مشاوره رایگان کنکور

شرکت در یک جلسه مشاوره رایگان کنکور به بسیاری از سوالات شما در رابطه با برنامه‌ریزی کنکور، انتخاب رشته و … پاسخ می‌دهد. به همین خاطر دکتر رونقی شرایط استفاده از مشاوره کنکور رایگان را برای شما دانش آموزان عزیز فراهم کرده‌است.

در ادامه پاسخ برخی از پرتکرارترین سوالاتی که در مشاوره رایگان پرسیده می‌شود را در اختیارتان قرار می‌دهیم. در صورتی که پاسخ سوالتان را دریافت نکردید، می‌توانید از طریق واتساپ یا تلگرام با ما در ارتباط باشید.

چرا مشاوره رایگان کنکور؟

مشابه با هر هدف دیگری در زندگی، داشتن برنامه ای هدفمند برای قبولی در کنکور الزامی است. به عبارت دیگر، در صورتی که شما بدون استفاده از تجربه و مهارت یک مشاور برنامه‌ریزی درسی تان را انجام دهید، احتمال اینکه به خیلی از موارد مهم از قبیل میزان اهمیت دروس، نحوه مرور و … توجه نداشته باشید، وجود دارد!

از طرف دیگر برخی از افراد از مزایای مشاوره کنکور تجربی و ریاضی مطلع نبوده و از اهمیت آن بی خبرند. به همین خاطر، شرکت در یک جلسه مشاوره کنکور رایگان می‌تواند خیال آنها را از تا حد زیادی راحت کرده و متوجهشان کند که برای رسیدن به هدف بزرگی که در سر دارند، باید بر طبق یک برنامه هدفمند پیش رفته و تلاش کنند. چرا که در غیر این صورت، اگر با روش‌های بهبود کیفیت مطالعه دروس آشنایی نداشته باشند؛ از مطالعه برای مدت زمان طولانی هم نتیجه نخواهند گرفت؛ بنابراین در صورتی که در رابطه با نحوه برنامه‌ریزی کنکور، اهمیت و تأثیر آن در نتیجه کنکور اطلاعات زیادی ندارید، شرکت در یک جلسه مشاوره رایگان تحصیلی را به شما توصیه می‌کنیم.

چرا مشاوره رایگان کنکور؟

برنامه‌ریزی هفتگی بهتره یا ماهانه؟

برنامه‌ریزی هفتگی یا ماهانه یکی دیگر از رایج‌ترین سوالات در مشاوره کنکور رایگان است. اما برای این سؤال نیز یک پاسخ دقیق وجود ندارد. چرا که همه چیز به دانش آموز و میزان پیشرفت تحصیلی او بستگی دارد. دانش آموزی که در ابتدای مسیر برنامه‌ریزی برای کنکور است، بهتر است از برنامه هفتگی استفاده کند.

در این صورت نقاط ضعف و قوت برنامه در پایان هفته مشخص خواهد شد و تغییرات مورد نیاز اعمال می‌شود. علاوه بر این، برخی از دانش آموزان به مطالعه طولانی مدت عادت نداره و این احتمال وجود دارد که با یک برنامه فشرده خیلی زود از درس زده شوند. به همین خاطر توصیه می‌شود که در ابتدا برنامه‌ریزی هفتگی و بعد از مدتی برنامه‌ریزی به صورت ماهانه انجام شود.

چگونه تراز خود را افزایش دهیم؟

برای افزایش تراز، باید برنامه ای که برای مطالعه دروس کنکور در نظر دارید، به درستی اجرا کرده و علاوه بر مطالعه، در تکینک‌های تست زنی نیز تقویت شوید. به خاطر داشته باشید که اگر نتوانید از دانشتان به موقع و درست استفاده کنید، قطعاً در کنکور موفق نخواهید شد.

برنامه‌ریزی هفتگی بهتره یا ماهانه؟

سوالات رایج در مشاوره رایگان کنکور :

همان‌طور که گفته شد، ادامه پاسخ سوالاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم که بر أساس تجربه، دغدغه بسیاری از شما دانش آموزان عزیز است.