۰۲۱ - ۲۸۴۲۴۴۶۵
شعار هفته : 10 درصد زندگی چیزی است که برایتان اتفاق می افتد و 90 درصد آن واکنشی است که به آن اتفاقات نشان می دهید. جان ماکسول
نویسنده: دکتر رونقی 8 نظر 4759 بازدید

چگونه افزایش تراز داشته باشیم؟

%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b2



چگونه افزایش تراز داشته باشیم؟


چرا در آزمون های نیمسال اول ترازمان کم است؟من که زیاد خونده بودم پس چرا هیچ پیشرفتی در درصدها و ترازم حاصل نشده؟چرا رتبه ام بهتر نمیشه؟و...


یکی از اصول و فنون برنامه ریزی در جهت افزایش تراز آزمون ها ،داشتن انگیزه ای قوی و خستگی ناپذیر است.هر وقت که ساعات مطالعه ی بیشتر و مفیدی داشته اید،به همان میزان هم انگیزه ی شما برای حضور در جلسه ی آزمون و پاسخگویی به تست ها بیشتر بوده است.اگر در آزمونی نتوانستی نتیجه ی خوبی بگیرید،سختی تست ها را بهانه نگیرید و دنبال مقصر نباشید بهتر است بجای ساعت ها ناراحتی و اعصاب خُردی بی فایده به دنبال رفع اشکال ها باشید تا تراز خود را در آزمون های بعدی بهتر نمایید.از خود صادقانه و واقع بینانه اشکالات و ابهامات خود را بپرسید که:


1-آیا ساعات مطالعه ی شما در هفته های قبل از آزمون با تراز ی که از خود انتظار داشته اید مطابقت دارد؟این درست نیست که از خود تراز 7000 را انتظار داشته باشید ولی در کل دو یا سه هفته ی قبل از آزمون فقط 20 ساعت مطالعه داشته باشید!رسیدن به هر ترازی نیازمند برنامه ی مطالعاتی درست و حرفه ای است.پس ساعات مطالعه ی بیشتردر یک درس =تراز بالاتر در آن درس


2-آیا سبک مطالعه ی هر درس را میدانید و میتوانید بین مفهومی خواندن و حفظی خواندن مطالب تعادل مطالعاتی داشته باشید؟هر درس با توجه به درجه ی سختی و اهمیت آن در بودجه بندی کنکور سراسری و نیز رشته ی مدنظر و مورد علاقه ی شما،شیوه ی مطالعه،مرور و جمعبندی خاص خودش را دارد و نمیتوان برای هر رشته ی دانشگاهی ،دروس کنکور را به یک شیوه خواند.مثلا شما نباید دروسی که مباحث مشابه ای با هم دارند را پشت سر هم یا با فاصله ی زمانی کمتر بخوانید.مثلا مطالعه ی دینی و فلسفه با هم یا پشت سر هم اشتباه است در صورتیکه مطالعه ی پشت سر هم فیزیک و دینی مشکلی ندارد .مثال زیر مربوط به مفهومی خواندن درس زیست شناسی است:


نکاتی مختصر و حرفه ای در مورد فصل 6 زیست دوم به سبک حرفه ای های تجربی :


این فصل معمولا بین 3 الی 4 تست بین 6 الی 8 درصد را در سوالات کنکور زیست شناسی به خود اختصاص می دهد ، معمولا یک تست از مقایسه ی گردش خون ملخ با خرچنگ و کرم خاکی و ... . یک تست نیز مربوط به انقباض های دهلیز و بطن هست که مثلا از گره پیش آهنگ شروع میشه تا میوکارد بطن ادامه داره معمولا طراح یک تست از ین شیوه انتقال انقباض رو طرح میکنه . یک تست حتمی هم مربوط به دستگاه الکتروکاردیوگرام قلب هست که کنکور 95 هم تست زیبایی رو در این رابطه مثل همه سال ها دیدیم ، یک تست هم مربوط به خون انسان میشه و ممکنه در رابطه با گلبول های سفید باشه که به احتمال زیاد میاد با فصل 1 سال سوم ترکیب میکنه یا ممکنه در رابطه با انعقاد خون و گلبول قرمز باشه . یک تست هم مربوط به بخش گیاهی هست که دست طراح کاملا باز هست برای یک تست مهم و ترکیبی از این قسمت که طراح میتونه با فصل های مثلا 2، 8 سال دوم ، 9 ،10 سال سوم و 8 سال چهارم ترکیب کنه و سوال مفهمومی و ترکیبی رو طرح کنه ، پس حتما حتما بایستی در این فصل میل به ترکیبی خوندن شما زیاد باشه چرا که اگر به سوالات دو سه سال اخیر نگاهی بندازیم میبینم که سوالات ترکیبی این فصل به اوج خودش رسیده و داوطلبی میتونه پاسخگو باشه که کامل روی هر سه سال مسلط باشه.


%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1


اجازه ندهید رویاهایتان، رویا باقی بماند


با کمک همدیگه به واقعیت تبدیلشون میکنیم...


3- هر چی تراز بالاترمیخوای ،تست زنی هم باید بیشتر باشد...تعداد دفعات تست زنی برای هر درس با توجه به ضریب و اهمیت آن مبحث باید در طول هفته برنامه ریزی و اجرا شود.تمرین تست زنی باید توأم با مطالعه ی تشریحی باشد و به عقب انداختن تست زنی به بهانه ی اینکه هنوز در درس مسلط نیستم یا وقت برای تست زنی ندارم و...روشهای کاملا اشتباهی است که باعث میشود تا ماههای آخر به این روال غلط مطالعاتی عادت کنید و هیچگاه به تست زنی حرفه ای نرسید.کنکور آزمونی است تستی...در نتیجه باید بیشتر تست زنی داشته باشید.هیچ داوطلبی با تراز 7000 به بالا با تعداد تست کم به تراز بالا نرسیده است.کافیست تعداد تست زنی این داوطلبان را ببینید.داوطلبی که انتظار دارد تنها با عمیق و مفهومی خواندن درس ها تراز بالایی کسب کند همانند این است که بخواهد با کتاب و فیلم نگاه کردن اسب سواری را یادبگیرد!درس خواندن بدون تست زنی بی فایده است.


4-افزایش تراز باید واقعبینانه باشد...نباید انتظار داشته باشید که از تراز 4000 در آزمون بعدی بشوید5000!افزایش تراز بصورت پله ای و درصدی است نه به یکباره .هدف های کوچک را برنامه ریزی کنید تا مفیدتر و سریعتر به موفقیت برسید و در میانه های راه انگیزه ی خود را با دیدن هر مانعی از دست ندهید.


تا زمانیکه شروع نکردید درمرحله آرزو و خیال قرار دارید...


5-اگر از برنامه ی درسی خود جواب نمیگیرید آنرا عوض کنید...متاسفانه عامل اصلی نتیجه نگرفتن اکثر داوطلبان خوب در کنکور همین است که برنامه ریزی های غیر استاندارد و غیر اصولی را در پیش میگیرند و در نهایت با زحمت های زیاد و هزینه های گزاف به نتیجه ی دلخواه خود نمیرسند.استفاده از تکنیک ها و روش های مطالعه ی برتر یعنی تضمین موفقیت و تلاش خود.


6- آیا منابع شما با کیفیت و براساس سطح شما هستند؟؟؟با توجه به سطوح مختلف داوطلبان از نظر تسلط و ضعف در درس ها و نیز شیوه ی یادگیری و بخاطرسپاری هر یک و دیگر موارد مهم که برنامه ریزی و منابع را برای هر داوطلبی با دیگر رقبای خود متمایز و متفاوت میکند،تشخیص منابع کاری کارشناسی است که در قدم اول برنامه ریزی شاید تا هفته ها هم نتوان منبع دقیقی برای داوطلب معرفی کرد و داوطلب باید از لحاظ روش های آموزشی و یادگیری در کنکور چندین بار آنالیزشود تا بتوان در نتیجه منبع کمک درسی مطمئنی به وی معرف کرد.منبع درسی خوب اگر با تشخیص درست و اصولی باشد میتواند بر افزایش انگیزه داوطلب که باعث داشتن مطالعه ای باکیفیت و مفیدتر میشود بسیار موثر و دخیل باشد.و برعکس آن اگر منبع درسی درست انتخاب نشود نه تنها باعث از دست دادن روحیه ی داوطلب در مراحل یادگیری میشود بلکه حتی ممکن است باعث یادگیری ناقص و اشتباه مطالب شود که در نتیجه این موارد هم باعث افزایش پاسخ های اشتباه و کاهش تراز خواهند شد.از دیگر اشتباهات متداول اکثر داوطلبان داشتن منابع زیاد و عدم تسلط بر حتی یکی از منابع است.کیفیت بهتر از کمیت است و تمرکز بر یک منبع بسیار بهتر و سریعتر از مطالعه ی انواع و اقسام منابع است.


از دیگر دلایل معمول و متداول افت تراز و یا نداشتن پیشرفت در درصدها میتوان به :معلومات ناقص-فراموشی-بی دقتی و کمبود وقت اشاره کرد.


در مقاله ای تحت عنوان تحلیل آزمون برای کدام داوطلبان لازم نیست... به اهمیت تحلیل و آنالیز هر آزمون بسیار تاکید شده است چرا که تحلیل آزمون میتواند دلایل افت تراز که در بالا گفته شده را در سریعترین زمان رفع نماید.جهت یادآوری و مرور دوباره ی اهمیت تحلیل آزمون در پیشرفت تراز بصورت کلیدی و گذرا نکات مهم و موثر تحلیل آزمون را بر افزایش تراز دوباره در اینجا توضیح میدهم و سپس به طور مفصل در مورد بقیه ی راهکارها و تکنیک های افزایش تراز، ویژه ی نیم سال اول میپردازیم.


صبر کنید ولی تلاش بیشتر...خوب و مفید درس خواندن جزو کارهایی است که نتیجه ی آن دیر بازده است.داوطلبی که در طول دوران دبیرستان زیاد مبحثی را تستی کار نکرده و بیشتر حفظی درس خوانده به یکباره و در حتی دو ماه نمیتواند درس ها را مفهومی و تکنیکی بخواند و انتظار تراز بالا از خود درآزمون های آزمایشی که عمدتاً در نیمسال اول سخت و دشوار طراحی میشوند،داشته باشد.بلکه باید به جای توجه کردن به نتیجه ی کلی آزمون به کیفیت و افزایش درصدهای تک تک دروس و مباحث مهم توجه شود که لزوم این توجه و دقت مطمئاً داشتن صبر و درکنارش پشتکار زیاد است تا بتوان به هدفگذاری درصد هر درس در مدت زمان مشخص شده رسید.


رهرو باید سریع و پیوسته باشد...بعد از هدفگذاری که تعیین میکنید باید در این آزمون به چه درصدهایی در چه دروسی برسید در کنارش باید تلاش شما با سرعت و بدون توقف باشد تا نتیجه دهد.یک هفته با ساعات زیاد درس خواندن و هفته ی بعدش افت ساعات مطالعه هیچ نتیجه ای بر افزایش تراز شما نخواهد داشت.حتی اگر هدفگذاری شما برای هر آزمون رشد 5% باشد بسیار عالی است چرا که این خود باعث انگیزه ی بیشتر برای هدفگذاری های بعدی خواهدشد.پس پیشرفت های کوچک خود در دروس حتی آسان،نادیده نگیرید.


قبول کنید که کاهش تراز شما به دلیل اشتباهات شما در آزمون بوده است...


تنها داوطلبانی که بعد از آزمون از کاهش درصدها و تراز خود ناراحت نمیشوند،نفرات برتر کنکور هستند.چرا که نمایان شدن نقاط ضعف و اشتباهات خود را غنیمت شمرده و برای اصلاح و رفع آنها برنامه ریزی و تلاش کردند که برای آزمون های بعدی تکرار نشود.هر اشتباه شما در حل تست آزمون ها با تحلیل و رفع آن میتواند برای شما بسیار در کنکور کارساز باشد.حتی اگر با تحلیل این اشتباهات بازهم آنها را در آزمون ها تکرار کنید اشکالی ندارد آنقدر در این فرصت های باقیمانده اشکالات و اشتباهات خود را تمرین کنید تا در میدان اصلی رقابت بتوانید با آنها با موفقیت روبرو شوید و هراس نداشته باشید.


%d8%b4%d8%b1%d9%88%d8%b9-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1


در دنیا هیچ بن بستی وجود ندارد یا راهی خواهیم یافت یا راهی خواهیم ساخت...


مدیریت قبل از آزمون چگونه میتواند برافزایش تراز موثرباشد؟چگونه با هر آنچه که از درس ها خوانده ایم افزایش تراز داشته باشیم؟


لطفا به نکات و روش های بسیار موثری که در اینجا گفته میشود دقت نمایید :


از بحثهای شایع و متداول بین داوطلبان آزمون های آزمایشی این است که بعد از آزمون میگویند که وقت کم آوردند و اگر زمان داشتند میشد به تست های بیشتری هم جواب داد یا همان تست هایی که بلد بودم را روی بعضی هاشون اینقدر وقت گذاشتم که دیگه زمان نشد به بقیه ی تست ها برسم.یا داوطلبی دیگری با دیدن اولین تست های سخت بطور کل انگیزه ی خود را از حل تست های دیگر هم از دست میدهد واین آزمون را هم همانند آزمون قبلی بیخیال میشود و رها میکند آن هم با این انگیزه ی منفی که مگر چقدر دیگر از آزمون ها مانده است یا مگر چند بار فرصت هست و میتوان این تراز بد را جبران کرد؟!و...


انجام تکنیک مدیریت قبل از آزمون در دو روز قبل از هر آزمون کاری است که باعث میشود دچار غافلگیری سرجلسه ی آزمون و بحث هایی که در بالا گفته نشد نشویید و از طرفی بتوانید از ماکسیمم مباحثی که خوانده اید هم بتوانید به بهترین شکل و با بیشترین درصدها استفاده ببرید.


اگر یک روز قبل از هر آزمون آزمایشی در خانه از خود یک آزمون غیر حضوری نگیرید باعث میشود در جلسه برخی تست ها به نظرتان آشنا بیایند ولی نتوانید پاسخ دهید. مثلا ترتیب دروس در هر آزمون آزمایشی و نیز کنکور، درس ادبیات اول و انگلیسی آخر است که شامل مباحث پیش و پایه هستند.تعداد تست هر درس در آزمون ها مشخص است و نیز زمانبندی هر درس.مثلا برای دروس عمومی 60 دقیقه زمان دارید و 80 تست.در کل برای هر تست بطور استاندارد 45 ثانیه زمان دارید.اما نکته ی بسیار مهم اینجاست که هر تست بسته به سختی و آسانی آن ،راحت و آسان بودن برخی دروس برای شما و اینکه بودجه بندی درس ها در آزمون ها به چه صورت است بسیار بر مدیریت قبل ازآزمون اهمیت دارد.و لزوما رعایت ترتیب در تست زنی برای تمام داوطلبان پیشنهاد نمیشود و بسته به شرایط خاص هر داوطلب متغییر و متفاوت خواهد بود.


توجه داشته باشید که هدف شما از رفتن به جلسه ی آزمون همواره این باشد که با تمام وجود بخواهید از مغز خود کاربکشید و پرانرژی و با حفظ انگیزه به تست ها جواب دهید بدون آنکه تحت تاثیر سختی و دشواری برخی تست ها قرا ربگیرید چرا که هر چقدر هم شما یک برنامه ریزی دقیق و با جزئیات و نیز نزدیک به زمان اجراهم داشته باشید نخواهید توانست تشخیص دهید که مثلا آزمون فردا کدام مباحث تست های خیلی دشوار و کدام دروس تست های آسانی خواهند داشت.پس هر آزمونی که تمام میشود شما باید انگیزه ی خود را حفظ کنید و برای تلاش های بیشتر جهت جبران در آزمون بعدی و بعدی و بعدی آماده باشید به معنای واقعی کلمه از درس خواندن کییف کنید. و هیچگاه در طول هفته های قبل از آزمون با این انگیزه که این درس در این آزمون سخت خواهد بود،درس نخوانید چرا که همین انگیزه و باور منفی به بقیه درس ها هم سرایت میکند وباعث میشه بقیه دروس را هم سخت بدانید و هیچ پیشرفتی در درصدها نداشته باشید.با انگیزه درس خوندن یعنی میشه در سخترین درسی که حتی اگه قبلا در دبیرستان در آن بسیار ضعیف بوده اید و همیشه جزو نمرات آخر کلاس میشدین اکنون برای رسیدن به هدف خود با انگیزه آن را بخوانید.از کم شروع به مطالعه کنید تا متوجه تغییر درصد خود در این درس ضعیف شوید و هیچوقت درسی را بطور کامل در آزمون ها حذف نکنید.یک تست صحیح میتواند تا چند نفررتبه ی شما را جابه جا نماید.


%d8%a8%d8%a7%d9%88%d8%b1-%da%a9%d9%86


راز موفقیت چیست؟ - موفقیت" 1% الهام است و 99% پشتکار (( ادیسون))...


کارآمدترین روش های تضمینی جهت افزایش تراز در آزمون های فاز پاییز و زمستان (نیمسال اول):




  • افزایش تست زنی در مباحث و دروس چه ضعیف و چه قوی.

  • مرور حرفه ای به روش مرور با تست زنی جدید و دوباره تست زنی پرسش هایی که در بار اول اشتباه پاسخ داده اید.وتحلیل تست های آزمون قبلی هم خوانده شوند (و نکات را به زبان خودتان یادداشت کنید)

  • به مثال زیر توجه نمایید:


تحلیل تست ها: تست (1):لیپدهایی که نقش هورمونی دارند ،استروئیدی نام دارد که البته در ساختار خودشون زنجیره کربنی دارند ، که به زنجیره کربنی مولکول های آلی ، اسکلت کربنی گویند (پاسخ گزینه 3) تحلیل دیگر گزینه ها: با دانستن نکات مربوط به کلسترول گزینه 1 و 2 غلط است.


تست (2):خوب مهم ترین ابزار سلولی همگی آنزیم هستند گزینه الف: خوب آنزیم ها جز واکنش دهندهای زیستی اند. (الف صحیح) . ب : همه آنزیم ها پروتئینی نیستند ( ب غلط) . ج: متابولیسم : واکنش های درون سلولی اما آنزیم هایی که یک سلول تولید می کند می تواند برون سلولی باشد (ج غلط) . گزینه (د) انزیم ها محصول سنتز آبدهی درون سلول است (د صحیح)


تست (3) ناحیه نوکلئیدی ، DNA و پروتئینه قرار داره دیگه !!! خوب میدونم که خیلی خوب میدونی در پودرهای لباسشویی آنزیم پروتئاز و لیپاز قرار داره که پروتئاز میاد این پروتیئن ناحیه نوکلئیدی رو تجزیه می کنه (جواب گزینه 3).


تحلیل تست ها:تست 4:کاملا ترکیبی است ولی بسیار ساده.گزینه الف : پروتیئن های نشانه ای مثل بعضی از هورمون ها که در فصل 4 سال سوم میخوانید مثل هورمون رشد و نمو . گزینه ب : پروتئین انقباضی که از جمله میوزین و اکتین هستند که پروتئین های انقباضی در سیتوکینز دخالت دارند . گزینه ج : پروتئین ساختاری از جمله کراتین (موی سر) و کلاژن یا مثلا پروتیئن دوک تقسیم. گزینه د : مثل آنزیم شرکت کننده در رونویسی . پاسخ گزینه (4)


تست(5): اگر یادتان باشد باکتری ما هسته مشخصی ندارد و دی ان ای و پروتئین در ناحیه نوکلوئیدی قرار دارد که بایستی خوب خوب این نکته رو بدونی که در ناحیه نوکلوئیدی ما ریبوزوم داریم اما فعال نیستند و از همه مهمتر در هر اندازه ای نیستند (پاسخ گزینه 4) . تحلیل دیگر گزینه ها :گزینه 1 : بچه های سال دوم یا سوم خوب میدونند که سلول های کبدی ما گلیکوژن ذخیره می کند و حتما در فصل 2 سال دوم هم خوندی که در پراکسی زوم H2O2 تولید می شود . گزینه 2: خوب حتما میدونی که پراکسی زوم هم در سلول گیاهی و هم سلول جانوری وجود داره!!! از طرفی بیشترین ترکیب آلی طبیعت میدونی که سلولز هست ، دو وجه تشابه ما را به گیاه رسوند!!! . گزینه 3 : فوق العاده نکته ی بارز!!!! نوروسپوراکراسا (در پیش دانشگاهی میخونی ) بعنوان یه یوکاریوت RNA مختلف داره و میتونه تیامین هم تولید کنه.


تست (3) : غشا پایه : شبکه پروتئینی + پلی ساکارید چسبناک. که در ساختار خودش لیپد ندارد.




  • حتما قبل از هر آزمون درس ها را تاآنجا که رسیده اید جمعبندی نمایید و بدون داشتن برنامه ی جمعبندی و مرور قبل از آزمون نمیشود به افزایش تراز امیداور بود.


و توصیه ی آخر:


%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c%d8%b2%d8%b4%db%8c-%da%a9%d9%86%da%a9%d9%88%d8%b1


ما خوب بودیم!ولی آنقدر صبر کردیم تا عالی شدیم...


مقصدی که انتخاب کرده اید درست است؟


مسیری که برای آن مقصد انتخاب کرده اید مناسب است؟


گاهی مقصد خوبست اما ...



 

 

    روند کاری دپارتمان مشاوره دکتر رونقی

    دپارتمان مشاوره و برنامه ریزی کنکور دکتر رونقی

    متشکل از مشاوران پزشکی و دندان پزشکی و داروسازی از دانشگاه های معتبر کشور، با مدیریت دکتر رونقی می باشد. با سابقه بیش از 7 سال فعالیت در حوزه کنکور و دارای مجوز رسمی از نهاد های مربوطه این افتخار را دارد که در طی این سالها رتبه های بسیاری را پرورش دهد و رموز موفقیت و تجربیات خود را در اختیار دانش آموزانی که رویایی رتبه برتر شدن را در سر دارند ، قرار دهد. بیشتر بدانید...

    برنامه ریزی شخصی سازی شده

    برنامه ای که با آزمون های آزمایشی ، مدرسه، ساعت مطالعه و کلاس های خصوصی دانش آموزان هماهنگ می باشد. و به طور جزئی مشخص می کند که دانش آموز چه مبحثی را چند ساعت و چطور مطالعه کند . برنامه ریزی براساس تاکید بر نقاط ضعف دانش آموزان تهیه و تنظیم شده است و مشخص می کند که دانش آموز بر اساس توانایی که دارد روزانه چه مقدار تست کار کند. بیشتر بدانید...

    مشاوره حرفه ای

    دانش آموزان در ساعات خاصی از روز می توانند سوالات خود را از مشاوران بپرسند و راهنمایی های لازم را از مشاور خصوصی خود دریافت کنند.از طرفی هر دانش آموز در ماه 4 جلسه مشاوره تلفنی دارد که با دریافت نوبت قبلی می تواند با مشاور شخصی خود مکالمه کند و مشکلات خود را با وی در میان بگذارد و تدابیر لازم در جهت رفع مشکلات و بهبود عملکرد صورت پذیرد. بیشتر بدانید...

    پیگیری منظم

    در ساعاتی خاصی از روز از دانش آموز در خواست گزارش کار می شود. و روند مطالعه و کارنامه های دانش آموز تحلیل و بررسی می شود و توصیه های لازم در جهت بهبود عملکرد دانش آموز و رفع اشتباهات و نقاط ضعف وی گفته می شود. مشاوران با نوبت تماس های تلفنی به دانش آموزان نکات مهم و راهکارهای لازم برای پیشرفت دانش آموزان را به آنها آموزش میدهند و انگیزه رقابت و تلاش برای رسیدن به هدف را در دانش آموزان تقویت میکنند. بیشتر بدانید...

    آزمون آنلاین

    از دانش آموزان هر ماه هماهنگ با آزمون های آزمایشی که شرکت می کنند پیش آزمونی به صورت آنلاین گرفته می شود که سوالات آزمون کاملا استاندارد ،حرفه ای و شبیه ساز کنکور می باشد.که حتی دانش آموزان می توانند به جای شرکت در آزمون های آزمایشی سایر موسسات،به طور مستقل در این آزمون شرکت نمایند و از جامعه آماری خوب و امنیت بالای سوالات و کارنامه تحلیلی این آزمون بهرمند گردند. این آزمون برای افزایش مهارت آزمون دادن و کاهش استرس دانش آموزان در آزمون های آزمایشی تهیه و طراحی شده است. همچنین استفاده از آزمون آنلاین برای افرادی که توانایی حضور در آزمون های آزمایشی موسسات ندارند،بسیار مفید است. لازم به ذکر است که هزینه آزمون های آنلاین دپارتمان دکتر رونقی در مقابل امکاناتی که به دانش آموزان ارائه می دهد،بسیار مقرون به صرفه است. بیشتر بدانید...

    پنل شخصی دانش آموزان

    دپارتمان مشاوره وبرنامه ریزی دکتر رونقی برای ارتباط هرچه بهتر دانش آموزان با مشاوران خود و جلوگیری از حواشی نرم افزار هایی چون تلگرام که عملا شاهد آن بودیم که موجب برهم زدن تمرکز دانش آموزان می شود، پنلی خصوصی برای دانش آموزان در قالب سایت و اپلیکیشن طراحی کردیم که بتوانند بسیار راحت با مشاور خود در ارتباط باشند و از این پنل نمودار پیشرفت خود را مشاهده کنند و به نقاط ضعفشان پی ببرند و در صدد هرچه سریعتر رفع آن برآیند. بیشتر بدانید...

    دپارتمان مشاوره کنکور دکتر رونقی

    دپارتمان مشاوره کنکور دکتر رونقی این افتخار را داشته است که از اکثر استان ها و شهرهای کشور و حتی کشور های حاشیه خلیج فارس در خدمت دانش آموزان عزیز باشد. بیشتر بدانید...

    تلگرام دکتر رونقی

    گروه مشاوره دکتر رونقی متشکل
    از بهترین رتبه های کنکور

    عضویت در کانال
    صفحه اینستاگرام

    گروه مشاوره دکتر رونقی متشکل
    از بهترین رتبه های کنکور

    مشاهده پروفایل

    ورود به حساب کاربری
    مرا به خاطر بسپار
    ثبت نام | بازیابی رمز عبور
    جستجو