اگر خوابتان نمی برد این مقاله را بخوانید

دکتر رونقی

 

اگر خوابتان نمی برد این مقاله را بخوانید

دلایل وسیعی ممکن است باعث نخوابیدن یک فرد در زمان لازم باشد

برای اینکه بتوانید در شب‌ها خواب راحتی داشته باشید چند نکته را در نظر بگیرید

– نکته اول: اینکه با شکم گرسنه یا زمانی که تشنه هستی به رختخواب نروید؛

چون همین عوامل باعث می شود که نگذارند شما خوابی راحت داشته باشید

– نکته بعدی: پاک کردن ذهن از افکار نامربوط است سعی کنید در هنگام خوابیدن روند مطالعه و

وضعیت تان برای آزمون را آنالیز کنید و تغییرات لازم را برای روز آینده به خاطر بسپارید.

قبل از خواب به هیچ عنوان نوشیدنی کافئین‌دار اعم از چای یا نسکافه مصرف نکنید!

اگر در اتاقی میخوابید که صدایی از بیرون شما را اذیت میکند محل خواب خود را تغییر دهید

قبل از خواب دوش بگیرید و مسواک بزنید تا راحت تر بخوابید.

 

مقالات مرتبط:

چرا در فصل بهار بی حال و خوابالو میشویم؟

چند ساعت در روز بخوابیم تا عقب نمانیم؟

خواب در ایام کنکور (1)

لزوم تنظیم خواب در ماههای پایانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *