدید یعنی روزی 8و نیم و همیطور پله پله ببرید بالا…

  338. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام فرصت خیلی خوبی دارید اگه پشتکار لازم رو داشته باشید و انگیزتون رو حفظ کنید.وبا برنامه و هدفمند جلو برید مطمعنن میتونید به هدفتون برسید.\nبرای گرفتن راهنمایی های بیشتر به شماره زیر تلگرام بدید.\n09120190548

  339. doctor m گفت:

    خیلی ممنونم ازتون بابت پاسخی که دادین.بنظر شما با این روند درس خوندنی که دارم و با توجه به این که رشته ی ریاضی هستم آیا امیدی هست که پزشکی یا پیراپزشکی قبول بشم؟؟؟ممنونم آقای دکتر

  340. ???? ???? ????? گفت:

    سلام همه چیز بستگی به خودتون و تلاشتون داره، هیچ وقت برای شروع دیر نیست ،اگه با برنامه و هذفمند درس بخونید و دروس تخصصی تجربی رو خوب فرا بگیرد مطمعنن میتونید.امثال شما زیاد بودن که تونستن به هدفشون برسند.

  341. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام چون از درس دور بودید باید تلاشتون دو چندان باشه و پایتون رو قوی کنید.قبولی شما منوط به تلاش و انگیزتون هست و اینکه چقدر با برنامه و هدفمند مطالعه داشته باشبد.\nبرای گرفتن راهنمایی های بیشتر به شماره زیر تلگرام بدید.\n09120190548

  342. ???? ???? ????? گفت:

    با سلام همه چیز بستگی به خودتون داره اینکه چقدر با برنامه و هدفنمد مطالعه داشته باشید مطمعنن چون از درس فاصله داشتید برای قبولی تو این رشته باید تلاشتون دو چندان باشه و با پشتکار برای رسیدن به هدفتون بجنگید.

  343. ???? ???? ????? گفت:

    سلام این دو موضوع از هم مستثنی نیستن شما برای موفقیت در کنکور باید مطالب رو خوب فهمیده باشید.سعی کنید ابتدا کتاب کمک درسی رو خوب مطالعه کنید سپس جزوه کلاس و در نهایت در صورت داشتن وقت کتاب کمک آموزشی…

  344. ????? گفت:

    سلام خسته نباشید
    من دانشجوی مهندسی برق و الکرونیک از دانشگاه ازادم و این ترم اخرم هست
    سالی که کنکور داشتم نخوندم و زحمت زیادی نکشیدم اما الان تصمیم گرفتم برای رشته پزشکی بخونم چون بهش علاقه دارم
    اما نمیدونم چجوری بخونم و از کجا شروع کنم
    ممنون میشم کمکم کنید

  345. ???? ???? ????? گفت:

    سلام همه چیز بستگی به تلاش و پشتکار شما داره و اینک چقدر با برنامه و هدفمند درس بخونید.منابع رو تهیه کنید و برای دروس تخصصی مخصوصا زیست وقت بیشتری بگذارید.\nبرای گرفتن راهمنایی های بیشتر به شماره زیر تلگرام بدید.\n09120190548

  346. ???? گفت:

    سلام من دانش اموز سال سوم هستم خیلی علاقه من به رشته ی دندان پزشکی ام ازمون های قلم چی رو می دم و توی مد

  347. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بهتره با یک برنامه جلو برید تا وقت کم نیارید.طبق برنامه آزمون مباحث چندین بار دوره میشن اما مباحثی که معلم درس میده فقط یکبار گفته میشه بهتره سرکلاس خوب گوش کنید و مطالب رو یاد بگیرید و در خانه با کتاب های کمک آموزشی مباحث رو مرور کنید.با یرنامه و هدفمند جلو برید و نامنظم درس نخونید.

  348. ?????? گفت:

    سلام جناب دکتر خسته نباشید برای مشاوره های عالیتون
    من سال چهارمم و معدل کتبی نهایی م هم 18.80 و مدرسه دولتی درس میخونم و تراز کانونم 5500 هست من زیست نهاییمو 18.75 شدم نظرتون راجع به شرکت مجدد در طرح ترمیم معدل در 11 دی چیه؟ و ایا همین نمره من شامل تاثیر مثبت میشه؟
    و آیا موردی داشتین که با تراز فعلی من به 6000 رسیده باشه و در رشته پزشکی و یا پیراپزشکی قبول شده باشه؟

  349. ???? ???? ????? گفت:

    سلام فعلا تمرکزتون رو این باشه که پایه درسیتون رو قوی کنید.

  350. ??? ??? ????? گفت:

    سلام آقای دکتر خسته نباشید
    من لیسانس عمران دارم و علاقه بسیار شدیدی به رشته پزشکی دارم میخوام کنکور 95 شرکت کنم حدود 25 سالمه
    خواستم بدونم برای من دیر نشده که دوباره برگردم از دوباره شروع کنم
    جطوری باید شروع کرد و آیا میشه که هم برای کنکور درس خوند و سر کار برم
    ممنون میشم جواب بدین

  351. ???? ???? ????? گفت:

    سلام همه چیز بستگی به خودتون داره میتونید در کنار کار درستون هم بخونید. \nاما این رو هم درنظر بگیرید که مدت زمان تحصیل در این رشته 7 سال هست یعنی در صورت قبولی پس از فارغ التحصیلی سنتون به 33سال میرسه \nخوشبختانه رشته فعلی شما طوری هست که م

  352. ?? گفت:

    سلام ببخشید معدل سوم وپیش دانشگاهی من زیر 10 شده به نظرتون اگه برای کنکور خیلی خوب بخونم برای پزشکی و دندان پزشکی قبول میشم؟ در ضمن سی دی های اموزشی کنکور اسان است برای قبولی در رشته پزشکی خوبه؟

  353. ???? ???? ????? گفت:

    سلام تاثیر معدل به صورت مثبت اعمال میشه در صورتی که ترازتون در کنکور خوب باشه مطمعنن قبول میشید.بیشتر کتاب درسی و کتاب کمک آموزشی توصیه میشه

  354. ??? گفت:

    سلام خسته نباشید.ببخشید من نمیتونم به برنامه‌ریزی عمل کنم به نظرتون چکار کنم؟

  355. ????? گفت:

    سلام من ساکن تهران هستم و امسال میخوام برم تجربی از بابت مدرسه یکم نگرانم نمیدونم در چه سطحی هستم چون مدرسم دولتیه و برای طرح سوال سطح همه رو در نظر میگیرن\r\

  356. ???????? گفت:

    سلام.خسته نباشید.من کلاس‌ هشتمم و ساله دیگه انتخاب رشته دارم و به رشته ی پزشکی به شدت علاقه دارم‌ و در درس های مدرسه هم تمام نمرات بحث های پزشکیم ۲۰ هست.اما خانوادم فقط سختی های پزشکی رو بهم یادآوری می کنن و هی به من استرس میدن اما من باز هم از تصمیمم منصرف نمیشم. حالا می خوام بدونم که می تونم توی این رشته قبول بشم وبرای این کار باید چی کار کنم؟ باتشکر

  357. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ما دانش آموزانی داشتیم که شرایط شما رو داشتند و با وجود ساعت مطالعه بالا نتیجه خوبی رو کسب نمیکردن…راهکار اینه تو هر آزمون نقاط ضعفت رو شناسایی کنی (آزمونت رو خوب تحلیل کنی و ببینی مشکل کار کجاست)،شرط دیگه نحوه ی صحیح مطالعه ،داشتن برنامه درست،داشتن اهداف کوتاه مدت و…\nسعی کن تو هر آزمون اشتباهاتت رو کاهش بدی و نقاط ضعفت رو به قوت تبدیل کنی\nموفق باشی

  358. ???? گفت:

    سلام من دانشجوی ترم 6بهداشت محیط هستم و علاقه ی زیادی به پزشکی دارم و میخواهم دوباره کنکور بدم ایا امکان دادن کنکور برای من در سال 97 وجود داره؟

  359. B گفت:

    با سلام و خسته نباشید
    بنده کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک دارم
    کارشناسی من ناپیوسته است یعنی دارای مدرک کاردانی هم هستم. دیپلم من هم کاردانش هست.
    می خواستم بدونم که امکان داره که در رشته تجربی با دیپلم کاردانش و داشتن کاردانی برق شرکت کنم ضمن اینکه کارشناسی ارشد هم دارم(از دانشگاه ازاد). از نظر نظام وظیفه هم مشکلی ندارم.
    با توجه به نوع دیپلم و رشته تحصیلی اگر در رشته پزشکی قبول شوم مشکلی ندارد؟
    با تشکر
    لفطا پاسخ دهید.

  360. ???? ???? ????? گفت:

    سلام معافیت تحضیلی از مقطع دپیلم تا دکتری یکبار صادر میشه و برای تحصیل مجدد در همان مقطع قبلی مشکل نظام وظیفه پیدا خواهید کرد.

  361. ???? گفت:

    سلام من پارسال تا آخرين سنجش و قلمچي رتبم زير ١٠٠٠ بود ولي روز كنكور أصلا تمركز نداشتم و حتي نمي تونستم جمع و تفريق كتم، امسال دوباره دارم مي خونم، مي ترسم باز همون اتفاق بيوفته، خواهشا بگيد من چي كار كنم، أصلا سر جلسه مغزم كار نمي كرد

  362. ???? گفت:

    سلام من پارسال تا آخرين سنجش و قلمچي رتبم زير ١٠٠٠ بود ولي روز كنكور أصلا تمركز نداشتم و حتي نمي تونستم جمع و تفريق كتم، امسال دوباره دارم مي خونم، مي ترسم باز همون اتفاق بيوفته، خواهشا بگيد من چي كار كنم، أصلا سر جلسه مغزم كار نمي كرد در ضمن كنكور ٦٦٠٠ شدم پارسال و آبروم هم رفت

  363. ?? گفت:

    سلام..من رشته ی بهداشت عمومی میخونم و میخوام انصراف بدم و باز کنکور بدم ولی هیچی از منابع سال۹۷نمیدونم!!!چیکار میتونم بکنم؟

  364. ???? گفت:

    عرض ادب دکتر
    من دیپلم فنی دارم (پیش دانشگاهی ندارم) کاردانی آی تی دارم و الانم دانشجوی کارشناسی مدیریت امور فرهنگی هستم.
    با شرایط میتونم برای کنکور آینده پزشکی شرکت کنم؟ بابت نداشتن پیش دانشگاهی مشکلی پیش نمیاد؟

  365. ???? گفت:

    سلام من دانش آموزم سال چهارم تجربي با معدل نهايي١٨.٣٤ و به رشته زنان و زايمان علاقه دارم ميخواستم بپرسم فقط از طريق پزشكي بايد اين رشته رو انتخاب كنم؟ حتي تو دانشگاه نميشه تغيير رشته داد و اين رشته رو انتخاب كرد؟ و پزشكي تا چه رتبه اي رو ميپذيره تو دانشگاه دولتي؟

  366. ????? گفت:

    سلام اقای دکتر من دانش اموز کلاس دهم دررشته ی تجربی هستم …درمدرسه ی عادی تحصیل میکنم وازشاگرد های زرنگ کلاس هستم وامسال دچار یه مشکل شدم دردرسهای عممومی اونهم اینه که وقتی امتحان دریکی ازاین درسها دارم خیلی میخونم ولی سر امتحان که میرسم جوابا نصفه یادم میان در حالی که من سالهای گذشته این مشکل رونداشتم ودر درسهای تخصصی جز دانش اموزهای توانمند مدرسه هستم ولی سر یک امتحان ساده ی ریاضی یافیزیک یه دلیل اشتباهات خیلی پیش پا افتاده نمره ی کامل رو نمی گیرم وهدفم اینه که در رشته ی پزشکی قبول شم ولی به دلیل اینکه توی مدرسه ی عادی هستم وای بی دقتی ها رو دارم احساس میکنم نمی تونم در پزشکی قبول بشم میشه راهنماییم کنید لطفا

  367. ?? گفت:

    سلام من یک سوال خیلی مهم دارم نمی دونم جاش اینجا هست یا نه ولی بازم میپرسم و امیدورام که جوابی دریافت کنم.
    من سال نهم هستم و میخوام انتخاب رشته کنم متاسفانه من یک بیماری قلبی دارم و با دکترم در مورد انتخاب رشته سوال کردم و ایشون گفتن که رشته ی تجربی و پزشکی براش شما مناسب نیست و بهت فشار میاد و خوب نیست برات من هم به رشته ی تجربی و پزشکی علاقه دارم ولی اگه بفهمم که به سلامتیم ضرر میزنه بیخیالش میشم واسه ی همین از شما میپرسم آیا رشته ی تجربی و در ادامه پزشکی سنگین هست و ممکنه باعث فشار به من بشه یا نه؟
    با تشکر

  368. M گفت:

    سلام اگه بتونید کمکم کنی من خیلی ممنون میشم
    من دانشجوی دکتری یکی از رشته های علوم پایه هستم که هر سه مقطع تحصیلم رو در دانشگاه سراسرس روزانه خوندم اگه بخوام پزشکی بخونم در دانشگاه سراسری باید شهریه بدهم ؟؟؟؟؟؟اگه باید بدم مبلغش چقدر است؟؟؟؟؟؟؟خواهشا کمک کنید.
    میشه بگید آقای دکتر برای هر درسی چه کتاب کمک آموزشی مناسب است؟؟؟؟؟؟؟خواهشا کمک کنید من منتظر پاسخ شما هستم.

  369. ???? ???? ????? گفت:

    سلام طبق آخرین رای از دیوان عدالت اداری محدودیت تحصیل برای رشته های پزشکی برداشته شده ولی منتها هزینه تحصیل رایگان در مقاطع تحصیلی قبلی رو باید پرداخت کنید.ضمن اینکه مشکل نظام وظیفه هم نداشته باشید.

  370. ???? ???? ????? گفت:

    سلام دختر خوب .این خیلی خوبه که از همین الان دغدغه قبول شدن در رشته پزشکی رو داری و برای اشتباهاتت ،خودت رو سرزنش میکنی ولی نباید میزان این استرس طوری باشه که مانع از پیشرفتت بشه…همه دانش آموزها حتی رتبه برتر ها هم از این نوع اشتباهات دارند ولی کسی موفقه که نقاط ضعفش رو شناسایی کنه و تو هر آزمون برطرفش کنه…نوع مدرسه ملاک نیست،،خیلی از نفرات برتر کنکور تو مدارس عادی درس خوندن و حتی خیلی هاشون از مناطق محروم تونستن به این موفقیت برسند. مهم نوع مطالعه و برنامه ریزی و همچنین منابع کمک آموزشی شماست،که اگه با اراده و تلاش شما همراه باشه میتونه شمارو به رشته دلخواهت برسونه…

  371. ???? ?? گفت:

    سلام از استرس بالای شماست.و اینکه روز قبل از کنکور خوابتون به اندازه کافی باشه.اگر مجدد دچار این مشکل شدید به مدت 1 دقیقه پلک هایتان را ببنید و نفس عمیق بکشید تا آرامش خودتون رو به دست بیارید.

  372. ???? گفت:

    راستش دریچه ام مشکل داره پارسال هم عمل کردم.
    درست نمی دونم منظور دکترم از چه لحاظ بود ولی فکر کنم منظورش این بود که درسا زیاده و سخته واسه ی همین اینو گفت.
    (ممنون که پاسخ دادید.)

  373. ???? گفت:

    سلام اقای دکتر من 14 سال دارم و علاقه ی شدید به پزشکی دارم طوری که تو مدرسه بن کتاب رایگان داده بودن از طریق اینترنتی و کل مدرسه کتاب داستان خرید من تمام بن کتابمو کتابای پزشکی خریدم من تقریبا تو درس خوندن خیلی تنبلم اما درسمم ضعیف نیست متوسط رو به بالا هستش اگه یه چیزو یه بار به طور روزنامه وار بخونم فول میشم و میتوم اطلاعات بدم اما یه مشکل هست من اگه تو این سال ها درس بخونم خوب خیلی زیاد من الان کلاس هفتمم تا کنکورم کتابامو حفظ بشم ولی اگه تو کنکور قبول نشم واقعا شکست خیلی بدی میشه بعد من خیلی فیلم جراحی میبینم اما یه جورایی جرعتشو ندارم ولی دوست دارم جراح شم نه بخاطر پولش واقعا علاقه دارم از طرفی خیلی از روی خانواده روم فشار هست چون بیشترشون میگن تو قبول نمیشی ولی من همیشه وایمیستم جلوشونو میگم قبول میشم ولی میترسم قبول نشم و خیلی بد ضایع بشم پیششون شما بگید چیکار کنم از الان خوب درسمو بخونم تا غول کنکور رو شکست بدم و برسم به هدفم و چجوری جرعتمو بالا ببرم

  374. ? گفت:

    سلام. برای قبولی در پزشکی چند ماه مطالعه و روزی چند ساعت لازمه؟

  375. ???? ???? ????? گفت:

    برای قبولی در رشته پزشکی حداقل 12 تا 18 ماه زمان لازمه در صورتی که با برنامه و هدفمند درس بخونید مطمعنا موفق خواهید شد.

  376. ????? گفت:

    سلام . من فوق دیپلم ساختمان هستم . کنکور تجربی ریاضی و انسانی میتونم شرکت کنم. البته چند سال پیش دو بار کنکور فنی کاردانی پیوسته شرکت کردم { رشتم کارودانش بوده} میتونم کنکور سراسری شرکت کنم

  377. ?????? گفت:

    سلام من دانش آموز سوم دبیرستان هستم البته تقریبا سال سوم تموم شده و سال بعد پیش هستم میخواستم بدونم من اگه از آلان شروع کنم میتونم واسه پژشکی قبول شم؟ البته سال های قبلی هم درست حسابی درس نخوندم

  378. ???? ???? ????? گفت:

    سلام \nبرای قبول شدن در رشته پزشکی حداقل 12 ماه مطالعه مستمر نیاز داره…\nنحوه برنامه ریزی و نحوه مطالعه و داشتن منابع کمک آموزشی معتبر از ابزار های قبولی در این رشته هست\nبرای اطلاعات بیشتر میتونید با شماره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

  379. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله میتونید

  380. m گفت:

    سلام اقای دکتر رونقی من کلاس دهمم و15سال سن دارم میخوام از همین الان واسه کنکوروقبول شدن توپزشکی شروع کنم …….میشه لطفا کمکم کنید

  381. ??? گفت:

    سلام
    من دانش آموز سوم هستم و تا به حال برای کنکور هیچی نخوندم و فقط در سطح کتاب خوندم نه بیشتر(در کل یعنی هیچ کاری برای کنکور نکردم) و میخواستم بپرسم که دیر نیست برای کنکور سال بعد درس بخونم من اصلا امید ندارم که رشته مورد علاقه ام رو قبول بشم و به دانشگاه برم حتی امید اینم ندارم که دانشگاه سطح پایین قبول بشم
    خیلی خیلی افسرده شدم شدم همش استرس دارم که نکنه وقت کم داشته باشم و روز های نزدیک کنکور بشه و من بمونم یه کوه درس …..????
    شما بگین من چیکار کنم خسته شدم خودمم نمیدونم که باید از کجا شروع کنم
    ??????
    اصلا نمیدونم که تو یه روز چند تا تست باید بزنم و…….. و نمیدونم برای هر درس چه کتاب تستی برم???
    میشه منو راهنمایی کنید تا رشته مورد نظر قبول بشم با تراز خوب ?

  382. ???? ???? ????? گفت:

    سلام دختر خوب\nدر وهله اول باید نوع دیدگاهت رو تغییر بدی مهمترین ابزار برای رسیدن به هدفت انگیزه و اراده لازمه که برای شما متاسفانه کمرنگه ….خیلی ها تونستن حتی تو 3 ماه پایانی کنکور نتیجه رو به نفع خودشون رقم بزنن چه برسه به شمایی که حداقل یکسال فرصت داری…میدونی چطوری موفق شدن؟چون خودشون رو باور داشتن…\nپس انگیزتو حفظ کن و به خودت ایمان داشته باش که با تلاش و برنامه ریزی درست میتونی تو بهترین رشته ها قبول بشی…\nبرای قبولی تو این رشته بایدمطالعه مستمر و پیوسته داشته باشی منابع خوب داشته باشی و تو آزمون های آزمایشی شرکت کنی و خودت رو محک بزنی و تو هرآزمون اشتباهاتت رو بشناسی و به حداقل برسونی…البته تو این مسیر داشتن برنامه درست بسیار موثره…منابع و توضیحات لازمه در سایت قسمت معرفی منابع قرار داده شده..\nبا آرزوی بهترین ها برای شما کنکوری عزیز.

  383. ???? ???? ????? گفت:

    سلام و با آرزوی موفقیت برای شما دانش آموز عزیز\nمیتونید تو طرح رتبه پروری ما شرکت کنید.\nبا شماره موجود در سایت تماس بگیرید جزئیات خدمتتون گفته میشه.

  384. Marmar گفت:

    سلام دکتر رونقی؛من الان ۱۴ سالمه و هشتمم!
    تا الان بدون خوندن حتی نیم ساعت در روز معدلم ۲۰ بوده؛نهایت خوندنم یه دور شب امتحان بوده تا الان؛میخوام شروع کنم به خوندن از الان برای رتبه تک رقمی و رشته پزشکی و مهمترین دلیلم هم علاقم به این رشتس!به نظرتون شانس اين رو دارم كه بشم تك رقمي؟

  385. ???? گفت:

    سلام. من لیسانس الهیات دارم. میتونم کنکور پزشکی شرکت کتم؟ انگیزه و توانایی اش رو در خودم میبینم. اگه که بشه.

  386. ???? گفت:

    یادم رفت بگم که دیپلم انسانی دارم. لیسانس الهیات هستم. آیا میتونم کنکور پزشکی شرکت کنم

  387. ???? گفت:

    باسلام خدمت شما آقای رونقی. بنده ۱۱سال دارم و کلاس پنجم ابتدایی هستم. میخواستم بگم بنده عاشق رشته پزشکی هستم.از شما کمک میخواستم جهت راهنمایی و معرفی کردن کتابهایی که یادگیری مرا چند برابر میکند.شاید بگوئید که برای سن من مناسب نیست ولی من میدانم که میتوانم به هدف خود برسم.با تشکر از شما

  388. ??? گفت:

    سلام اقای رونقی
    من عاشق پزشکی ام ولی نمی دونم چرا از درس دلسردم شدم اصلا نمی تونم درس بخونم هر روز برنامه ریزی میکنم ولی موقع عمل خیلی ضعیفم.در اول و دوم راهنمایی که خیلی خوب بودم ولی سال سوم تعریفی نداشتم امسال سال اول دبیرستانم تو رو خدا کمکم کنین خواهش میکنم جواب بدین

  389. ??? گفت:

    ازتون صمیمانه متشکر هستم هم به خاطر توجه بسیار و هم به خاطر پاسختون.

  390. ????? گفت:

    سلام.من فوق لیسانس حسابداری هستم و 29 سالمه.میخام کنکور تجربی بدم.توی دبیرستان رشتم فنی حسابداری بوده و کاردانیمم دولتی خوندم.میخاستم پزشکی بخونم حالا آیا شدنی هست؟موفق میشم یا نه؟چکار کنم بهتره؟

  391. ?? گفت:

    سلام من برناممم خوبه و اگه با برنامم برم 8 بار حداقل کتابام تموم میشه ولی انگیزم کمه و استرس دارم ک 8 بار کمه لطفا کمکم کنید استرس باعث میشه نخونم

  392. ?? گفت:

    سلام من فوق لیسانس فیزیک دارم و تصمیم دارم کنکور تجربی شرکت کنم،میشه راهنماییم کنید با توجه به اینکه خیلی از دبیرستان فاصله گرفتم؟

  393. ???? ???? ????? گفت:

    سلام.ضمن آرزوی موفقیت برای شما\nما مسیر رو به شما نشان میدم ما بقی به همت و تلاش شما بستگی داره …شما ابتدا تمامی جوانب رو در نظر بگیرید در صورت قبولی در رشته پزشکی 7 سال باید تحصیل کنید و تو این 7 سال درآمدی قابل قبولی نخواهید داشت و با توجه به شرایط سنی شما آیا حاضرید که این مشقات رو تحمل کنید.در صورتی که قشنگ متقاعد شدید و ت

  394. ???? ???? ????? گفت:

    سلام.ضمن آرزوی موفقیت برای شما\nما مسیر رو به شما نشان میدم ما بقی به همت و تلاش شما بستگی داره …شما ابتدا تمامی جوانب رو در نظر بگیرید در صورت قبولی در رشته پزشکی 7 سال باید تحصیل کنید و تو این 7 سال درآمدی قابل قبولی نخواهید داشت و با توجه به شرایط سنی شما آیا حاضرید که این مشقات رو تحمل کنید.در صورتی که قشنگ متقاعد شدید و تصمیم گرفتید که برای کنکور بخونید، اقدام کنید چون اکثر افراد فارغ التحصیل که برای مشاوره در خدمتشون هستیم بعد از چند ماه درس خوندن کناره گیری میکنند که این همان دلیلش برمیگرده به ابتدای کار که تصمیم قطعی نگرفتن…\nبرای قبولی در این رشته حداقل 12 الی18 ماه مطالعه پیوسته و مستمر نیاز هست که باید به صورت جدی تو این مسیر گام بردارید.

  395. ???? ?? گفت:

    خواهش میکنم .بهترین هارو برای شما آرزومندم.

  396. ???? ???? ????? گفت:

    سلام خواهش ميكنم\nبله حتما تهيه كنيد

  397. ???? گفت:

    با سلام و خسته نباشید. آقای دکتر من یک ساله درسم تموم شده کارشناسی عمران دانشگاه غیرانتفاعی خوندم، حالا میخوام تجربی شرکت کنم برای فیزیوتراپی یا رادیولوژی یا سنجش بینایی. با دروس زیست هم آشنایی ندارم و میخوام از همین تابستون شروع کنم. از نظر شما میتونم موفق بشم و درس هارو برسونم تا موقع کنکور؟ به نظر شما چقد مطالعه و چطوری لازمه؟ لطفا راهنمایی کنید. باتشکر

  398. parviz گفت:

    باسلام ازشما خواهشمندم که پاسخ بدید میخواستم بدونم که اگه درکنکور زیست رو 90 تا 80 بزنیم دینی وادبیاتهم بین 80 تا 90 ولی شیمی فیزیک وریاضی رو صفر بزنیم امکان داره پزسکی قبول شیم

  399. ???? ???? ????? گفت:

    سلام احتمالش خیلی کمه.

  400. parviz گفت:

    باسلام دوبار ه اقای دکتر ببخشید خواستم ببینم
    که اگه زبان خارجه وزمین هم درصد بالا بزنیم بازم احتمال قبولی در پزشکی کمه
    اگه زیست وادبیات ودینی رو 80 تا 90 باشه

  401. ???? ???? ????? گفت:

    با عرض سلام و خسته نباشید\nبه نتیجه و درصد ها فکر نکنید خودتون رو درگیر حواشی نکنید روز کنکور هیچ چیز قابل پیش بینی نیست .سعی کنید ه

  402. ???? ???? ????? گفت:

    سلام .\nبله با برنامه ریزی درست و مطالعه مستمر(بسته به نوع توانایی فرد ،روزان

  403. ?? ???? گفت:

    باسلام اقای دکتر اگهمیشه کمکم کنید من رشته کارودانش بودهولی تغییر ش دادم یعنی پیش تجربی رو فقط گذراندم

  404. ?.? گفت:

    با عرض سلام و احترام ،خدمت شماآقای دکتر اگر ممکن است بنده را راهنمایی فرمایید
    دیگه خسته شدم ،ازاول دلم می خواست دندانپزشک شوم ،رفتم رشته تجربی درسمم خوب بود ،؛معدل ترم اولم شد 19.54 ولی از بس نمره ای بودم حتی اگر توی امتحانای معمولی هم نیم نمره کم می گرفتم اعصابم بهم می ریخت .برای همین رفتم رشته هنر اما عملیم خوب نبود چون همیشه فقط درس خونده بودم اما با پشتکار هم سال دوم هم سوم با معدل 19.5 به بالا فارغ التحصیل شدم .بعد که اتفاقا هنرستان روم حساب بازکرده بودن برای تک رقمی هنر تغییر رشته دادم نمی تونستم خودم رو قانع کنم رشته ای غیر از دندون بخونم برای همین معلم خصوصی گرفتم و تا می تونستم درس

  405. ???? ???? ????? گفت:

    سلام \nشما دچار دوگانگی شدید در وهله اول تصمیمتون رو به صورت قاطع بگیرید و هدفتون رو انتخاب کنید و جز رسیدن به هدف به چیز دیگه ای فکر نکنید.\nبا توجه به استعداد و توانایی هایی که دارید در صورتی که در یک مسیر با برنامه ریزی درست جلو برید مطمعنا به هدفتون میرسید و ترس به دلتون راه ندید.\nجهت دریافت راهنمایی های بیشتر با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

  406. ???? ???? ????? گفت:

    سلام با برنامه ریزی درست و مطالعه مستمر به همراه انگیزه و تلاش به هدفتون میت

  407. ???? گفت:

    باسلام اقای دکترمن رشته م کاردانش ه ولی چون خواستم کنکور تجربی بدم پیش دانشگاهی تجربی رو گذروندم الان هیچی بلد نیستم دوست دارم پرستاری قبول شم بنظر شما شدنییه درضمن 20 سالمه

  408. ???? ???? ????? گفت:

    سلام شما باید هرروز انگیزه لازم رو به خودتون تزریق کنید و هرروز هدفتون رو برای خودتون مجسم کنید تا انرژی لازم برای اجرای برنامه ریزی رو داشته باشید.\nموررد بعدی تکنیک هایی هست که باید در نحوه ی برنامه ریزیتون اعمال کنید تا دچار خستگی و سردرگمی نشید.و تا روز کنکور در مسیر درست پرقدرت به سمت هدفتون جلو برید.

  409. ?? ???? گفت:

    باسلام اقای دکتر من رشته م کاردانش بوده ولی گفتنب خاطر اینکه کنکور تجربی بدی باید پبش تجربی رو بگذرونی منم گذروندم الان میخوام کنکور بدم هیی بلد نیستم باید چی کارکنم

  410. ???? ???? ????? گفت:

    سلام از خوندن مباحث جدید خودداری کنید و روی مباحثی که قبلا خواندید بیشتر کار کنید.و کسی موفقه که جمعبندی خوبی دلشته باشه.

  411. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله میتونید.

  412. ??? گفت:

    سلام دکتر رونقی عزیز
    خواهش میکنم به سوالم جواب دهید
    من 4ترم از داشگاه ازاد مرخصی گرفتم و نتونستم کنکور قبول بشم اگه از دانشگاه ازاد ا

  413. ????? گفت:

    سلام آقای دکتر
    من سی ساله هستم متاهل و کار میکنم ده سال پیش کنکور تجربی دادم به نظر شما میتونم رتبه خوب در کنکور ۹۷ تجربی بیارم

  414. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ان شاا…که میتونید همه چیز بستگی به میزان اراده و تلاشتون داره و اینکه چقدر با برنامه و اصولی مطالعه داشته باشید.

  415. ????? ????? گفت:

    سلام آقای دکتر من دختری 16 ساله هستم پارسال نرفتم مدرسه بخاطر یه سری مشکلات اما خب معدلم تا کلاس هشتم بیست بود اما کلاس نهم 19/58شد. خییییلی به پزشکی علاقه دارم اما خب نمیدونم چجوری مسیرو طی کنم از الان میخوام بخونم واسه کنکورم .جدیدا از طریق یکی از برنامه های تلوزیونی با یه مشاور اشنا شدم ولی خب چون نتونستم دو ملیون پرداخت کنم نتونستن دیگه مشاورم باشن. کسیم کنارم نیست راهو نشونم بده تک فرزندم و مامان و بابام سوادشون در اون حدی نیست که بخوان کمکم کنن. اگه میشه بهم بگین چکار کنم. نیاز به یه مشاور دارم راهو نشنونم بده ولی خب بازم یک یا دو ملیون ندارم بهش بدم

  416. ???? ???? ????? گفت:

    سلام با آرزوی موفقیت برای شما …لطفا با شماره موجود در سابت تماس بگیرید راهنمایی های لازم خدمتتون ارائه میشه…

  417. ???????? گفت:

    سلام من کنکوری سال ۹۳ و ۹۴ بودم ۲سال کنکور بودم و رتبه های اصلا جالبی نیاوردم و شدیدا علاقه مند رشته پزشکی بودم و چون نا امید شدم دیگه بیخیال دانشگاه شدم میخواستم برای کنکور ۹۷ شرکت کنم ولی چون خاطره خوبی ندارم از کنکورام میترسم این بار هم شکست بخورم نظر شما رو میخواستم بدونم که میشه با توجه به اون رتبه های بد و دو سال دوری از محیط درس رشته پزشکی قبول شد؟ ممنون

  418. ???? ????? گفت:

    سلام خسته نباشید من الان میخوام کنکور ۹۶ بدم و اصلا هم آماده نیستم یعنی برای کنکور هیچی نخوندم سوال من اینه که آیا با توجه به تجربه ای که دارید من از همین الان با برنامه‌ریزی درست برای کنکور ۹۷ بخونم واقعا میتونم پزشکی قبول بشم آیا کسی رو با این شرایط دیدید که قبول شده باشه خواهشا جواب بدین آخه من عاشق پزشکی هستم

  419. ???? گفت:

    سلام آقای دکتر من امسال سال دومی بود که کنکور دادم ولی متاسفانه به نظرم شاید رتبم حتی از پارسالم بدتر شه به دلیل آگاهی نداشتن از کنکوری خوندن وگرنه واقعا تلاشمو تو این دوسال گذاشتم و اکثرا روزی ده ساعت میخوندم ولی خب بعد از عید هم نا امید میشدم و کاملا کاهش پیدا میکرد میخوام هر جور شده یک سال دیگه هم بخونم برای قبولی پزشکی ولی خانواده مخالفن و میگن وقتی دوسال پشت هم رتبه بد میاری یعنی برای این کار ساخته نشدی شما پیشنهاد میکنید چی کار کنم میدونم اگر هر رشته ی دیگه برم تا آخر عمرم حسرت پزشکیو میخورم ولی راستش به توانایی خودمم تو قبول شدن شک کردم خواهش میکنم کمکم کنید مرسی

  420. ???? گفت:

    سلام آقای دکتر من امسال سال دومی بود که کنکور دادم ولی متاسفانه به نظرم شاید رتبم حتی از پارسالم بدتر شه به دلیل آگاهی نداشتن از کنکوری خوندن وگرنه واقعا تلاشمو تو این دوسال گذاشتم و اکثرا روزی ده ساعت میخوندم ولی خب بعد از عید هم نا امید میشدم و کاملا کاهش پیدا میکرد میخوام هر جور شده یک سال دیگه هم بخونم برای قبولی پزشکی ولی خانواده مخالفن و میگن وقتی دوسال پشت هم رتبه بد میاری یعنی برای این کار ساخته نشدی شما پیشنهاد میکنید چی کار کنم میدونم اگر هر رشته ی دیگه برم تا آخر عمرم حسرت پزشکیو میخورم ولی راستش به توانایی خودمم تو قبول شدن شک کردم خواهش میکنم کمکم کنید مرسی

  421. ???? ???? ????? گفت:

    سلام دانش آموزهای زیادی داشتیم که تونستند بعد از چند سال حقشون رو از کنکور بگیرند و به هدفشون برسند .بستگی به خودتون داره اگر احساس میکنید توانایی و اراده لازم رو دارید تصمیمتون رو به طور جدی بگیرید و اشتباهات سال قبل رو تکرار نکیند و در مسیر درست و بابرنامه ریزی درست و هدفمند مطالعه کنید تا ان شاا..به هدفتون برسید.

  422. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بله دانش آموز های زیادی داشتیم که حتی بعد از چندین سال با معدل بسیار پایین فقط به دلیل داشتن همت و اراده قوی به کمک برنامه ریزی درست و مطالعه مستمر و هدفمند تونستن پزشکی قبول بشن…نمونه این موارد در سایت قسمت در باره ما درج شده …\nجهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره موجود در سایت تماس بگیرید.

  423. f گفت:

    سلام…من سال 97 کنکور دارم..رشتم تجربیه…نمیخوام ب دلایلی کوپکترین هزینه ای برای کنکورم بکنم…حتی نمیخوام کتاب بخرم!خیلیا بم میگن اشتباه میکنم…حتی الانم یه سری کتاب جور کردم ک چاپ بین سال 90تا 93 هست..
    س
    طحم هم بد نیس…با معدل 19.12 دیپلم گرفتم من واقعا نمیخوام هیچ هزینه ای بکنم..بنظرتونی مینونم؟

  424. ???? گفت:

    سلام خسته نباشید آقای دکتر من یک سوال داشتم آیا کسانی که سال ۹۶کنکور دادن یا ۹۷ کنکور میدن میتوانند سال ۹۸ هم کنکور بدن . اگر میتونن باید کتابهای خودشون رو بخوانند یا کتاب های تغییر یافته را . لطفا راهنمایی کنید چون سوال خیلی ها است

  425. ????? گفت:

    سلاکم چگونه می توانم شاگرد شما شوم؟

  426. ???? ?? گفت:

    سلام جهت اطلاع از روند کاری با شناره موجود در سایت تماس حاصل فرمایید

  427. ???? ???? ????? گفت:

