درباره ما

انتخاب مشاور جهت برنامه‌ریزی کنکور کار مشکلی است؛ خصوصاً اگر شناختی از شخصی که به عنوان مشاور در نظر دارید؛ نداشته باشید.

به همین خاطر در ادامه اطلاعات جامعی در رابطه با سابقه درخشان تحصیلی و کاری دکتر رونقی در اختیار شما قرار می‌دهیم. امیدواریم که با ارائه این اطلاعات، در تصمیمگیری درست به منظور انتخاب مشاوره کنکور تجربی، کمک کرده باشیم.

دربارهٔ دکتر حسین رونقی

دکتر حسین رونقی در سال ۸۹، با کسب رتبه برتر در آزمون سراسری کنکور، در دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرفته شدند. بعد از آنکه اولین مراحل تحصیل پزشکی را با موفقیت و کسب مقام دانشجوی برتر رشته پزشکی به اتمام رساندند، در آزمون تخصص پزشکی شرکت کرده و با کسب رتبه عالی در رشته تخصصی جراحی ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، دوره تخصص پزشکی را آغاز کردند. اما مهمترین نکته ای که موجب تمایز دکتر رونقی با سایر دانشجویان تخصص پزشکی شده‌است، ارائه و چاپ چندین مقاله تخصصی در معتبرترین ژورنال‌های معتبر پزشکی در حین تحصیل است.

دکتر رونقی با چاپ کتابی در رابطه با کنکور به نام راهکارهای موفقیت در کنکور، دانش و تجربه خود را در رابطه با قبولی و برنامه‌ریزی کنکور را در اختیار نوجوانانی قرار داده‌است که قبولی در کنکور در یکی از بهترین دانشگاه‌های ایران، یکی از اهداف اصلی زندگیشان است.

در حال حاضر، دکتر رونقی با راه اندازی و مدیریت مجموعه ای که در زمینه مشاوره کنکور در حال فعالیت است، توانسته در طی ۸ سال گذشته صدها رتبه دو رقمی و سه رقمی در پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، فیزیوتراپی، رادیولوژی، بینایی سنجی، روانشناسی، حقوق و انواع رشته‌هایی مهندسی داشته باشد. مؤسسه مشاوره کنکور دکتر رونقی، اولین مرکزی است که توانسته خدمات مشاوره ای و برنامه‌ریزی خود را به موقعیت جغرافیایی وابسته نکرده و به صورت آنلاین با دانش آموزان سراسر ایران در ارتباط باشد.

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشنی که به صورت خصوصی برای این مجموعه طراحی شده‌است، در آزمون و پرسش و پاسخ آنلاین شرکت کرده و پاسخ سوالاتتان را دریافت کنید. پس فرقی نمی‌کند که دانش آموز هستید یا پدر و مادر یک فرد کنکوری؛ شما می‌توانید صرف از شهری که در آن زندگی می‌کنید، با ما در تماس بوده و از راهکارهای تضمینی ما برای قبولی در بهترین دانشگاه‌های ایران در بهترین رشته‌ها، بهره ببرید.

لیست شهرهای دانش آموزانی که ما افتخار همکاری با آنها رو داشتیم:

استان اردییل: بیله سوار – نمین – خلخال-اردبیل
استان اصفهان : اصفهان – اردستان-نجف آباد-شهر رضا
استان آذربایجان غربی : میاندوآب -ارومیه
استان فارس: شیراز – لارستان- فیشور-داراب-فسا
استان سمنان: سمنان-گرمسار
استان خراسان رضوی: مشهد – نیشابور
استان کرمان: کرمان- رفسنجان-سیرجان
استان خراسان شمالی: بجنورد-اسفراین
استان خراسان جنوبی: بیرجند-سرایان
استان آذربایجان شرقی: تبریز-بناب-شبستر
استان تهران: تهران- ورامین-اسلام شهر
استان خوزستان: اهواز-ماهشهر- آبادان-شوشتر-شادگان-مسجد سلیمان-بهبهان- باغملک-شوش دانیال-گتوند-رامشیر
استان ایلام: ایلام- دهلران-آبدانان
استان هرمزگان: قشم – بندر عباس-بستک- رودان-میناب-پارسیان
استان زنجان: زنجان
استان کرمانشاه: کرمانشاه-پاوه- اسلام آباد غرب
استان قزوین: قزوین- اقبالیه
استان لرستان: خرم آباد-بروجرد
استان سیستان و بلوچستان: چابهار – ایرانشهر – زاهدان
استان گیلان: رشت-املش- انزلی-صومعه سرا-لاهیجان لنگرود-رودسر-آستانه-تالش-رودبار
استان مازندران: نور-چالوس-عباس آباد-فریدون کنار-ساری
استان کردستان: سنندج- سقز-بانه
استان کهگیلویه و بویراحمد: یاسوج
استان همدان: نهاوند-ملایر
استان چهارمحال و بختیاری: لردگان

استان قم : قم

استان گلستان: بندر ترکمن – گرگان

استان بوشهر: بوشهر-بندرکنگان-دزفول

استان مرکزی: اراک- ساوه-کمیجان

لیست کشورهایی که افتخار داشتن دانش آموز از این کشور ها را داشته ایم:

بلاروس – کویت – امارات متحد عربی – قزاقستان – آلمان

سابقه کاری دکتر حسین رونقی

تجربه و سابقه تحصیلی درخشان دکتر حسین رونقی، عامل اصلی پیشرفت ایشان در زمینه مشاوره کنکور است.

با توجه به تجربه‌های موفقی که دکتر رونقی در زمینه مشاوره و برنامه‌ریزی کنکور برای دانش آموزان با سطوح مختلف تحصیلی داشته‌است، تا کنون چندین بار به عنوان کارشناس برنامه‌های تلوزیونی در زمینه کنکور از ایشان دعوت به عمل آمده‌است.

در حال حاضر ایشان علاوه بر ارائه مشاوره کنکور رایگان و غیر رایگان، به عنوان مشاور ارشد مؤسسه گاج استان گیلان در حال فعالیت هستند.

اگر شما در رابطه با کنکور و نحوه برگزاری آن نیاز به اطلاعات بیشتری دارید، می‌توانید از مقالات معتبری که دکتر رونقی در وب سایت‌ها و مجلات علمی معتبر منتشر کرده‌اند، استفاده کنید.

چگونه می‌توان در جلسات مشاوره کنکور دکتر رونقی شرکت کرد؟

دکتر رونقی همواره تلاش کرده‌اند تا با برگزاری همایش‌های موفقیت در کنکور در شهرهای مختلف ایران، راهنمای دانش آموزانی باشند که قبولیشان در کنکور، ضامن رسیدنشان به بسیاری از اهداف در زندگیشان است.

خدمات مشاوره و برنامه‌ریزی دکتر رونقی، محدود به یک شهر خاص نیست و شما می‌توانید به صورت غیرحضوری نیز از تجربه و دانش ایشان بهره‌مند شوید؛ بنابراین صرف نظر از آنکه در کدام یک از شهرهای ایران هستید، می‌توانید از مشاوره آنلاین دکتر رونقی استفاده کنید.

آدرس دفتر مشاوره حضوری:

رشت گلسار خیابان ۹۳

مشاوره تلفنی :

شماره تلفن جهت ثبت نام در لیست مشاوره:

۰۱۳-۳۳۴۴۰۴۴۲

پیامک و تلگرام:

۰۹۱۲۰۱۹۰۵۴۸

کانال تلگرام:

دکتر رونقی

ایمیل:

doctorronaghi@gmail.com

پیج اینستاگرام:

moshaver_bartar_konkur