    سلام ضمن ارزوی موفقیت برای شما دانش آموز عزیز و آینده نگر.\nبهترین کار اینه که پایتون رو قوی کنید و با برنامه ریزی درس بخونید.میتونید تو طرح رتبه پرور ما شرکت کنید و پاتون رو جای پای کسانی بگذارید که به هدفشون رسیدن و پزشکی قبول شدن

  428. ???? ???? ????? گفت:

    سلام چرا که نه با این آینده نگری و توانایی که دارید ثطعا با برنامه ریزی درست موفق خواهید شد.میتونید در طرح رتبه پرور ما شرکت کنید.جهت اطلاعات با شماره موجود درسایت تماس بگیرید

  429. ???? ?? گفت:

    سلام بله درصورتی که سنوات تحصیلی رو رعایت کرده باشید میتونید شرکت کنید.بستگی به میزان تلاش و انگیزتون داره

  430. ???? ???? ????? گفت:

    سلام همه چیز بستگی به میزان تلاش شما و انگیزتون داره …ار با برنامه درس بخونید و اراده لازم رو داشته باشید موفق خواهید شد.خودتون رو در گیر گذشته نکنید نگاهتون رو به جلو باشه.

  431. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای قبول شدن در رشته پزشکی یکسال مطالعه مستمر لازمه .همه چیز بستگی به میزان تلاش و ارداتون داره .برنامه ریزی درست و منابع و مشاوره 30 درصد راه است 70 درصد به تلاش شما بستگی داره

  432. ???? ???? ????? گفت:

    سلام.در صورتی که منابعتون به روز نباشه و یا اصلا منبعی نداشته باشید چطور میخواهید به سوالات جواب بدید؟\nبرای قبول شدن در رشته پزشکی یک سری از ابزار های آموزشی از ملزوماته ….

  433. ???? ???? ????? گفت:

    سلام برای کنکور 98 منابع جدید رو باید تهیه کنن

  434. ????? گفت:

    سلام
    من 15 سالمه و به رشته ی پزشکی خیلی علاقه دارم بیشتر هم به دندانپزشکی و دامپزشکی !
    درسمم خوبه خیلیم دلم می خواد رشتمو تجربی انتخاب کنم ولی می ترسم که نتونم از پس کنکورش بر بیام و فقط عمرمو هدر بدم …!
    ممنونم میشم راهنماییم کنید …

  435. ???? ???????? ???????? ???? ????? گفت:

    سلام\nاگر واقعا به این رشته ها علاقه مندید باید تلاش کنین و با برنامه ریزی درس بخونین،از الان نباید اینقد نگران باشین ..بلکه باید با تعیین اهداف کوتاه و بلند مدت و کمک گرفتن از یه مشاور در مسیر درست قرار بگیرین.و درین صورت میتونین موفق باشین.

  436. ???? گفت:

    سلام آقای دکتر خسته نباشید به نظر شما برای ریاضی تجربی کتاب کمک آموزشی جامع خوبه یا سه تا کتاب و چه انتشاراتی خوبه

  437. ?? گفت:

    سلام خسته نباشید لطفا آقای دکتر رونقی نظرتان رو راجع به این کتاب ها بگید به نظر شما برای قبول شدن در پزشکی خوبه در ضمن من پشت کنکور هستم وتازه میخوام برای کنکور شروع کنم. زیست ۲و۳وپیش خیلی سبز – شیمی۲مبتکران شیمی۳وپیش خیلی سبز- فیزیک پایه گاج طوسی فیزیک پیش خیلی سبز-ریاضی۲و۳وپیش هرکدام سیر تاپیاز گاج – دینی گاج طوسی جامع – ادبیات خیلی سبز جامع -عربی خیلی سبز جامع وزبان مبتکران جامع .در ضمن به نظر شما من از حالا تا کنکور با روزی ۱۳ ساعت وبرنامه ریزی درست میتوانم رتبه دو رقمی بیارم لطفا شفاف جواب بدید

  438. ???? ???????? ???????? ???? ????? گفت:

    سلام \nکتابایی که گفتین جز بهترین انتشاراته اما دقت کنین که انتخاب کتاب کمک درسی به سطح درسیه شما بستگی داره، در سایت ما مقالات خیلی خوبی از کتب مورد نیاز شما قرار داده شده.\nطبیعتا برنامه ریزی حرف اول رو میزنه و عمل کرن شما به برنامه باعث پیشرفتتون میشه یسری موارد هس که کم کم باید تصحیح شه مثلا نحوه ی صحیح تست زنی،مدیریت ازمون،و موارد دیگه .. \nبرای اوردن رتبه ی دو رقمی باید مو به مو کاراتون رو بررسی کنین و از مشاور کمک بگیرین اما اینکه حتمیه یا نه بستگی به میزان تلاش شما داره و پایه درسیتون.سعی کنین از مشاور کمک بگیرین.. وقتی دانش اموزی میپرسه روزی 13 ساعت مطالعه کافیه؟روزی چند ساعت مطالعه داشته باشیم؟\nپشت همه ی این سوالا اینه که چند ساعت میشه نخوند؟؟در واقع برا هدف والاتون باید تمام نیروتون رو بذارین،البته یه عرفی وجود داره قاعدتا کسی با ساعات مطالعه پایین نمیتونه رتبه ی خوبی کسب کنه و البته همیه ساعت مطالعه ی بالا نشونه ی موفقیت نی.در واقع مطالعه باید کفیت داشته باشه.. نه فقط کمیت .

  439. ????? گفت:

    سلام خسته نباشید من کنکور ۹۶ رتبه ۱۷۰۰۰ شدم مخوام برای کنکور ۹۷ بخونم از الان تا روز کنکور تو ا

  440. ????? گفت:

    سلام خسته نباشید آقای دکتر من کنکور ۹۶ رتبه ۱۷۰۰۰ شدم و مخوام برای کنکور ۹۷ بخونم آیا اگر از همین حالا شروع کنم میتوانم پزشکی قبول شوم آیا این مدت زمان کافی هست واینکه شما کسی را با این شرایط تو این مدت زمان دیدید که پزشکی قبول شده باشه

  441. ???? ???????? ???????? ???? ????? گفت:

    سلام \nاگر تصمیمتون جدیه بله میشه و کسایی با این شرایط بودن که تونستن ،همه چی بستگی به شما داره و اینکه چقد مصمم باشین و تلاش درست کنین. باید برنامه درستی داشته باشین .\n\n\n\nی

  442. ???? گفت:

    سلام خسته نباشید آقای دکتر آیا شرکت در آزمون های آزمایشی را ضرورت میدانید واگر اره کدام آزمون آزمایشی لطفا واقعا بگید و در آزمون های قلمچی چطور در مدت دو هفته تمام مباحث برنامه را بخونم . پشت کنکور هم هستم

  443. ha گفت:

    سلام اقای دکتر خیلی نیاز به شنیدن نظرتون درباره خودم دارم…من دانش اموزی بودم ک تا پایان سال چهارم اصلا به فکر درس نبودم و در تمام دروس بسیار ضعیف هستم و کنکور 96 هم واقعا خراب کردم… ولی خیلی جدی تصمیم گرفتم این 9 ماهو تا 97 به شدت درس بخونم منابع مناسبم برای همه دروس تهیه کردم به نظر شما میتونم 97 خودمو میون رتبه برتر ها ببینم؟ موردی مشابه من بوده؟ خیلی به راهنماییتون نیاز دارم تنها سایتی بود ک پیدا کردم ممنون میشم پاسخ بدید 🙁

  444. ???? ???????? ???????? ???? ????? گفت:

    سلام \nراستش باید وضیعت دقیقتر بررسی کنیم.اگه برنامه خوبی داشته باشین و تلاشتون رو خیلی زیاد کنین میتونین عقب افتادگیاتونو جبران کنید .اما مهمه که برنامه خوب داشته باشین \nمیتونین با دپارتمان تماس بگیرین تا همکارانم راهنماییتون کنن. 09120190548

  445. ???? ???????? ???????? ???? ????? گفت:

    سلام \nبله حتما ،ازمون دادن برای اماده سازی بهتر و بیشتر برای کنکور لازمه ، باید برنامه دقیق و درست بنویس

  446. ???? ???? ????? گفت:

    سلام بهتر از دروس پایه شرکت کنید. و برای درس های تخصصی کلاس شرکت کنید . میتونید لیست منابع و نحوه مطالعه دروس رو از سایت مطالعه بفرماید

  447. ???? گفت:

    سلام من 28 سالمه و تسمیم گرفتم که کنکور تجربی شرکت کنم اما میگن دیگه کنکور تا 97 بیشتر نیست منم نمیتونم 97 شرکت کنم و میخوام 98 شرکت کنم حالا چکار کنم ایا راهی هست برا ما یا بیخیال بشیم

  448. ???? ???? ????? گفت:

    سلام حداقل ۳ سال برای کنکوری های نظام قدیم هم بصورت همزمان کنکور برگزار میکنند

  449. ????? گفت:

    سلام اسم من مبینا هستش من در دروره های ابتدایی خیلی زرنگ بودم هرسال رتبه عالیو کسب کرد اما الان که هفتم هستم انگیزه مو بخاطر این معلم هایی که فقط به یه دانش اموز اهمیت میدن از دست دادم هیمن امروز شوخی شوخی یه حرفی زدم من الان تو مطبم هستم از این حرفا منو تحقیر کرد دلم شکست من باتمام وجودم دوست دارم دکتر شم اما چیکار کنم احساس ناتوانی میکن احساس میکنم من نمیتونم هوش من نمیوتونه در حد هوش من نیست من بااینکه کنابامو درست وحسابی نخوندم ولی معدلم بالای ۱۹شددرحالی که بیست م میتونستم بشم چیکار کنم انگیزه خوندن ندارم من میخوام ولی احساس میکنم نمیوتنم

  450. ????? گفت:

    سلام خیلی ممنون که جوابمودادیدهیچ وقت این لطفتونو فراموش نمیکنم فقط یک سوال دارم ازتون من برای اینکه به هدفم نزدیک ترشم چه کتاب هایی و چکارهایی انجام بدهم؟

  451. bitaballseir.com گفت:

    عاشق این وبسایت شدم من.عالی هستید شما

  452. Parisa گفت:

    سلام خسته نباشید
    ببخشید من علاقه ی زیادی به پرستاری و پزشکی دارم دوران دبیرستان بخاطر اینکه رشته ی تجربی شهرمون‌نداشت و بنا به دلایلی نتونستم برم شهردیگه ای برای ادامه تحصیل در رشته ی تجربی مجبور شدم برم رشته ی انسانی و البته بزور مدیرو ناظم مدرسه رشته ای که اصن علاقه نداشتم.سوم دبیرستان دیپلم گرفتم و بدون گذروندن پیش دانشگاهی انسانی برای خلاصی از این رشته رفتم دانشگاه ازاد رشته ی حسابداری الان ترم دو هستم ولی من هیچ علاقه ای به این رشته ها ندارم و الان فقط و فقط برای رسیدن به علاقم دارم ادامه میدم امید اینکه پزشکی یا پرستاری قبول بشم باعث شده که ادامه بدم میخواستم بدونم واقعا میشه من به خواستم برسم یا نه چجوری میتونم به چیزی که علاقه دارم برسم لطفا راهنماییم کنید😔
    چنین چیزی امکان داره که من بتونم تو رشته ای که‌دوست دارم تحصیل کنم
    ممنون میشم‌جواب بدین🌹

    1. دکتر رونقی گفت:

      سلام
      مطمعنا شما این شانس رو دارید که در رشته ی مورد علاقتون موفق بشید
      فقط کافیه در کنار آرزویی که دارید یک‌برنامه ریزی درست داشته باشید و پشتکار بخرج بدید حتما شدنی هست
      و ما موارد مشابه شما بسیار داشتیم💪

  453. حسینی گفت:

    سلام خسته نباشید. ببخشید میشه لطفا راهنماییم کنیدچون خیلی نگرانم و کسی که شرایط مشابه من داشته باشه رو نتونستم پیدا کنم تا راهنماییم کنه. من دیپلم انسانی دارم و میخوام کنکور تجربی بدم. به من گفتن که متفاوت بودن دیپلمم ، برای خوندن پزشکی در دانشگاه دولتی مشکلی ایجاد نمیکنه، اما گفتن برای پزشکی دانشگاه آزاد ،شرط داشتن معدل تجربی وجود داره. این موضوع درسته؟یعنی ممکنه خود دانشگاه به اونایی که دیپلم انسانی دارن اجازه خوندن پزشکی نده؟شما تا به حال دانش آموزی رو داشتید که با دیپلم انسانی پزشکی قبول شده باشه؟
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید🙏🙏🙏

    1. دکتر رونقی گفت:

      سلام نگران نباشید معدل تاثیر زیادی نداره
      بهتر‌روی‌درصد هاتون تمرکز کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *